Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення теми «Відділення лікарні»: комунікативний підхід(Полтавський державний медичний університет, 2022) Юфименко, Вікторія Георгіївна; Жовнір, Марина МиколаївнаРозглядаються умови формування фахової українськомовної комунікативної компетенції здобувачів освіти ЗВО медичних спеціальностей через зорієнтовані практичні заняття на медичні теми, зокрема вивчення лексики на позначення відділень лікарні, систем організму, органів, хвороб і травм та їхніх симптомів. Визначаються пріоритетності комунікативного підходу у вивченні української мови через підбір інтерактивних методів і прийомів навчання, використання яких максимально сприяє розвитку вмінь і навичок спілкування.Документ Використання інфографіки для підвищення ефективності та результативності навчання української мови(Полтавський державний медичний університет, 2022) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Юфименко, Вікторія ГеоргіївнаУ контексті завдань сучасної вищої медичної освіти розкрито можливості використання інфографіки на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) і української мови як іноземної. Описано важливу роль інфографіки в ефективності та результативності навчання як основ формування професіоналізму лікаря.Документ Досвід викладання ортодонтії лікарям-інтернам за сучасними технологіями(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ніколішин, Ігор Анатолійович; Галич, Людмила Борисівна; Куроєдова, Віра Дмитрівна; Гутовська, Ірина Олексіївна; Коробов, Павло СергійовичНавчальний процес лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів багатогранний, ураховує всі фактори, що впливають на його ефективність, спрямований на індивідуалізацію навчання слухачів і переслідує мету підвищити якість їх підготовки й розвинення професійного клінічного мислення.Документ Досвід викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційнім курсом(Полтавський державний медичний університет, 2022) Проскурня, Сергій Анатолійович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичВисвітлено здобутки в удосконаленні викладання секційного курсу. Проаналізовано найпоширеніші помилки у взаємодії клініцистів із патологоанатомічною службою, узагальнено досвід практичної роботи й викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом Полтавського державного медичного університету. Запропоновано диференційований підхід до викладання секційного курсу для майбутніх лікарів різних спеціальностей.Документ Етнопсихологічний підхід у практиці навчання іноземних студентів(Полтавський державний медичний університет, 2022-03) Богиня, Лариса ВікторівнаУ статті розглянуто деякі аспекти комунікативної поведінки представників різних національних культур. Доведено важливість урахування етнопсихологічних особливостей у процесі навчання іноземних студентів і формування в них навичок поведінки в українському соціокультурному просторі.Документ Ефективний процес навчання - запорука успішного становлення майбутнього лікаря(Полтавський державний медичний університет, 2022-01-22) Гринь, Катерина Вікторівна; Гринь, Володимир Григорович; Герасименко, Лариса Олександрівна; Ісаков, Рустам ІсроїловичДокумент Застосування інноваційних методів навчання на кафедрі педіатрії № 2(Полтавський державний медичний університет, 2022) Танянська, Світлана Михайлівна; Коленко, Ірина Олексіївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Танянська, Валерія ЄвгеніївнаВимоги, зумовлені вступом нашої країни до єдиного європейського і світового простору й реформуванням сис теми медичної освіти, ставлять перед викладачами складні завдання щодо підготовки майбутніх фахівців [1]. Провідна мета такої підготовки – формування спеціаліста з якісною теоретичною й практичною підготовкою, який досконало володіє своєю спеціальністю. Це зумовлює впровадження в навчальний процес нових форм і методів навчання, що сприяють його інтенсифікації, стимуляції в студентів мотивації до навчання, формуванню в майбут ніх спеціалістів навичок самостійної й творчої роботи. Але в умовах запровадженого карантину через пандемію COVID-19 постали нові вимоги до навчання здобувачів вищої освіти як майбутніх фахівців [2;6]. У зв’язку з цим зросла необхідність використання новітніх дистанційних технологій у проведенні практичних занять, підготовці й проведенні лекцій зі здобувачами вищої освіти із застосуванням сучасних технологій навчання [2;4].Документ Здоров’я студентів - пріоритетна складова медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Підлужна, Світлана Андріївна; Корчан, Наталія Олександрівна; Шерстюк, Олег Олексійович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина ПавлівнаВисвітлено питання здоров'я студентів, яке, на жаль, останніми роками викликає глибоке занепокоєння. Серед факторів, що негативно впливають на здоров'я молодих людей, не останню роль відіграють постійні розумова й психоемоційна напруженість, інформаційний стрес, недостатня матеріальна забезпеченість.Документ Значимість соціокультурного аспекту в розвитку інформаційних та комунікаційних технологій в вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-24) Владимирова, Валентина ІванівнаУ статті розглянуто теоретичну сутність соціокультурного підходу в розвитку інформаційних та комунікаційних технологій у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням.Документ Компетентнісний підхід як напрям розвитку медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Коваль, Тетяна Ігорівна; Сизова, Людмила Михайлівна; Ізюмська, Олена Михайлівна; Боднар, Вадим Анатолійович; Полторапавлов, Володимир Анатолійович; Котелевська, Тетяна Михайлівна; Прийменко, Наталія Олегівна; Лимаренко, Ніна Петрівна; Марченко, Олена Геннадіївна; Ваценко, Анастасія ІгорівнаСучасна вища медична освіта має забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я й реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни.Документ Медіаграмотність як складова «soft skills» здобувача вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Петров, Євген Євгенович; Бурмак, Юрій ГригоровичАктуальність. У сучасних умовах освітнього простору невідʼємною складовою навчального процесу став компетентнісно орієнтований підхід [1]. Цей принцип навчання базується на переорієнтації освітньої системи з надання знань і опанування вмінь і навичок до формування компетентних особистостей, здатних використовувати набутий досвід в умовах, що швидко змінюються, спроможних до самонавчання впродовж усього життя. Поняття "компетентності" виходить за межі традиційної схеми "знання-уміння-навички» і передбачає здатність спеціаліста певної сфери діяльності використовувати в конкретній ситуації знання й уміння, навчальний і життєвий досвід, оволодіння методами пошуку й обробки необхідної інформації, бачити проблеми і способи їх розв’язання, само ефективність, а також розуміння необхідності навчатися впродовж усього життяДокумент Мотивація студентів медичних ЗВО в умовах дистанційного навчання(Полтавський державний медичний університет, 2022) Тарасенко, Яна Альбертівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Дейнега, Тамара ФеодосіївнаДокумент Мультидисциплінарний підхід в опануванні спеціальності «ортодонтія»(Полтавський державний медичний університет, 2022) Виженко, Євгеній Євгенович; Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Галич, Людмила Борисівна; Стасюк, Олексій Анатолійович; Коробов, Павло Сергійович; Гутовська, Ірина ОлексіївнаПредставлено досвід кафедри післядипломної освіти лікарів-ортодонтів Полтавського державного медичного університету щодо впровадження мультидисциплінарного підходу до навчального процесу при опануванні слухачами спеціальності «Ортодонтія» для засвоєння нових компетенцій у підготовці лікаря.Документ Науково-педагогічний підхід до викладання теми «шкіра та її похідні» на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2022) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Якушко, Олена Святославівна; Стецук, Євген Валерійович; Вільхова, Олена Вікторівна; Скотаренко, Тетяна Анатоліївна; Волошина, Олена ВалеріївнаМетодика викладання теми «Шкіра та її похідні» на кафедрі гістології, цитології та ембріології спрямованана на якісне засвоєння здобувачами освіти теоретичного матеріалу й ефективне виконання практичної частини цьо- го заняття. Запропоновані методи викладання полегшують процес опанування теоретичних знань і практичних навичок і підвищують якість професійної підготовки здобувачів освіти, що є доцільним, своєчасним і актуальним у підготовці майбутніх лікарів.Документ Окремі аспекти формування лідерської компетентності здобувачів освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-24) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Куценко, Наталія Петрівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Куценко, Наталия Петровна; Prokopenko, V. V.; Kutsenko, N. P.Охарактеризовано основні підходи до поняття лідерства, визначено структурні компоненти лідерської компетентності та способи її формування в здобувачів освіти під час освітнього процесу.Документ Опанування сучасних методів діагностики в процесі навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ананьєва, Майя Миколаївна; Фаустова, Марія Олексіївна; Лобань, Галина Андріївна; Чумак, Юлія ВікторівнаДля підвищення якості знань і пізнавальної активності здобувачів освіти при вивченні складних сучасних методів діагностики слід чітко структурувати матеріал, що вивчається, максимально використовувати візуальні макети, техніки й процедури проведення реакції, пояснювати принципи дії й провідні напрями її використання.Документ Особливості педагогічного процесу и сучасні тренди викладання «ортодонтії» на циклі спеціалізації(2022) Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Стасюк, Олексій Анатолійович; Куроєдова, Віра Дмитрівна; Виженко, Євгеній Євгенович; Ніколішин, Ігор АнатолійовичВисвітлено сучасні тренди викладання «Ортодонтії» для слухачів на циклі спеціалізації в умовах сьогодення, основні переваги й недоліки дистанційного навчання, на післядипломному етапі зокрема.Документ Перспективна модель організації дистанційного навчання на кафедрі патофізіології(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-24) Акімов, Олег Євгенович; Назаренко, Світлана Миколаївна; Соловйова, Наталія Веніамінівна; Денисенко, Софія Валеріївна; Костенко, Віталій ОлександровичУ статті розглянуто проблеми, що виникли в освітньому процесі на кафедрі патофізіології у зв’язку з необхідністю проводити заняття в дистанційній формі. Автори розробили та обґрунтували перспективну модель дистанційного навчання на кафедрі патофізіології.Документ Проблеми й суперечності студентоцентрованого навчання в сучасній українській вищій школі(Полтавський державний медичний університет, 2022) Совгиря, Світлана Миколаївна; Винник, Наталія Іванівна; Задворнова, Анна Петрівна; Грінько, Руслана МиколаївнаОбговорюється нова парадигма української освіти, спрямована на зміну вектора навчання викладач-студент у бік останнього, що дозволяє створювати умови для індивідуальної траєкторії навчання студентів.Документ Проблеми сучасної вищої медичної освіти в період пандемії Covid -19(Полтавський державний медичний університет, 2022) Гринь, Володимир Григорович; Гринь, Катерина Вікторівна; Білаш, Валентина Павлівна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Федорченко, Ігор Леонідович