Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи за Ключові слова "communication"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікативність як складова іміджу викладача вищого навчального закладу(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Савицька, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглянуто проблему формування комунікативності як складової іміджу викладача підготовчого відділення вищого навчального закладу. Наведено структуру позитивного іміджу викладача вищого навчального закладу та обґрунтовано необхідність дослідження його комунікаційної складової, як специфічного інструменту освітнього процесу на підготовчому відділенні. Визначено роль позитивного іміджу викладача підготовчого відділення на етапі адаптації студента до нового комунікативного середовища; тhe article is revealed the problem of formation of communication as an image structural component of the teacher of preparatory department in the higher educational institution. The structure of the teacher’s positive image is characterized. The necessity of its communicative components as specific means of educational process at the preparatory department is considered. The importance of a teacher’s positive images at the stage of the student’s adaptation to a new communicative environment is revealed; в статье рассмотрена проблема формирования коммуникативности как составляющей имиджа преподавателя подготовительного отделения высшего учебного заведения. Изложена структура положительного имиджа преподавателя высшего учебного заведения и обоснована необходимость исследования его коммуникационной составляющей, как специфического инструмента образовательного процесса на подготовительном отделении. Определена роль положительного имиджа преподавателя подготовительного отделения на этапе адаптации студента в новой коммуникативной среде.