Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 59
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Развитие компетентности студентов‒иностранцев при обучении на кафедре терапевтической стоматологии(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Дубовая, Людмила Ивановна; Бублий, Татьяна Дмитриевна; Дубовая, Людмила Іванівна; Бублій, Тетяна Дмитрівна; Dubova, L. I.; Bublii, T. D.Новая, личностно ориентированная концепция образования предполагает формирование личности с собственными целями, содержанием, технологиями. В современной высшей школе по-прежнему превалирует традиционный тип образования с ориентацией на знания. Компетентности обозначаются как способности личности выполнять сложные виды действий. На кафедре терапевтической стоматологии сформировать компетентность студентов-иностранцев позволяет освоение четырех типов: опыт познавательной дея¬тельности, опыт осуществления известных способов деятельности, опыт творческой деятельности, опыт осуществления эмоционально-ценностных отношений ; Нова, особистісно орієнтована концепція освіти передбачає формування особистості з власними цілями, змістом, технологіями. У сучасній вищій школі, як і раніше, превалює традиційний тип освіти з орієнтацією на знання. Компетентності позначаються як здатності особистості виконувати складні види дій. На кафедрі терапевтичної стоматології сформувати компетентність студентів-іноземців дозволяє освоєння чотирьох типів: досвід пізнавальної діяльності, досвід виконання відомих способів діяльності, досвід творчої діяльності, досвід здійснення емоційно-ціннісних відносин ; New, student-oriented education concept involves the formation of identity with their goals, content and technologies. In modern higher education still prevailing traditional type of education with an orientation on knowledge. Competencies identified as the individual's ability to perform out complex types of actions. At the Department of dentistry form compe¬tence of international students allows development of four types of experience - the experience of cognitive activity, the experience of the known methods of work, the experience of creativity, experience of emotional and value relations.Документ Особливості соціально-культурної адаптаціїї студентів з Індії до навчального процесу на кафедрі медичної біології(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Рябушко, Олена БорисівнаУ статті розглянуті особливості адаптації студентів, що приїхали з Індії, до умов навчання в Українській медичній стоматологічній академії. Зазначені напрями соціокультурного включення студентів до іншомовного середовища та учбового процесу з урахуванням особливостей Індійської системи освіти; The article deals with the peculiarities of adaptation of students arriving from India to educational conditions of the Ukrainian Medical Stomatological Academy. The directions of socio-cultural inclusion of students into foreign-language environment and educational process taking into account the peculiarities of the Indian educational system were indicated; В статье рассмотрены особенности адаптации студентов, приехавших из Индии, к условиям обучения в Украинской медицинской стоматологической академии. Обозначены направления социокультурного включения студентов в иноязычную среду и учебный процесс с учетом особенностей Индийской системы образования.Документ Перспективи і проблеми інтернаціоналізації й академічної мобільності студентів у сфері медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Яценко, Ігор Володленович; Аветіков, Давид Соломонович; Локес, Катерина Петрівна; Гаврильєв, Віктор Миколайович; Аветиков, Давид Соломонович; Яценко, Игорь Володленович; Локес, Екатерина Петровна; Гаврильев, Виктор НиколаевичВисвітлено проблему розвитку академічної мобільності студентів-медиків. Наголошується на необхідності якісних змін медичної освіти відповідно до мінливих сучасних умов життя. Перед вищою медичною школою України стоїть завдання зробити процес освіти доступнішим, ефективнішим і конкурентоспроможним. У вирішенні цього питання велике значення має академічна міжнародна мобільність студентів-медиків.; Статья посвящена проблеме развития академической мобильности студентов-медиков. Подчеркнуто необходимость качественных изменений медицинского образования в соответствии с изменяющимися современными условиями жизни. Перед высшей медицинской школой Украины стоит задача сделать процесс образования более доступным, эффективным и конкурентоспособным. В решении данного вопроса большое значение имеет академическая международная мобильность студентов-медиков.; The article is devoted to the problem of development of academic mobility of medical students. There is a need for qualitative changes in medical education in accordance with the changing contemporary conditions of life. For the current higher medical school, the task is to make the education process more accessible, effective and competitive. In addressing this issue,academic international mobility of medical students.Документ Досвід викладання і шляхи вдосконалення навчального процесу іноземних студентів із предмета «Пропедевтика внутрішньої медицини»(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Бурмак, Юрій Григорович; Петров, Євген Євгенович; Треумова, Світлана Іванівна; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Бурмак, Юрий Григорьевич; Петров, Евгений Евгеньевич; Треумова, Светлана Ивановна; Иваницкая, Татьяна АнатольевнаРозглянуто особливості викладання пропедевтики внутрішньої медицини в медичній академії іноземним студентам; описано продуктивні методики; наведено основні причини, які негативно впливають на освітній процес і якість практичної підготовки; запропоновано можливі шляхи їх усунення; Рассмотрены особенности преподавания пропедевтики внутренней медицины в медицинской академии иностранным студентам, описаны продуктивные методики, приведены основные причины, негативно влияющие на образовательный процесс икачество практической подготовки, предложены возможные пути их устранения; AnnotationIn the article the features of teaching of propedevtiki of internal medicine are considered in a medical academy to the foreign students, basic methods are described, principal reasons, negatively influencing on an educational process, are resulted, quality of practical preparation and the possible ways of their decision are offered.Документ Динаміка емпатії студентів-іноземців у процесі навчання в ЗВО України медичного профілю(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Катрушова, Лариса Олександрівна; Буря, Лілія Володимирівна; Матвієнко, Таміла Миколаївна; Нечепаєва, Людмила Володимирівна; Філатова, Валентина Луківна; Саргош, Оксана Дмитрівна; Четверикова, Оксана Петрівна; Комишан, Ірина Вадимівна; Алексеєва, Анна Вікторівна; Катрушов, Олександр ВасильовичМетою роботисталодослідження динаміки емпатії студентів-іноземців у процесі здобуття професії лікаря. Доцільним, на думку авторів, є необхідність поглиблення теоретичного аналізу соціально-психологічного портрета студентів-мігрантів із метою виявлення вихідного рівня емпатії, що є запорукою побудови професійної перспективи.; Целью работы было исследование динамики эмпатии студентов-иностранцев в процессе освоения профессии врача. Целесообразным, по мнению авторов, является необходимость углубления теоретического анализа социально-психологического портрета студентов-мигрантов с целью выявления исходного уровня эмпатии, что является залогом построения профессиональной перспективы.; The purpose of the work was determination of dynamics of the empathy development of foreign students in the process of obtaining a doctor's profession. In our opinion, it is necessity of enlargement of the theoretical analysis of the socio-psychological portrait of migrant students in order to identify the initial level of empathy that is the key to building a professional perspective.Документ Формування позитивної мотивації до навчання студентів-іноземців у контексті їх адаптації до освітнього середовища ЗВО України(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Розглянуто формування позитивної мотивації студентів-іноземців до навчання у закладах вищої освіти як необхідної складової успішного процесу адаптації до освітнього середовища України. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальну діяльність викладача, спрямовану на організацію процесу навчання з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей студентів, якості мовленнєвої підготовки, особливостей національного менталітету; The paper considers the formation of foreign students’ positive motivation for study in higher education institutions as a necessary tool of successful adaptation to the educational environment in Ukraine. The motivational and stimulating activity of an educator, aimed at the management of the learning process with regard of individual psychological peculiarities of students, the level of language skills, features of the national mentality, has been analyzed;Рассмотрено формирование положительной мотивации студентов-иностранцев к обучению в заведениях высшего образования как необходимой составляющей процесса адаптации к образовательной среде Украины. Проанализировано мотивационно-стимулирующую деятельность преподавателя, направленную на организацию процесса обучения с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов, качества речевой подготовки, особенностей национального менталитета.Документ Українська мова як мова навчання іноземних громадян у двомовному середовищі: реалії та перспективи(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Богиня, Лариса ВікторівнаУ статті розглянуто питання вибору мови навчання іноземними громадянами, що здобувають вищу медичну освіту. Виокремлено основні чинники, що впливають на такий вибір, окреслено деякі шляхи підвищення мотивації іноземців навчатися українською мовою; The article reveals the issues of choosing the language of study foreign citizens who receive higher medical education. The main factors of choice influencing are outlined; some ways of increasing the motivation of foreigners to learn Ukrainian are outlined; В статье рассмотрен вопрос выбора языка обучения иностранными гражданами, получающими высшее медицинское образование в Украине. Выделены основные причины, влияющие на этот выбор, намечены некоторые пути повышения мотивации иностранцев обучаться на украинском языке.Документ Organization of knowledge control on the discipline "Clinical immunology" for foreign students(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Kapustianska, A. A.; Moisieieva, N. V.; Vakhnenko, A. V.; Rum'yantseva, M. O.; Капустянська, Анна Анатоліївна; Рум'янцева, Марія Олександрівна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Вахненко, Андрій ВікторовичПеревірка знань – найважливіший етап процесу навчання, у ході якого з'ясовуються повнота і якість знань іноземних студентів, прогалини і помилки в їхніх знаннях. Система організації контролю навчання іноземних студентів – це важливий крок у напрямі інтенсифікації й оптимізації навчально-виховного процесу у вищій школі.; Проверка знаний является важнейшим этапом процесса обучения, в ходе которого выясняются полнота и качество знаний иностранных студентов, пробелы и ошибки в их знаниях. Система организации контроля обучения иностранных студентов - это важный шаг в направлении интенсификации и оптимизации учебно-воспитательного процесса в высшей школе.; Сheck knowledge is the most important stage in the whole learning process, during which the completeness and quality of foreign students' knowledge, gaps and errors in their knowledge is clarified. The system of monitoring the education of foreign students is an important step in the direction of intensifying and optimizing the teaching and upbringing process in higher education.Документ Фактори успішного засвоєння доклінічної дисципліни студентами-іноземцями в медичному закладі вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Наталія Миколаївна; Колот, Еліна ГеоргіївнаПроаналізовано фактори, які визначають успішне опанування доклінічних дисциплін іноземними студентами-медиками, на прикладі вивчення фармакології. До таких факторів належать мотивація до навчання, достатня довишівська підготовка, володіння мовою навчання, обмеження кількості студентів у академічній групі, сучасне методичне забезпечення, висока кваліфікація викладача; Проанализированы факторы, определяющие успешное овладение доклиническими дисциплинами иностранными студентами-медиками, на примере изучения фармакологии. К числу таких факторов отнесены надлежащая мотивация к обучению, достаточная довузовская подготовка, владение языком обучения, ограничение количества студентов в академической группе, современное методическое обеспечение, высокая квалификация преподавателя; The article analyzes the factors determining the successful mastery of preclinical disciplines by foreign medical students on the example of studying Pharmacology. Such factors include proper motivation for training, sufficient pre-university training, language proficiency, a limited number of students in the academic group, modern methodological support, and a high qualification of the teacher.Документ Основоположні складові успішної адаптації студентів-іноземців до вивчення хірургічної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Панькевич, Артур Іванович; Колісник, Інна Анатоліївна; Гоголь, Андрій МихайловичРобота з групою студентів-іноземців при викладанні хірургічної стоматології зазвичай ставить перед викладачембагато нових викликів, приготувань, додаткової діяльності. Представлені в статті погляди є результатомдосвіду авторів, отриманого за понад десятилітню працю в академії з іноземними студентами. У публікації звернуто увагу на ті речі, що допомагають у щоденній праці, а також підкреслено, що виконані заходи не завжди закінчувались успіхом. Однак досвід невдачі також є наукою.; Работа с группой иностранных студентов при изучении хирургической стоматологии ставит перед преподавателем, как правило, много новых вызовов, приготовлений, дополнительной деятельности. Представленные взгляды являются результатом опыта авторов, полученного нами более чем за десятилетнюю работу в академии с иностранными студентами. В публикации обращено внимание на те вещи, которые помогают в ежедневной работе, а также подчеркнуто, что выполненные мероприятия не всегда заканчивались успехом. Однако опыт неудачи также является наукой.; Working with a group of foreign students in the teaching of surgical dentistry faces a teacher, as a rule, many new challenges, preparations, and additional work. We must not make easy efforts, because we are witnesses and direct participants in the changing reality. The views presented are the result of the experience we have gained over a decade of work at the academy with foreign students. The publication focuses on those things that help in their daily work, as well as emphasize that the executed events did not always end with success. However, the failure experience is also a science.Документ Ділові ігри як один із ефективних методів підготовки лікаря загальної практики(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шуть, Світлана Володимирівна; Казаков, Юрій Михайлович; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Чекаліна, Наталія ІгорівнаВисвітлено значення ділової гри як одного з методів вивчення і засвоєння матеріалу іноземними студентами в підготовці фахівців загальної практики – сімейної медицини; формування в студентів уявлення про професійний світогляд; розуміння значимості цієї ланки в системі охорони здоров′я, яку заповнює сімейний лікар.Документ Формування професійних умінь у медичній освіті іноземних громадян: можливоcті самостійної роботи(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шкурупій, Дмитро Анатолійович; Ксьонз, Ігор Володимирович; Сонник, Євген Григорович; Гриценко, Євген Миколайович; Сонник, Евгений Григорьевич; Шкурупий, Дмитрий АнатольевичРозглядається самостійна робота іноземних студентівяк фактор формування професійних умінь у підготовці медичних кадрів; обговорюються проблеми оптимальної організації часу самостійної роботи, об’єктивні та суб’єктивні фактори, що зумовлюють недосконалість самостійної підготовки іноземних студентів до занять; висвітлено проблеми позааудиторної підготовки, можливість пошуку додаткових літературних джерел і електронних ресурсів; наведено дані опитування студентів щодо часу, витраченого на самостійну позааудиторну підготовку до занять. Узагальнюючи власний практичний досвід і результати анкетування студентів, автори роблять висновок про необхідність удосконалення самостійної роботи студентів і на аудиторному, і на позааудиторному етапах. Для цього пропонується зменшити кількість студенів-іноземців у академічних групах, увести нові форми контролю для засвоєння практичних навичок, організувати пошук індивідуальних підходів до студентів із доброю базою теоретичних знань і високим творчим потенціалом. Автори роблять висновок, що організація самостійної роботи є одним із головних факторів формування професійних умінь студентів-іноземців. Підвищення її ефективності можливе за рахунок індивідуалізованого підходу до кожного студента, стимуляції творчого наукового потенціалу, удосконалення форм контролю, використання можливостей мультимедійних технологій.; Рассматривается самостоятельная работа иностранных студентов как фактор формирования профессиональных умений в подготовке медицинских кадров; обсуждаются проблемы оптимальной организации времени самостоятельной работы, объективные и субъективные факторы, обусловливающие несовершенство самостоятельной подготовки иностранных граждан к занятиям; освещаются проблемы внеаудиторнойподготовки, возможность поиска дополнительных литературных источников и электронных ресурсов; приводятся данные опроса студентов по времени, затраченному на самостоятельную внеаудиторную подготовку к занятиям. Обобщая собственный практический опыт и результаты анкетирования студентов, авторы делают вывод о необходимости совершенствования самостоятельной работы студентов как на аудиторном, так и на внеаудиторном этапах. Для этого предлагается уменьшить количество студентов-иностранцев в академических группах, ввести новые формы контроля для усвоения практических навыков, организовать поиск индивидуальных подходов к студентам с хорошей базой теоретических знаний и высоким творческим потенциалом. Авторы делают вывод, что организация самостоятельной работы является одним из главных факторов формирования профессиональных умений студентов-иностранцев. Повышение ее эффективности возможно за счет индивидуализированного подхода к каждому студенту, стимуляции творческого научного потенциала, совершенствования форм контроля, использования возможностей мультимедийных технологий.; The article deals with the independent work of international students as a factor in the development of professional skills in the process of training medical personnel. The authors discuss issues of optimal time organization for independent work, as well as objective and subjective factors that determine the imperfection of independent training of foreign citizens for classes. They also highlight the issues of independent training, possibility of search for additional information sources and electronic resources, data from students polls on the time spent on independent preparation for classes. Having summarized their own practical experience and the results of students’ polling, the authors conclude that there is a need to improve the students independent work, both at the in-class and out-of-class stages. To do this, it is proposed to reduce the number of international students in academic groups, introduce new forms of control of practical skills acquisition, develop individual approaches to students with a good base of theoretical knowledge and high creative potential. The authors conclude that the organization of independent work of students is one of the main factors in the development of professional skills by international students. Increasing its efficiency is possible due to an individualized approach to each student, stimulation of creative scientific potential, improvement of forms of control, wider use of multimedia technologies.Документ Соціокультурний аспект посібника з української мови для іноземних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Шевченко, Олена МиколаївнаНа підставі аналізу наукових джерел і власного досвіду автори розглядають шляхи застосування соціокультурного компонента в професійній підготовці іноземних студентів-медиків, зокрема під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна». Охарактеризовано навчальний посібник «Читаємо українською (соціокультурний аспект)», який покликаний, на думку авторів, сприяти оволодінню іноземною мовою (українською); розвивати комунікативні навички до рівня, що забезпечить спілкування іноземців на побутовому, навчально-професійному рівнях; ознайомити іноземних студентів з українознавчим і краєзнавчим матеріалом. Цей посібник сприятиме формуванню в студентів-іноземців умінь і навичок володіння мовою в усній і писемній формах відповідно до цілей, мотивів і соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових ситуаціях. Адже саме на заняттях з української мови як іноземної формуються базові механізми іншомовного спілкування й засвоюються знання про культуру країни, мову якої студенти вивчають.Документ Психологічні особливості процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Ряднова, Вікторія Вікторівна; Безега, Ніна Михайлівна; Безкоровайна, Ірина Миколаївна; Воскресенська, Людмила Костянтинівна; Пера-Васильченко, Анна ВолодимирівнаОбґрунтовано актуальністьвивчення психологічних особливостей процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців. Висвітлено тлумачення поняття «адаптація» у науковій літературі. Окреслено основні проблеми, з якими стикаються студенти-іноземці при вступі до ЗВО. Представлено рекомендації провідних науковців щодо ефективної організації навчання студентів-іноземців.; Обосновано актуальность изучения психологических особенностей процесса адаптации и организации обучения студентов-иностранцев. Дано определение понятия «адаптация» в научной литературе. Обозначены основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты-иностранцы при поступлении в высшие учебные учреждения. Представлены рекомендации ведущих ученых с целью эффективной организации обучения студентов-иностранцев.; The article substantiates the relevance of studying the psychological peculiarities of the process of adaptation and organization of training for foreign students. The interpretation of the notion "adaptation" in the scientific literature is highlighted. The main problems encountered by foreign students when joining universities of higher education are outlined. The recommendations of leading scientists concerning the effective organization of training of foreign students are presented.Документ Особливості професійного становлення іноземних студентів у процесі вивчення дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія»(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Ткаченко, Павло Іванович; Лохматова, Наталія Михайлівна; Білоконь, Сергій Олександрович; Доленко, Ольга Борисівна; Доброскок, Віталіна Олексіївна; Коротич, Наталія Миколаївна; Попело, Юлія ВікторівнаВисвітлено питання підвищення ефективності оволодіння професійними компетентностями іноземними студентами під час вивчення дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія» на кафедрі дитячої хірургічної стоматології з пропедевтикою хірургічної стоматології. Обсуждаются вопросы повышения эффективности овладения профессиональными компетентностями иностранными студентами при изучении дисциплины «Детская хирургическая стоматология» на кафедре детской хирургической стоматологии с пропедевтикой хирургической стоматологии. The article discusses the issues of increasing the efficiency of mastering professional competencies by foreign students during the study of the discipline "Children's Surgical Dentistry" at the Department of Pediatric Surgical Dentistry with propedevitis of surgical stomatology.Документ Організація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шепітько, Володимир Іванович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Борута, Наталія Володимирівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Стецук, Євген Валерійович; Якушко, Олена Святославівна; Лічман, Діана Володимирівна; Шепитько, Владимир Иванович; Лисаченко, Ольга Дмитриевна; Борута, Наталия Владимировна; Ерошенко, Галина Анатольевна; Стецук, Евгений Валерьевич; Якушко, Елена Святославовна; Личман, Диана ВладимировнаВідкрите заняття обов’язково мусить мати новизну, яка доповнює зміст навчального матеріалу і методики його подачі. Заняття як форма організації навчального процесу може містити нове, наприклад, особливу структуру. Під час проведення відкритого заняття викладач має дотримуватися визначених вимог до навчально-виховного процесу. Заняття необхідно проводити у звичайних умовах, з установленою тривалістю, оскільки створення особливих умов порушує встановлений режим роботи, а ідеалізовані умови ставлять під сумнів тиражовану інновацію.; Открытое занятие обязательно должно обладать новизной, которая дополняет содержание учебного материала и методики его подачи. Занятие как форма организации учебного процесса может содержать новое, например, особую структуру. Во время проведения открытого занятия преподаватель должен придерживаться определенных требований к учебно-воспитательному процессу. Занятие необходимо проводить в обычных условиях, с установленной продолжительностью, так как создание особых условий нарушает установленный режим работы, а идеализированные условия ставят под сомнение тиражированную инновацию.; Demonstration class must necessarily have a novelty that complements the contents of the training material and the methods of its communicating. Classes, as a form of organization of the educational process, may contain a new material, for example, special structure. During a demonstration class the teacher must adhere to certain requirements for the educational process. Class must be conducted under normal conditions with a specified duration, since the creation of special conditions violates the established studying mode, and idealized conditions prejudice a replicated innovation.Документ Роль організації та методичні основи контролю знань для вдосконалення якості підготовки cтудентів-іноземців(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Кулай, Ольга Олександрівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Кулай, Ольга Александровна; Ващенко, Ирина ЮрьевнаОрганізація навчального процесу в сучасних умовах вимагає впровадження нових педагогічних технологій, які передбачають застосування методів активного навчання і контролю знань студентів. Результати контролю знань, зокрема проведення тестування, слугують основними показниками оцінювання роботи студентів під час засвоєння матеріалу з предметаі є важливою умовою підвищення якості підготовки спеціалістів.; Организация учебного процесса в современных условиях требует внедрения новых педагогических технологий, которые будут способствовать применению методов активного обучения и контроля знаний студентов. Результаты контроля знаний, включая проведение тестирования, служат основными показателями оценки работы студентов-иностранцев во время усвоения материала по предмету и являются важным условием повышения качества подготовки специалистов.; Оrganization of the contemporary educational process requires the introduction of new pedagogical technologies that will promote the use of active learning and methods of control in student knowledge. The results of control in knowledge, including testing, play role the main indicators for evaluating the acquisition of material from the discipline by foreign students and they are an important condition for improving the quality of the training of specialists.Документ Оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів Міжнародного факультету(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Холодкова, О. Л.; Нескоромна, Н. В.Методика викладання анатомії людини як базової медико-біологічної дисципліни англомовним студентам ОНМедУ достатньо відпрацьована, але пов’язана з певними методичними особливостями. На кафедрі анатомії створені методичні розробки для викладачів і студентів, контрольні питання, таблиці, перелік практичних навичок для використання на практичних заняттях. Під час лекцій використовується значна база слайдових матеріалів, що подаються на доступному рівні. На практичних заняттях демонструються унікальні матеріали наочності – навчальні анатомічні препарати. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до самостійної роботи, націлюють їх на ліквідацію академічної заборгованості, постійно підвищують свій професійний рівень володіння англійською мовою. Створені також сучасні багатоінформативні стенди з усією потрібною навчально-методичною документацією англійською мовою, складена потужна база тестових завдань. Для викладання англомовним студентам анатомії людини на рівні сучасних вимог до вищої медичної освіти необхідно постійно вдосконалювати і відновлювати базу тестових завдань, використовувати комп’ютерну техніку, слайди, відеоматеріали для підвищення ефективності засвоєння матеріалу.; Методика преподавания анатомии человека как базовой медико-биологической дисциплины англоязычным студентам ОНМедУ отработана, но связана с определенными методическими особенностями. На кафедре анатомии человека созданы методические разработки для преподавателей и студентов, контрольные вопросы, таблицы, перечень практических навыков, которые используются на практических занятиях. На лекциях используется обширная база слайдов, которые подаются на доступном уровне. На практических занятиях демонстрируются уникальные учебные пособия – анатомические препараты. Преподаватели кафедры активно привлекают англоязычных студентов к самостоятельной работе, постоянно повышают профессиональный уровень владения английским языком. Cозданы также информационные стенды со всей необходимой учебно-методической документацией, розработана большая база тестовых заданий. Для преподавания англоязычным студентам анатомии человека на уровне современных требований к высшему медицинскому образованию необходимо постоянно совершенствовать и обновлять базу тестовых заданий, использовать компьютерную технику, слайды, видеоматериалы для повышения эффективности усвоения материала.; The methods of teaching of the Human anatomy – basic medico-biological discipline for English-speaking students ONMedU was done at whole, but its connected with specific methods. There were created methodic works for professors and students, control questions, tables, list of practical skills, which are used for practical on the Human anatomy department. During the lectures we use multimedia presentation, which are usually available. On practicals are demonstrated unique educational materials – anatomic exponents. Professors of the department actively welcome English-speaking students for self-education, constantly increasing professional level of English. Also there were created info with all necessary study materials, created a large date-base of tests. For teaching for English-speaking students of Human anatomy on a level of modern qualification for higher medical education it’s necessary to perfect constantly and to update the base of tests, to use computer techniques, videomaterials for increasing of effectively of material’s learning.Документ Удосконалення викладання урології студентам-іноземцям(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Саричев, Леонід Петрович; Сухомлин, Сергій Адольфович; Саричев, Ярослав Володимирович; Супруненко, Сергій Миколайович; Панасенко, Сергій МиколайовичРозглянуто проблемні питання викладання урології іноземним студентам, можливі шляхи їх вирішення. Викладеновласний досвід оптимізації навчального процесу. Велике значення має застосування інноваційних методів навчання і контролю знань поряд з удосконаленням традиційних методів. Підкреслено необхідність урахування попереднього рівня знань студентів-іноземців, релігійних і національних особливостей, рівня знань англійської або російської мови,важливість особистого професійного рівня викладача і знання професійної англійської мови,досконалого методичного забезпечення і ретельного планування навчального процесу. Поєднання інноваційних методів навчання і контролю, професіоналізм викладачів дозволяють розв’язати більшість проблем та підвищити якість навчання іноземних студентів.; The problem questions in the teaching of urology to foreign students, possible ways of their solution are considered. The experience of optimization educational process is expounded. Great importance is the use of innovative methods of teaching and controlling knowledge along with the improvement of traditional methods. The need to consider the initial level of knowledge of foreign students, religious and national characteristics, the level of knowledge English or Russian language. The professional level of the teacher and his knowledge of professional English are important. Requires perfect methodological support and careful planning of the educational process. The combination of innovative methods of teaching and control, the professionalism of teachers allow overcoming most of the above problems and improving the quality of training for foreign students.; Рассмотрены проблемные вопросы преподавания урологии иностранным студентам, возможные пути их решения. Изложен опыт оптимизации учебного процесса. Большое значение имеет применение инновационных методов обучения и контроля знаний наряду с совершенствованием традиционных методов. Необходим учет исходного уровня знаний студентов-иностранцев, религиозных и национальных особенностей, уровня знаний английского или русского языка. Важны профессиональный уровень преподавателя и знания им профессионального английского языка. Необходимы совершенное методическое обеспечение и тщательное планирование учебного процесса. Сочетание инновационных методов обучения и контроля, профессионализм преподавателей позволяют преодолеть большинство изложенных выше проблем и повысить качество обучения иностранных студентов.Документ Роль самостійної роботи студентів у підготовці лікарів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Калюжка, Олена Олександрівна; Артьомова, Наталія Сергіївна; Зюзіна, Лариса СтепанівнаРозглянуто зміст поняття самостійної роботи студентів, її функції та місце в навчальному процесі; визначено сутність управління самостійною роботою, його завдання на різних етапах навчання.Важливий напрям оптимізації навчального процесу з іноземними студентами – це розвиток самостійності. Основне завдання навчального процесу у вищій школі – навчити студентів самостійно працювати і поповнювати свої знання, сформувати потребу в самоосвіті та саморозвитку як невід’ємних якостей фахівця.Структура формування самостійності складається з трьох компонентів: мотиваційного, власне пізнавальної діяльності студентів і управління цією діяльністю викладачем.The content of the concept of independent work of students, its functions and place in the educational process is considered in the article, the essence of management of independent work, its task at different stages of study is determined. An important aspect of optimizing the educational process with foreign students is the development of autonomy. The main task of the educational process in the high school is to train students to work independently and to replenish their knowledge, to form the need for self-education and self-development, as an integral quality of a specialist. The very structure of self-formation consists of three components: the motivational, self-cognitive activity of students and the management of this activity as a teacher.; Рассмотрено смысл понятия самостоятельной работы студентов, ее функции и место в учебном процессе; определяется сущность управления самостоятельной работой, её задачи на разных этапах обучения. Важным направлением оптимизации учебного процесса с иностранными студентами является развитие самостоятельности. Основная задача высшей школы – обучение студентов самостоятельно работать и пополнять свои знания, сформировать потребность в самообразовании и саморазвитии как неотъемлемого качества специалиста. Структура формирования самостоятельности состоит из трех компонентов: мотивационного, собственно познавательной деятельности студентов и управления этой деятельностью преподавателем.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »