Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 59
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Learning and teaching foreign languages: Where to head for(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Morska, L.; Skibska, J.Документ Methodological Feasibility of Using the Content and Language Integrated Learning Approach in Medical Education(2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті представлено досвід опрацювання онлайн-курсу “Understanding Language” (University of Southampton) на базі навчальної електронної платформи “FutureLearn”. Досліджено методологічний потенціал предметно-мовного інтегрованого навчання (Content and Language Integrated Learning) у контексті викладання дисциплін медичного циклу студентам англомовної форми навчання. Простежено основні етапи розвитку досліджуваного підходу; окреслено провідні методологічні алгоритми його впровадження у вищій медичній освіті. Обґрунтовано доцільність застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів; The article presents the experience of participating in the online course “Understanding Language” (University of Southampton) based on the “FutureLearn” digital education platform. The authors examined the methodological potential of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the context of delivering classes in medical subjects to English-speaking foreign students. The basic stages of CLIL development have been traced; the leading methodological algorithms for its implementation in higher medical education have been outlined. The authors substantiated the expediency of using the CLIL method in the process of training specialists in the field of knowledge 22 “Healthcare”. The study may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as to professionals from other areas in planning training sessions and development of teaching materials; В статье представлен опыт прохождения онлайн-курса “Understanding Language” (University of Southampton) на базе учебной электронной платформы “FutureLearn”. Исследован методологический потенциал предметно-языкового интегрированного обучения (Content and Language Integrated Learning) в контексте преподавания дисциплин медицинского цикла студентам англоязычной формы обучения. Прослежены основные этапы развития исследуемого подхода; обозначены ведущие методологические алгоритмы его внедрение в высшем медицинском образовании. Обоснована целесообразность применения методики предметно-языкового интегрированного обучения в процессе подготовки специалистов отрасли знаний 22 «Здравоохранение». Исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.Документ Organization of knowledge control on the discipline "Clinical immunology" for foreign students(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Kapustianska, A. A.; Moisieieva, N. V.; Vakhnenko, A. V.; Rum'yantseva, M. O.; Капустянська, Анна Анатоліївна; Рум'янцева, Марія Олександрівна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Вахненко, Андрій ВікторовичПеревірка знань – найважливіший етап процесу навчання, у ході якого з'ясовуються повнота і якість знань іноземних студентів, прогалини і помилки в їхніх знаннях. Система організації контролю навчання іноземних студентів – це важливий крок у напрямі інтенсифікації й оптимізації навчально-виховного процесу у вищій школі.; Проверка знаний является важнейшим этапом процесса обучения, в ходе которого выясняются полнота и качество знаний иностранных студентов, пробелы и ошибки в их знаниях. Система организации контроля обучения иностранных студентов - это важный шаг в направлении интенсификации и оптимизации учебно-воспитательного процесса в высшей школе.; Сheck knowledge is the most important stage in the whole learning process, during which the completeness and quality of foreign students' knowledge, gaps and errors in their knowledge is clarified. The system of monitoring the education of foreign students is an important step in the direction of intensifying and optimizing the teaching and upbringing process in higher education.Документ Scientific and methodological foundations of teaching “Histology, cytology and embryology” discipline in foreign medical students(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Tsyhykalo, O. V.; Popova, I. S.; Andrushchak, L. A.Стрімкий розвиток інформаційних систем та інновацій у системі освіти й науки спонукає до впровадження змін у процес навчання іноземних громадян у медичних вишах України. Вивчення базових морфологічних дисциплін на перших курсах навчання в медичному університеті стає основою для подальшого успішного засвоєння клінічних дисциплін і розвитку клінічного мислення майбутніх лікарів будь-яких спеціальностей. Стаття розглядає систему викладання фундаментальної медичної дисципліни «Гістологія, цитологія та ембріологія» іноземним студентам на кафедрі гістології, цитології та ембріології Буковинського державного медичного університету і шляхи впровадження сучасних методів викладання та контролю знань студентів.; Стремительное развитие информационных систем и инноваций в системе образования и науки требует внедрения прогрессивных изменений в процессе обучения иностранных студентов в медицинских вузах Украины. Изучение базовых морфологических дисциплин на первых курсах обучения в медицинском университете является основой для дальнейшего успешного усвоения клинических дисциплин и развития клинического мышления будущих врачей любых специальностей. Статья рассматривает систему преподавания фундаментальной медицинской дисциплины «Гистология, цитология и эмбриология» иностранным студентам на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии Буковинского государственного медицинского университета и пути внедрения современных методов преподавания и контроля знаний студентов.; Educational and qualification level of future medical specialists proves competitiveness of national system of medical education in Ukraine for foreign students in the field of European market of educational services. Studying basic morphological disciplines during first year in medical university is necessary for further successful mastering clinical thinking and understanding of diseases pathological pathways. This article depicts scientific and methodological foundations of teaching “Histology, cytology and embryology” discipline at the department of Histology, cytology and embryology in Bukovinian State Medical University and ways of innovational teaching and control methods’ implementation.Документ The features of teaching the discipline “Surgical stomatology” for foreing english-speaking students(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Lokes, K. P.; Avetikov, D. S.; Yacenko, I. V.; Локес, Катерина Петрівна; Аветіков, Давид Соломонович; Яценко, Ігор ВолодленовичРозглянуто проблеми підготовки студентів-стоматологів англомовної форми навчання на клінічних кафедрах протягом навчального процесу і можливі шляхи їх розв’язання. Особливі складності трапляються в роботі з пацієнтами та оформленні медичної документації. Усе це зумовлює певні особливості, які мають бути враховані в підготовці студентів-стоматологів.; The article discribes the problems of preparation of english-speaking students-stomatologistsat clinical departments during the educational process and possible ways of their solution. Special difficulties are encountered when dealing with patients and processing of medical records. All this gives rise to certain peculiarities that should be taken into account during preparing of students-stomatologists.; Рассмотрены проблемы подготовки студентов-стоматологов англоязычной формы обучения на клинических кафедрах в течение учебного процесса и возможные пути их решения. Особые сложности встречаются при работе с пациентами и оформлении медицинской документации. Все это обусловливает определенные особенности, которые должны быть учтены при подготовке студентов-стоматологов.Документ Використання вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування в процесі навчання української мови як іноземної(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Жовнір, Марина Миколаївна; Бондар, Наталія ВасилівнаОбґрунтовано доцільність та ефективність використання вебінару в контексті інформаційно-комунікаційних інноваційних технологій, які нині активно впроваджуються у вітчизняну освітню галузь. Окреслено стан дослідження феномена вебінару й узагальнено погляди вчених на нього; з’ясовано умови й шляхи використання вебінару в медичному виші в процесі вивчення української мови як іноземної. Інтерпретовано вебінар інтерактивною мережевою формою організації навчального заняття, обов’язковою умовою проведення якого є послуговування інформаційними і програмними ресурсами. Акцентовано на потенціалі вебінарів лінгвокраїнознавчого спрямування; умотивовано значущість подачі іноземним студентам інформаційних блоків про Україну, про її історію, звичаї і традиції. Зауважено про потребу репрезентації базових концептів української ментальності в процесі навчання української мови як іноземної.Документ Деякі питання підготовки студентів-іноземців на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Старченко, Іван Іванович; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Проскурня, Сергій АнатолійовичВисокий рівень підготовки майбутніх спеціалістів за різними спеціальностями та доступність вітчизняної вищої освіти є факторами, що спонукають іноземних громадян до навчання у ВУЗах України. Проте, цим обумовлені ряд важливих питань в організації навчального процесу з іноземними студентами. Головними проблемами на першому плані постає мовне питання та мотивація студента іноземця до навчання. Вирішення цих питань навчання студентів-іноземців можливо лише при раціональному поєднанні теоретичної та практичної підготовки і створення оптимальних умов для засвоєння знань та вмінь, що сприятиме формуванню клінічного мислення майбутніх лікарів.; The high level of training of future specialists in various specialties and the availability of domestic education are factors that encourage foreign citizens to study at Ukrainian universities. However, this causes a number of important questions on the organization of the educational process with foreign students. The main problems in the foreground are the language issue and the motivation of a foreign student for learning. The solution of these issues of teaching foreign students is possible only with a rational combination of theoretical and practical training and the creation of optimal conditions for the assimilation of knowledge and skills, which will help to shape the clinical thinking of future doctors.Документ Динаміка виживання знань із мікробіології, вірусології та імунології в іноземних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Ананьєва, Майя Миколаївна; Лобань, Галина Андріївна; Фаустова, Марія Олексіївна; Федорченко, Віра Іванівна; Чумак, Юлія Вікторівна; Лугова, Любов ОлександрівнаВисвітлено динаміку засвоєння знань іноземними студентами, які навчаються на ІІІ курсі за спеціальністю «Медицина». За результатами рубіжного зрізу знань за завданнями формату «Крок-1» студенти показали суттєве зниження рівня знань на повторному тестуванні через три місяці після складання модульного контролю.Документ Динаміка емпатії студентів-іноземців у процесі навчання в ЗВО України медичного профілю(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Катрушова, Лариса Олександрівна; Буря, Лілія Володимирівна; Матвієнко, Таміла Миколаївна; Нечепаєва, Людмила Володимирівна; Філатова, Валентина Луківна; Саргош, Оксана Дмитрівна; Четверикова, Оксана Петрівна; Комишан, Ірина Вадимівна; Алексеєва, Анна Вікторівна; Катрушов, Олександр ВасильовичМетою роботисталодослідження динаміки емпатії студентів-іноземців у процесі здобуття професії лікаря. Доцільним, на думку авторів, є необхідність поглиблення теоретичного аналізу соціально-психологічного портрета студентів-мігрантів із метою виявлення вихідного рівня емпатії, що є запорукою побудови професійної перспективи.; Целью работы было исследование динамики эмпатии студентов-иностранцев в процессе освоения профессии врача. Целесообразным, по мнению авторов, является необходимость углубления теоретического анализа социально-психологического портрета студентов-мигрантов с целью выявления исходного уровня эмпатии, что является залогом построения профессиональной перспективы.; The purpose of the work was determination of dynamics of the empathy development of foreign students in the process of obtaining a doctor's profession. In our opinion, it is necessity of enlargement of the theoretical analysis of the socio-psychological portrait of migrant students in order to identify the initial level of empathy that is the key to building a professional perspective.Документ Досвід викладання і шляхи вдосконалення навчального процесу іноземних студентів із предмета «Пропедевтика внутрішньої медицини»(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Бурмак, Юрій Григорович; Петров, Євген Євгенович; Треумова, Світлана Іванівна; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Бурмак, Юрий Григорьевич; Петров, Евгений Евгеньевич; Треумова, Светлана Ивановна; Иваницкая, Татьяна АнатольевнаРозглянуто особливості викладання пропедевтики внутрішньої медицини в медичній академії іноземним студентам; описано продуктивні методики; наведено основні причини, які негативно впливають на освітній процес і якість практичної підготовки; запропоновано можливі шляхи їх усунення; Рассмотрены особенности преподавания пропедевтики внутренней медицины в медицинской академии иностранным студентам, описаны продуктивные методики, приведены основные причины, негативно влияющие на образовательный процесс икачество практической подготовки, предложены возможные пути их устранения; AnnotationIn the article the features of teaching of propedevtiki of internal medicine are considered in a medical academy to the foreign students, basic methods are described, principal reasons, negatively influencing on an educational process, are resulted, quality of practical preparation and the possible ways of their decision are offered.Документ Ділові ігри як один із ефективних методів підготовки лікаря загальної практики(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шуть, Світлана Володимирівна; Казаков, Юрій Михайлович; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Чекаліна, Наталія ІгорівнаВисвітлено значення ділової гри як одного з методів вивчення і засвоєння матеріалу іноземними студентами в підготовці фахівців загальної практики – сімейної медицини; формування в студентів уявлення про професійний світогляд; розуміння значимості цієї ланки в системі охорони здоров′я, яку заповнює сімейний лікар.Документ Комунікативні відносини як спосіб поліпшення якості навчання іноземних студентів під час написання історії хвороби з нервових хвороб(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Таряник, Катерина Анатоліївна; Литвиненко, Наталія Володимирівна; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Гладка, Вікторія Михайлівна; Силенко, Галина ЯрославівнаКомунікативні відносини – невід'ємнаскладова процесу навчання і лікування. Проведено аналіз важливості комунікативного процесу в системі охорони здоров’я під час навчання у медичних ЗВОі написання історії хвороби з нервових хвороб. Коммуникативные отношения являются неотъемлемой частью процесса обучения и лечения. Проведен анализ важности коммуникативного процесса в системе здравоохранения во время обучения в высших медицинских учебных заведениях и при написании истории болезни по нервным болезням. Communicative relations are sometimes an integral part of the learning and treatment process. The analysis of the importance of the communicative process in the health care system during the study at higher medical educational institutions and during the writing of a history of illness from nervous diseases is carried out.Документ Комунікативність як складова іміджу викладача вищого навчального закладу(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Савицька, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглянуто проблему формування комунікативності як складової іміджу викладача підготовчого відділення вищого навчального закладу. Наведено структуру позитивного іміджу викладача вищого навчального закладу та обґрунтовано необхідність дослідження його комунікаційної складової, як специфічного інструменту освітнього процесу на підготовчому відділенні. Визначено роль позитивного іміджу викладача підготовчого відділення на етапі адаптації студента до нового комунікативного середовища; тhe article is revealed the problem of formation of communication as an image structural component of the teacher of preparatory department in the higher educational institution. The structure of the teacher’s positive image is characterized. The necessity of its communicative components as specific means of educational process at the preparatory department is considered. The importance of a teacher’s positive images at the stage of the student’s adaptation to a new communicative environment is revealed; в статье рассмотрена проблема формирования коммуникативности как составляющей имиджа преподавателя подготовительного отделения высшего учебного заведения. Изложена структура положительного имиджа преподавателя высшего учебного заведения и обоснована необходимость исследования его коммуникационной составляющей, как специфического инструмента образовательного процесса на подготовительном отделении. Определена роль положительного имиджа преподавателя подготовительного отделения на этапе адаптации студента в новой коммуникативной среде.Документ Методика навчання іноземних студентів із патофізіології у форматі Болонського процесу(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Гришко, Юлія МихайлівнаВисвітлено методичні основи підготовки іноземних студентів в Українській медичній стоматологічній академії з різних спеціальностей із використанням кредитно-модульної системи навчання, що є необхідною умовою формату Болонського процесу; Раскрыты методические основы подготовки иностранных студентов в Украинской медицинской стоматологической академии по разным специальностям с использованием кредитно-модульной системы обучения, что является необходимым условием формата Болонского процесса; In this article the methodical bases of foreign students training of the Higher State Educational Establishment of Ukraine Ukrainian Medical Stomatological Academy of different specialties with the use of the credit modulated system of education are disclosed, which is a necessary condition for the format of the Bologna process.Документ Мотивація як невід’ємна складова навчання іноземних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Оленець, Світлана ЮріївнаАби навчання було ефективним, іноземний студент мусить мати бажання навчатися, тобто бути вмотивованим. Своєю чергою, навчальний процес із позиції викладача має охоплювати визначення конкретних цілей і розуміння того, як слід використовувати мотивацію. Мотивація становить собою систему психологічно різнорідних чинників, які детермінують поведінку і діяльність людини. Іншими словами, вона виступає як спонукання, що викликають активність або підсилюють її. Мотивами ж прийнято вважати ті внутрішні сили, які пов'язані з потребами особистості та спонукають її до певної діяльності, спрямованої на їх задоволення. Як же викладач може мотивувати іноземних студентів до навчання і наукової діяльності? Для цього застосовують деякі прийоми, описані в статті.Документ Об’єктивізація контролю знань іноземних студентів при вивченні терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Марченко, Ірина Ярославівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Шундрик, Марина АркадіївнаНавчання іноземних студентів полягає в необхідності оволодіння не тільки знаннями, вміннями і навичками в професійній сфері, а й становлення їх як особистості, здатної ефективно діяти в складних, нестандартних ситуаціях, самостійно приймати рішення,творчо розвиватися і самовдосконалюватися, вміти спілкуватися з людьми. Розвиток стоматології в останнє десятиріччя вніс революційні зміни в концепції, матеріали і технології, що застосовуються для лікування стоматологічних хворих. Іноземним студентам для аналізу такого великогообсягу інформації необхідно мати можливість контролю своїх знань на різних етапах навчання з урахуванням нових стандартів, що відповідають міжнародним, тому контроль якості підготовки – це дуже принциповий момент і він уведений до державного стандарту освіти. При вивченні «Терапевтичної стоматології» на кафедрі пропедевтики терапевтичної стоматології Української медичної стоматологічної академії для об’єктивізації контролю знань використовуються тестові завдання, навчальні задачі й діагностичні алгоритми. Перевагою тестового контролю є його уніфікованість, стандартизованість, можливість одночасно охопити контролем усіх студентів та вести контроль усього масиву матеріалу, а не вибірково, робити зрізи успішності.; Обучение иностранных студентов заключается в необходимости овладения не только знаниями, умениями и навыками в профессиональной сфере, но и становлении их как личности, способной эффективно действовать в сложных, нестандартных ситуациях, самостоятельно принимать решения, творчески развиваться и самосовершенствоваться, уметь общаться с людьми. Развитие стоматологии в последнее десятилетие внесло революционные изменения в концепции, материалы и технологии, применяемые для лечения стоматологических больных. Иностранным студентам для анализа такого большого объема информации необходимо иметь возможность контроля своих знаний на различных этапах обучения с учетом новых стандартов, отвечающих международным, поэтому контроль качества подготовки – это очень важный момент и он введен в государственный стандарт образования. При изучении «Терапевтической стоматологии» на кафедре пропедевтики терапевтической стоматологии Украинской медицинской стоматологической академии для объективизации контроля знаний используются тестовые задания, учебные задачи и диагностические алгоритмы. Преимуществом тестового контроля являются его унифицированность, стандартизированность, возможность одновременно охватить контролем всех студентов и вести контроль всего массива материала, а не выборочно, делать срезы успеваемости.; Foreign students during the study take possession of not only knowledge, skills in the professional field, but also the formation of them as a person who can effectively act in complex, non-standard situations, make decisions independently, creatively develop and improve themselves, be able to communicate with people. The development of dentistry in the last decade has brought revolutionary changes to the concept, materials and technology used to treat dental patients.Foreign students need to be able to control their knowledge at different stages of study for the analysis of such a large amount of information, taking into account new standards that are international, therefore, quality control is a very important point and it is introduced into the state standard of education. At studying "Therapeutic dentistry" at the department of therapeutic dentistry propaedeutics of the Ukrainian Medical Stomatological Academy for objectification of knowledge control, test tasks, training tasks and diagnostic algorithms are used. The advantage of test control is its uniformity, standardization, the ability to simultaneously capture the control of all students and control the entire mass of material, rather than selectively, to make cuts success in learning.Документ Оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів Міжнародного факультету(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Холодкова, О. Л.; Нескоромна, Н. В.Методика викладання анатомії людини як базової медико-біологічної дисципліни англомовним студентам ОНМедУ достатньо відпрацьована, але пов’язана з певними методичними особливостями. На кафедрі анатомії створені методичні розробки для викладачів і студентів, контрольні питання, таблиці, перелік практичних навичок для використання на практичних заняттях. Під час лекцій використовується значна база слайдових матеріалів, що подаються на доступному рівні. На практичних заняттях демонструються унікальні матеріали наочності – навчальні анатомічні препарати. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до самостійної роботи, націлюють їх на ліквідацію академічної заборгованості, постійно підвищують свій професійний рівень володіння англійською мовою. Створені також сучасні багатоінформативні стенди з усією потрібною навчально-методичною документацією англійською мовою, складена потужна база тестових завдань. Для викладання англомовним студентам анатомії людини на рівні сучасних вимог до вищої медичної освіти необхідно постійно вдосконалювати і відновлювати базу тестових завдань, використовувати комп’ютерну техніку, слайди, відеоматеріали для підвищення ефективності засвоєння матеріалу.; Методика преподавания анатомии человека как базовой медико-биологической дисциплины англоязычным студентам ОНМедУ отработана, но связана с определенными методическими особенностями. На кафедре анатомии человека созданы методические разработки для преподавателей и студентов, контрольные вопросы, таблицы, перечень практических навыков, которые используются на практических занятиях. На лекциях используется обширная база слайдов, которые подаются на доступном уровне. На практических занятиях демонстрируются уникальные учебные пособия – анатомические препараты. Преподаватели кафедры активно привлекают англоязычных студентов к самостоятельной работе, постоянно повышают профессиональный уровень владения английским языком. Cозданы также информационные стенды со всей необходимой учебно-методической документацией, розработана большая база тестовых заданий. Для преподавания англоязычным студентам анатомии человека на уровне современных требований к высшему медицинскому образованию необходимо постоянно совершенствовать и обновлять базу тестовых заданий, использовать компьютерную технику, слайды, видеоматериалы для повышения эффективности усвоения материала.; The methods of teaching of the Human anatomy – basic medico-biological discipline for English-speaking students ONMedU was done at whole, but its connected with specific methods. There were created methodic works for professors and students, control questions, tables, list of practical skills, which are used for practical on the Human anatomy department. During the lectures we use multimedia presentation, which are usually available. On practicals are demonstrated unique educational materials – anatomic exponents. Professors of the department actively welcome English-speaking students for self-education, constantly increasing professional level of English. Also there were created info with all necessary study materials, created a large date-base of tests. For teaching for English-speaking students of Human anatomy on a level of modern qualification for higher medical education it’s necessary to perfect constantly and to update the base of tests, to use computer techniques, videomaterials for increasing of effectively of material’s learning.Документ Опыт преподавания эндодонтической дисциплины в рамках доклинической подготовки студентов-стоматологов. Современные возможности усовершенствования(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Волгин, М. А.Представлено сконструйовану симуляційну модель, яка дозволяє виконувати апекслокацію кореневої системи тренувального (навчального) зуба, та її успішну імплементацію в умовах фантомного курсу пропедевтики терапевтичної стоматології. Вивчення технічних можливостей симуляційної моделі й оцінка її еквівалентності клінічним умовам виявили тенденцію до більш точного визначення положення фізіологічного отвору і високий ступінь безпечності в разі використання апекслокації. Запропонована симуляційна модель дозволяє повніше передати студентам специфіку ендодонтичного лікування, ніж натуральні чи пластикові зуби або пасивні (неелектропровідні) моделі з такими зубами, які застосовуються в багатьох закладах вищої освіти.; Представлено сконструированную симуляционную модель, позволяющую выполнять апекслокацию корневой системы тренировочного (учебного) зуба, и ее успешнуюимплементацию в условиях фантомного курса пропедевтики терапевтической стоматологии. Изучение технических возможностей симуляционной моделии оценка ее эквивалентности клиническим условиям выявили тенденцию к более точному определению положения физиологического отверстия и высокую степень безопасности при использовании апекслокации. Предложенная симуляционная модель позволяет полнее передать студентам специфику эндодонтического лечения, чем натуральные или пластиковые зубы или пассивные (неэлектропроводные) модели с такими зубами, которые используются во многих заведениях высшего образования.; A simulation model designed is presented, which allows to perform apexlocation of the root system of a training tooth, and its successful implementation in a phantom course of propedeutics of therapeutic dentistry. The study of the technical capabilities of the simulation model and the assessment of its equivalence to clinical conditions revealed a tendency to accurately determine the position of the physiological orifice and a high degree of safety when using apexlocation.The proposed simulation model allows students to fully convey the specifics of endodontic treatment than natural or plastic teeth or passive (non-conductive) models with teeth that are used in many institutions of higher education.Документ Організація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шепітько, Володимир Іванович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Борута, Наталія Володимирівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Стецук, Євген Валерійович; Якушко, Олена Святославівна; Лічман, Діана Володимирівна; Шепитько, Владимир Иванович; Лисаченко, Ольга Дмитриевна; Борута, Наталия Владимировна; Ерошенко, Галина Анатольевна; Стецук, Евгений Валерьевич; Якушко, Елена Святославовна; Личман, Диана ВладимировнаВідкрите заняття обов’язково мусить мати новизну, яка доповнює зміст навчального матеріалу і методики його подачі. Заняття як форма організації навчального процесу може містити нове, наприклад, особливу структуру. Під час проведення відкритого заняття викладач має дотримуватися визначених вимог до навчально-виховного процесу. Заняття необхідно проводити у звичайних умовах, з установленою тривалістю, оскільки створення особливих умов порушує встановлений режим роботи, а ідеалізовані умови ставлять під сумнів тиражовану інновацію.; Открытое занятие обязательно должно обладать новизной, которая дополняет содержание учебного материала и методики его подачи. Занятие как форма организации учебного процесса может содержать новое, например, особую структуру. Во время проведения открытого занятия преподаватель должен придерживаться определенных требований к учебно-воспитательному процессу. Занятие необходимо проводить в обычных условиях, с установленной продолжительностью, так как создание особых условий нарушает установленный режим работы, а идеализированные условия ставят под сомнение тиражированную инновацию.; Demonstration class must necessarily have a novelty that complements the contents of the training material and the methods of its communicating. Classes, as a form of organization of the educational process, may contain a new material, for example, special structure. During a demonstration class the teacher must adhere to certain requirements for the educational process. Class must be conducted under normal conditions with a specified duration, since the creation of special conditions violates the established studying mode, and idealized conditions prejudice a replicated innovation.Документ Організація навчального процесу на кафедрі медичної хімії(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Іващенко, Олена Дмитрівна; Нікозять, Юлія Борисівна; Цубер, Вікторія Юріївна; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Копанцева, Лариса Миколаївна; Діденко, Євгенія ПавлівнаРозглядається роль хімії, значимість хімічної підготовки студентів у системі медичної освіти, що відповідає сучасним вимогам суспільства і держави. Показана інтеграція хімії з теоретичними і клінічними дисциплінами, охарактеризовані знання, вміння і навички, опановані студентами в процесі модульного вивчення навчальної дисципліни "Медична хімія".; The paper discusses role of chemistry, importance of in chemistry in the system of medical education that meets modern requirements of society and the state. The paper also shows integration of chemistry and theoretical and clinical disciplines, characterizes knowledge, skills and abilities of objects obtained by students in the process of modular study of the subject "Medical Chemistry".
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »