Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 170
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток освіти у вищому медичному навчальному закладі в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Луценко, Руслан Володимирович; Чечотіна, Світлана Юріївна; Сидоренко, Антоніна ГригорівнаУ статті показано, що пріоритетами сучасної медичної освіти є розвиток людини як особистості, покращення якості медичної освіти, наявність власних клінічних баз, удосконалення університетської науки та інтеграція в міжнародне наукове співтовариство.Документ Значення позааудиторної роботи студентів у системі вищої медичної освіти.(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Похилько, Валерій Іванович; Траверсе, Галина Михайлівна; Цвіренко, Світлана Миколаївна; Чернявська, Юлія ІгорівнаРобота присвячена питанню вдосконалення системи позааудиторної самостійної роботи студентів, що є одним із пріоритетних завдань, вирішення якого сприятиме якісній підготовці майбутнього фахівця, включаючи розвиток таких рис особистості, як прагнення до самоосвіти і саморозвитку.Документ Упровадження сучасних технологій навчання на кафедрі мікробіології. вірусології та імунології ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Лобань, Галина Андріївна; Полянська, Валентина Павлівна; Коваленко, Нінель Павлівна; Фаустова, Марія Олексіївна; Басараб, Ярослав Олексійович; Лобань, Галина Андреевна; Полянская, Валентина Павловна; Коваленко, Нинель Павловна; Фаустова, Мария Алексеевна; Басараб, Ярослав АлексеевичУ статті обгрунтовано думку, що інформатизація освіти є одним із пріоритетних напрямів розвитку сучасного суспільства, спрямованим на покращення процесу навчання, раціональну організацію пізнавальної діяльності студентів, індивідуалізацію навчального процесу;В статье обосновано мнение, что информатизация образования является одним из приоритетных направлений развития современного общества, направленном на улучшение процесса обучения, рациональную организацию познавательной деятельности студентов, индивидуализацию учебного процесса.Документ Система виховної роботи підготовчого відділення як засіб адаптації іноземних громадян до навчання у ВНЗ України(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Скальська, Світлана АнатоліївнаРозглянуто напрями виховної роботи з іноземними студентами на початковому етапі навчання. Показано, що система виховної роботи є одним із дієвих шляхів прискорення адаптації іноземних студентів першого року навчання до нового освітнього та соціокультурного простору.Документ Аспекти оптимізації навчання англомовних іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Гасюк, Петро Анатолійович; Радчук, В. Б.; Пудяк, В. Є.Розглядається питання забезпечення високого рівня якості підготовки медичних спеціалістів шляхом упровадження комп’ютерних технологій. Увага акцентується на тому, що виконання віртуальних навчальних робіт студентами значно прискорює процес засвоєння навчального матеріалу й опанування практичних навичок, дає змогу освоювати новітні методики виготовлення різноманітних ортопедичних конструкцій.Документ Актуальні питання підготовки лікарів-інтернів на сучасному етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Малик, Сергій Васильович; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Лавренко, Дмитро Олександрович; Малик, Наталія ЄвгенівнаОрганізації післядипломної освіти відводиться особлива роль у контексті підготовки грамотного лікаря. З цією метою в академії розроблено і протягом багатьох років використовується комплекс заходів, покликаних покращити навчання лікарів-інтернів шляхом активізації та підвищення відповідальності за свою роботу, залучення до науково-дослідної діяльності.Документ Удосконалення якості підготовки лікарів з «Домедичної допомоги в екстремальних ситуаціях» і «Основ медичного забезпечення населення і військ»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Шевченко, Вікторія Володимирівна; Шевченко, Виктория Владимировна; Проніна, Олена Миколаївна; Пронина, Елена Николаевна; Коптев, Михайло Миколайович; Коптев, Михаил Николаевич; Білич, Анатолій Миколайович; Билыч, Анатолий Николаевич; Pronina, O. M.; Koptev, M. M.; Bilych, A. M.; Shevchenko, V. V.У статті доведено, що введення в програму підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів дисциплін «Домедична допомога в екстремальних ситуаціях» і «Основи медичного забезпечення населення та військ» суттєво вдосконалюють підготовку студентів за програмою підготовки офіцерів запасу медичного фаху.Документ Ефективність формування практичних навичок і вмінь у майбутніх фахівців – важлива складова освітньої діяльності кафедри мікробіології, вірусології та імунології на сучасному етапі(2016) Лобань, Галина Андріївна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Ананьєва, Майя Миколаївна; Боброва, Нелля ОлександрівнаУ статті розглянуті основні моменти освітньої діяльності кафедри мікробіології, вірусології та імунології з питань поліпшення якості формування практичних навичок і вмінь у майбутніх фахівців у галузі медициниДокумент Нові тенденції в організації навчального процесу на кафедрі урології, судової медицини ВДНЗ України «УМСА»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Супруненко, Сергій Миколайович; Супруненко, Сергей Николаевич; Suprunenko, S. M.; Сухомлин, Сергій Адольфович; Сухомлин, Сергей Адольфович; Sukhomlin, S. A.; Панасенко, Сергій Миколайович; Панасенко, Сергей Николаевич; Panasenko, S. M.Актуальність теми. Конституція України визнає життя й здоров’я громадян найвищою соціальною цінністю та проголошує державу гарантом забезпечення й утвердження прав і свобод людини. Проте наявна тенденція погіршення стану медичної системи в країні створює дедалі гостріші проблеми для подальшої реалізації задекларованого права людини на отримання медичної допомоги в нашій державі. Провідна мета Національного плану розвитку системи охорони здоров’я – забезпечення зниження рівня захворюваності, інвалідності та смертності населення, налагодження й ефективне функціонування доступної та високоякісної медичної допомоги [1; 4; 3]. Нова модель медичного обслуговування передбачає появу лікарів принципово нової формації, які мають нести відповідальність за своїх пацієнтів і надавати гарантований мінімум медичної, психологічної та соціальної допомоги [3;5]. Постановка проблеми. Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» потрібна докорінна перебудова чинних методів викладання у вищий школі. Така перебудова триває вже багато років, але розрив між рівнем теоретичних знань і практичними досягненнями залишається достатньо великим. Успішність та якість освіти залежать від того, як ці складові інтегровані в навчальному процесі. Велика увага в цьому напрямі приділяється використанню в навчальному процесі новітніх інформаційних технологій та інтерактивних методів розвиваючого навчання, що підвищують мотивацію студентської молоді [2; 3; 5]. Інтерактивні методи та інноваційні інформаційні технології формують у студентів вищу форму компетенції –здатність виявляти сутність проблем, що виникають у ході професійної діяльності, аналізувати результати клініко-діагностичних досліджень, удосконалювати свої професійні знання і навички; можливість до аналізу медичної інформації за допомогою системного підходу, сприйняття інновацій із метою вдосконалення своєї професійної діяльності, використання теоретичних, методичних знань і вмінь із фундаментальних природничих дисциплін у науково-дослідній, лікувально-діагностичній роботі [6].Документ Спосіб об’єктивного оцінювання знань студентів у вищій медичній школі(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Гаєвський, Сергій Олександрович; Потяженко, Максим Макарович; Васильєва, Катерина Володимирівна; Величко, Євгеній Олександрович; Панасенко, Т. О.Запропоновано спосіб об'єктивізації оцінювання знань студентів методом нормалізації та ранжування по- точних балів, який забезпечує прозорість розрахунку і можливість публічного контролю на всіх етапах оцінювання.Документ Особливості становлення особистості майбутнього лікаря-стоматолога на дитячому прийомі(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Шешукова, Ольга Вікторівна; Падалка, Аліна ІванівнаУ роботі розглянуті основні моменти становлення особистості майбутнього лікаря-стоматолога дитячого. Акцентовано увагу на основних особистісних якостях, якими повинен володіти лікар-стоматолог, що лікує дітей.Документ Роль симулятивного навчання в підготовці лікаря акушера-гінеколога(2016) Громова, Антоніна Макарівна; Мітюніна, Ніна Іванівна; Громова, Антонина Макаровна; Митюнина, Нина Ивановна; Gromova, A. M.; Mitunina, N. I.Автори статті розкривають питання необхідності впровадження інноваційних технологій при вивченні акушерства та гінекології. Показано, що потреба у використанні симуляторів зумволена низкою деонтологічних і психологічних причин, через які опанування практичних навичок біля ліжка хворої стає проблематичним.Документ Сучасні погляди на проблематику вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Крючко, Тетяна Олександрівна; Кушнерева, Тетяна Вікторівна; Остапенко, Віра Петрівна; Крючко, Татьяна Александровна; Кушнерева, Татьяна Викторовна; Остапенко, Вера ПетровнаАвтори статті обґрунтовують думку, що здобуття вищої медичної освіти – це не просто оволодіння переліком знань, навичок, компетенцій, а й досягнення конкретних результатів навчання за системою безперервної медичної освіти і практики.Документ Теоретичні та методичні аспекти використання мультимедійних технологій у викладанні медичної і біологічної фізики(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Міщенко, Сергій Віталійович; Мороховець, Галина ЮріївнаУ статті обґрунтовано думку, що підвищення якості вищої освіти забезпечується шляхом використання нових методів і засобів навчання. Доведено, що активне навчання потребує залучення студентів до навчального процесу. Підтверджено, що широке застосування мультимедійних технологій здатне різко підвищити ефективність активних методів навчання для всіх форм організації навчального процесу.Документ Дистанційне навчання – нова організація освітнього процесу в медицині(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Бобирьова, Людмила Єгорівна; Муравльова, Оксана Василівна; Дворник, Ірина Леонідівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Пікуль, Катерина Вікторівна; Прилуцький, Костянтин ЮрійовичСтаття присвячена питанням широкого розповсюдження альтернативних форм отримання знань та доцільності безперервного навчання з використанням традиційних методів і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій. Розкриваються питання заходів, передумов розвитку, характеристики дистанційного навчання.Документ Особливості аудиторної роботи зі студентами на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань в сучасних умовах(м. Полтава, 2016) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Новікова, Світлана Чеславна; Новикова, Светлана Чеславна; Novikova, S. Ch.; Анопрієва, Наталія Михайлівна; Аноприева, Наталья Михайловна; Anoprieva, N. M.Стаття присвячена особливостям аудиторної роботи на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань при підготовці лікарів-стоматологів дитячих в сучасних умовах; Статья посвящена особенностям аудиторной работы на кафедре детской терапевтической стоматологии с профилактикой стоматологических заболеваний при подготовке стоматологов детских в современных условиях; The article is devoted to the peculiarities of classroom work at the Department of Pediatric Therapeutic Dentistry with the prevention of dental diseases in the preparation of pediatric dentistry doctors in modern conditions.Документ Практична професійно-орієнтована робота зі студентами – запорука вдосконалення якості їх підготовки в сучасних умовах.(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Фастовець, Марина Миколаївна; Калюжка, Олена Олександрівна; Гасюк, Наталія ІванівнаУ статті розглядається питання підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з урахуванням сучасної організації навчального процесу та можливостей і соціально-медичних потреб українського сьогодення. Наголошено на педагогічному підході до викладання клінічних дисциплін, скерованому на практичну професійно-орієнтовану роботу студентів.Документ Особливості навчання лікарів-інтернів на післядипломному етапі медичної освіти(2016) Головко, Нонна Василівна; Галич, Людмила Борисівна; Дмитренко, Марина Іванівна; Макарова, Олександра Миколаївна; Виженко, Євгеній Євгенович; Стасюк, Олексій АнатолійовичСтаття присвячена проблемі використання активних технологій і методів у навчанні медичних кадрів у сучасних умовах. Представлені організаційні та методичні питання реалізації даного підходу. Показано, що навчання за допомогою активних технологій на циклах удосконалення, а також у процесі підготовки лікарів-інтернів викликають більший інтерес у дорослих порівняно з традиційними методами. Крім того, сучасні технології навчання підвищують якість освіти, що доводиться результатами підсумкового контролю.Документ Вивчення англійської мови в підготовці медичних працівників(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Бажан, Тетяна Олександрівна; Гулак, А. К.У статті висвітлені особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців у галузі медицини.Документ Проблеми професійної підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини в контексті теоретичної підготовки і практичних навичок щодо здійснення покладених на них санітарних функцій(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Катрушов, Олександр Васильович; Саргош, Оксана Дмитрівна; Матвієнко, Таміла Миколаївна; Філатова, Валентина Луківна; Нечепаєва, Людмила Володимирівна; Буря, Лілія Володимирівна; Горбенко, Наталія Василівна; Четверикова, Оксана Петрівна; Флока, Валерій Севаст'янович; Юркова, Марина СтаніславівнаАвтори статті розглядають проблеми професійної підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини з погляду санітарної служби. Значна увага приділена питанням здійснення профілактичних щеплень і контролю за дотриманням виконання їх графіка, контролю за санітарним режимом та протиепідемічними заходами в дитячих дошкільних і шкільних закладах, а також питання комунальної гігієни на місцях і виробничої санітарії.