Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів
Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
У статті порушується проблема сприйняття іноземними студентами художніх текстів, уведених до програм мовної підготовки слухачів підготовчого факультету/відділення. Пропонується методика роботи над художніми творами різних жанрів з урахуванням рівнів сприйняття - емоційного, коментованого, інтерпретаційного та оцінювального. Звертається увага на принципи та конкретні прийоми роботи з текстом, зокрема на роботу з наочністю, особливо актуальною для дистанційного навчання.
В статье рассматривается проблема восприятия иностранными студентами художественных текстов, введенных в программы языковой подготовки слушателей подготовительного факультета/отделения. Предлагается методика работы над художественными произведениями различных жанров с учетом уровней восприятия - эмоционального, комментированного, интерпретационного и оценочного. Обращается внимание на принципы и конкретные приемы работы с текстом, в частности на работу с наглядностью, особенно актуальной для дистанционного обучения.
The problem of foreign students' perception of literary texts from the language training program for students of the preparatory department is raised in the article. The method of work on works of art of various genres is proposed, taking into account the levels of perception - emotional, commented, interpretive and evaluative. Attention is paid to the principles and specific methods of working with text, in particular, to work with clarity, which is especially relevant for distance learning.
В статье рассматривается проблема восприятия иностранными студентами художественных текстов, введенных в программы языковой подготовки слушателей подготовительного факультета/отделения. Предлагается методика работы над художественными произведениями различных жанров с учетом уровней восприятия - эмоционального, комментированного, интерпретационного и оценочного. Обращается внимание на принципы и конкретные приемы работы с текстом, в частности на работу с наглядностью, особенно актуальной для дистанционного обучения.
The problem of foreign students' perception of literary texts from the language training program for students of the preparatory department is raised in the article. The method of work on works of art of various genres is proposed, taking into account the levels of perception - emotional, commented, interpretive and evaluative. Attention is paid to the principles and specific methods of working with text, in particular, to work with clarity, which is especially relevant for distance learning.
Опис
Ключові слова
текст, художній текст, адаптований текст, сприйняття, підтекст, коментар, текст, художественный текст, адаптированный текст, восприятие, подтекст, комментарий, text, artistic text, adapted text, perception, subtext, comment
Бібліографічний опис
Максименко Н. В. Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів / Н. В. Максименко, І. М. Іотова, Н. М. Маджар // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 262–267.