Суб’єктивна оцінка студентами закладу вищої медичної освіти ефективності дистанційного ведення освітнього процесу під час карантину і пошуки шляхів його покращення
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Обговорено результати опитування студентів стоматологічного й міжнародного факультетів щодо якості дистанційної освіти в умовах карантину, її гострі проблеми. Запропоновано можливі шляхи їх розвʼязання.
This article conciders the results of a survey of students of stomatological and international faculties on the quality of distance education during quarantine, its main problems. The authors suggeste some possible ways of their solving.
This article conciders the results of a survey of students of stomatological and international faculties on the quality of distance education during quarantine, its main problems. The authors suggeste some possible ways of their solving.
Опис
Ключові слова
дистанційна освіта, ефективність навчання, суб’єктивна оцінка, освітній процес, карантин, learning efficiency, quarantine, subjective assessment, educational process, distance education
Бібліографічний опис
Суб’єктивна оцінка студентами закладу вищої медичної освіти ефективності дистанційного ведення освітнього процесу під час карантину і пошуки шляхів його покращення / Я. Ю. Водоріз, І. М. Ткаченко, А. В. Лемешко, К. Д. Тончева // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 56–63.