Особливості навчання англомовних студентів-медиків за умов карантину: реалії та проблеми
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
На прикладі викладання фармакології розглядаються й аналізуються основні елементи, переваги й недоліки дистанційної освіти англомовних студентів-медиків у період тривалого карантину, а також прогнозуються перспективи такого навчання.
On the example of teaching Pharmacology, the main elements, advantages and disadvantages of distance learning of English-speaking medical students in the period of long-term quarantine are considered and analyzed, as well as the prospects of such training are predicted.
On the example of teaching Pharmacology, the main elements, advantages and disadvantages of distance learning of English-speaking medical students in the period of long-term quarantine are considered and analyzed, as well as the prospects of such training are predicted.
Опис
Ключові слова
студенти-медики, англомовна форма навчання, дистанційне навчання, карантин, medical students, English-speaking form of education, distance learning, quarantine
Бібліографічний опис
Особливості навчання англомовних студентів-медиків за умов карантину: реалії та проблеми / Н. М. Дев’яткіна, О. М. Важнича, Т. О. Дев’яткіна, О. Є. Дев’яткін // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 81–82.