Цифровий розрив у системі медичної освіти

Анотація

Дистанційні методи навчання, які часто застосовувалися в доковідну епоху додатково до очного навчального процесу і широко використовуються в період пандемії через необхідність дотримання протиепідемічних заходів, створили технологічну неоднорідність серед надавачів і здобувачів медичної освіти. Стаття має на меті висвітлити питання цифрового розриву в медичній освіті під час пандемії та умов карантину COVID-19.
Distance learning methods, which were often used in the prepandemic era in addition to the face-to-face educational process, and widely used during the pandemic due to the need to comply with anti-epidemic measures, have created technological heterogeneity among providers and recipients of medical education. Our article aims to highlight the digital divide in medical education during the COVID-19 pandemic and quarantine.

Опис

Ключові слова

медична освіта, цифровий розрив, онлайн-навчання, пандемія COVID-19, medical education, digital divide, online learning, COVID-19 pandemic

Бібліографічний опис

Цифровий розрив у системі медичної освіти / В. М. Ждан, М. Ю. Бабаніна, Г. В. Волченко, О. А. Кир’ян, Є. М. Кітура, М. В. Ткаченко, І. В. Іваницький // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 66–68.