Тhe benefits of applying Padlet in medical education

Анотація

У статті досліджено методологічний потенціал інтерактивної платформи “Padlet” у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”. Обґрунтовано доцільність застосування досліджуваної платформи, окреслено провідні методологічні алгоритми її впровадження під час викладання гуманітарних дисциплін (англійська та латинська мови), медичної фізики та інформатики, а також клінічних дисциплін (неврології та стоматології). Дослідження може бути цікавим викладачам медичних вишів, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів.
The article examines the methodological potential of Padletin the process of training specialists in the field of knowledge 22 "Healthcare". The authors outline the key methodological algorithms of its introduction in the curricula of Humanities (English and Latin), Medical Physics and Informatics, as well as clinical subjects (Neurology and Dentistry) and substantiate the expediency of applying this platform at institutions of higher medical education. The research may be of interest to teachers of medical universities, as well as specialists from other professional fields in the process of planning classroom activities and developing teaching materials.

Опис

Ключові слова

“Padlet”, галузь знань 22 “Охорона здоров’я”, фахівці другого (магістерського) рівня вищої освіти, Padlet, the field of knowledge “22 Healthcare”, specialists of the second (Master's) level of higher education

Бібліографічний опис

Тhe benefits of applying Padlet in medical education / Yu. V. Lysanets, O. M. Bieliaieva, H. Yu. Morokhovets, L. Y. Ostrovska, T. Y. Purdenko // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 235–238.