Упровадження тестового контролю як системи об’єктивної оцінки знань здобувачів освіти на кафері хірургії №3

Анотація

У статті розглядається тестова система оцінювання знань здобувачів освіти. Наводяться загальні положення про тестовий контроль, а також типи й методи конструювання тестових завдань і можливість оцінювання рівня знань. Визначено поняття рівнів тестування й ефективність упровадження клінічних задач. The article examines the test system for evaluating the knowledge of education seekers. General provisions on test control, as well as types and methods of constructing test tasks and the possibility of assessing the level of knowledge are given. The concepts of testing levels and the effectiveness of the implementation of clinical tasks are defined.

Опис

Ключові слова

тести, контроль знань, оцінка знань, клінічна задача, tests, knowledge control, knowledge assessment, clinical task

Бібліографічний опис

Упровадження тестового контролю як системи об’єктивної оцінки знань здобувачів освіти на кафері хірургії №3 / А. Л. Челішвілі, С. І. Панасенко, С. В. Малик [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 280–181.