Виховна робота як похідна взаємодії викладача та студента: алгоритм співставлення психогенетики, психологічних і стресорних характеристик, квантовий генетичний алгоритм, нейромережі
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Запропоновано та впроваджено алгоритм порівняння психогенетичного, емоційного інтелекту, психологічних, а також стресорних характеристик здобувачів освіти та викладачів як передумови до підвищення якості навчального процесу. Запропонований алгоритм складався з ініціації групи досліджуваних; проведення аналізу психогенетики через дерматогліфіку, психологічних характеристик за даними психографії, стрес-чутливості методом Струп-тесту; співставлення результатів та селекції підгруп за психотипами; визначення оптимальності та конфліктності взаємодії студентів в академічній групі й викладачів; оптимізації проведення занять з урахуванням персоналізованих особливостей завдяки впровадженню графових нейронних мереж, квантового генетичного алгоритму.
Опис
Ключові слова
моделювання, психогенетика, психографія, Струп- тест, нейронні мережі, якість навчального процесу
Бібліографічний опис
Ждан В. М. Виховна робота як похідна взаємодії викладача та студента: алгоритм співставлення психогенетики, психологічних і стресорних характеристик, квантовий генетичний алгоритм, нейромережі / В. М. Ждан, С. К. Кулішов, В. І. Похилько // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 3rd International Online Conference (Poltava, 16-17 May 2024). – Poltava : Astraya, 2024. – P. 14–33.