Масові відкриті онлайн-курси як ключовий механізм професійного вдосконалення сучасного викладача вищої медичної школи
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Пандемія COVID-19 і повномасштабне вторгнення в Україну призвели до стрімкої цифровізації навчального процесу й переходу на дистанційне навчання. Складні умови карантину і війни ініціювали каскад адаптаційних процесів, необхідних для створення новітніх інтерактивних форм навчання і професійного вдосконалення і здобувачів вищої освіти, і професорсько-викладацького складу, особливо в медичних навчальних закладах. Важливим інструментом для професійного розвитку сучасного викладача стало навчання на масових відкритих онлайн-курсах, які дали можливість опанувати нові навички, зокрема в ІТ-сфері, здобути нові знання щодо організації інтерактивного навчання.
The COVID-19 pandemic and the full-scale invasion of Ukraine have led to the rapid digitalisation of the educational process and the transition to distance learning. The difficult conditions of quarantine and war have initiated a cascade of adaptation processes necessary to create the latest interactive forms of learning and professional development for both higher education students and teaching staff, especially in medical schools. An important tool for the professional development of a modern teacher has become training in massive open online courses, which have made it possible to acquire new skills, in particular in the IT field, and to master new knowledge about the organisation of interactive learning.
Опис
Ключові слова
сучасна освіта, масові відкриті онлайн-курси, професійний розвиток, дистанційне навчання, самонавчання, modern education, massive open online courses, professional development, distance learning, self-learning
Бібліографічний опис
Масові відкриті онлайн-курси як ключовий механізм професійного вдосконалення сучасного викладача вищої медичної школи / А. І. Ваценко, В. А. Боднар, О. Г. Марченко [та ін.] // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 45–46.