Мотивація до навчання практичних навичок студентів-іноземців в умовах онлайн освіти

Анотація

Стаття розглядає проблему мотивації студентів-іноземців до навчання практичних хірургічних навичок в умовах онлайн-освіти, зокрема в контексті підготовки до об'єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ). Вона аналізує виклики та обмеження, з якими стикаються студенти та викладачі при застосуванні дистанційних технологій у навчанні, зокрема мовні та культурні бар'єри, технічні труднощі та недостатню практичну взаємодію. Окремо розглядаються методи підвищення мотивації, такі як використання інтерактивних технологій, відео- та віртуальних демонстрацій, гейміфікації навчання, а також активне залучення студентів до виконання практичних завдань через онлайн-платформи. Автори наголошують на важливості інтеграції зворотного зв'язку та персоналізованого підходу в навчання, що дозволяє студентам-іноземцям ефективно засвоювати практичні навички, необхідні для успішної здачі ОСКІ. Висвітлено значення адаптації навчального процесу до мовних та культурних особливостей студентів для підвищення їх мотивації та успішного проходження онлайн-освіти. Стаття підкреслює, що використання сучасних технологій дистанційного навчання здатне значно підвищити ефективність навчання та зробити його доступним і релевантним для майбутніх медичних фахівців. The article addresses the issue of motivation among international students in acquiring practical surgical skills in the context of online education, particularly in preparation for the Objective Structured Clinical Examination (OSCE). It analyzes the challenges and limitations faced by students and instructors when applying remote learning technologies, including language and cultural barriers, technical difficulties, and insufficient practical interaction. The article also explores methods of enhancing motivation, such as the use of interactive technologies, video and virtual demonstrations, gamification of learning, and active engagement of students in performing practical tasks through online platforms. The authors emphasize the importance of integrating feedback and personalized approaches in teaching, allowing international students to effectively acquire the practical skills necessary for successful OSCE completion. The importance of adapting the learning process to students' linguistic and cultural characteristics to enhance their motivation and successful completion of online education is highlighted. The article underscores that the use of modern remote learning technologies can significantly improve the effectiveness of education, making it more accessible and relevant for future medical professionals.

Опис

Ключові слова

мотивація до навчання, практичні навички, студенти-іноземці, онлайн-освіта, хірургічні дисципліни, об'єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ), motivation for learning, practical skills, international students, online education, surgical disciplines, Objective Structured Clinical Examination (OSCE)

Бібліографічний опис

Мотивація до навчання практичних навичок студентів-іноземців в умовах онлайн освіти / І. О. Чорна, С. В. Малик, Р. А. Ярошенко [та ін.] Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–14 лютого 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 275–277.