Оvercoming language anxiety in english learning among higher education students
Вантажиться...
Дата
2025-02
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Language anxiety significantly impacts the ability of university students to learn English effectively. The paper ex plores the causes, manifestations and consequences of language anxiety, as well as strategies to mitigate it in higher educational establishments. By analyzing theoretical frameworks and empirical studies, the paper provides actionable recommendations for educators, institutions and students to create a supportive learning environment that fos ters confidence and proficiency.
Мовна тривога значно впливає на здатність студентів університетів ефективно вивчати англійську мову. У статті розглядаються причини, прояви та наслідки мовної тривоги, а також стратегії з її подолання у контексті вищої освіти. Аналіз теоретичних концепцій та емпіричних досліджень дозволяє окреслити практичні рекомендації для виклада
Опис
Ключові слова
language anxiety, self-reflexion, pedagogical strategies, academic performance, collaborative learning, language proficiency, саморефлексія, педагогічні стратегії, академічна успішність, навчання у співпраці, володіння мовою, мовна тривожність
Бібліографічний опис
Overcoming language anxiety in english learning among higher education students / O. Bieliaieva, V. Kostenko, I. Solohor [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–14 лютого 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 209–210.