Загальнотеоретичні основи викладання у вищій школі

Анотація

Ефективна організація освіти вимагає всебічного наукового обґрунтування змісту освіти, навчання і виховання, вивчення їх закономірностей, принципів, форм і методів. Цим займається дидактика - спеціальна галузь педагогічних знань. Сучасна дидактика вивчає загальні закономірності викладання різних дисциплін. Конкретні методи викладання деяких з них є предметом методики. Це загальна теорія освіти, яка вивчає закономірності пізнавальної діяльності та відповідає на питання: «Чому навчати», «Як навчати», «Де і в якій формі організації». Дидактика розглядає загальні положення та закономірності, притаманні навчанню з усіх предметів. Effective organization of education requires a comprehensive scientific substantiation of the content of education, training and upbringing, the study of their regularities, principles, forms and methods. This is done by didactics - a special branch of pedagogical knowledge. Modern didactics studies the general regularities of teaching various disciplines. Specific methods of teaching some of them are the subject of methodology. This is a general theory of education, which studies the regularities of cognitive activity and answers the questions: "Why teach", "How to teach", "Where and in what form of organization". Didactics considers the general provisions and regularities inherent in teaching in all subjects.

Опис

Ключові слова

дидактика, викладач, здобувач освіти, вища освіта, навчальний процес, didactics, teacher, student of education, higher education, educational process

Бібліографічний опис

Загальнотеоретичні основи викладання у вищій школі / О. С. Павленкова, Л. Ф. Каськова, Л. І. Амосова [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–14 лютого 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 194–195.