Кейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінам

Ескіз недоступний

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут вищої освіти НАПН України Київський Міжнародний університет Інститут соціальної та політичної психології НАПН України Східно-Європейський Інститут психології Видавництво «Гнозис»

Анотація

Формування у студентів медичних спеціальностей клінічного мислення – головне завдання вищої медичної школи. Розвитку креативного клінічного мислення сприяє впровадження інтерактивних методів навчання, прикладом яких є кейс-технології ; Формирование у студентов медицинских специальностей клинического мышления – главная задача высшей медицинской школы. Развитие креативного клинического мышления способствует внедрению интерактивных методов обучения, примером которых являются кейс-технологии; The forming of clinical thinking in students is the main task of high medical establishment. The developing of creative clinical thinking is inseparably linked with interactive study methods, such as case-technologies.

Опис

Ключові слова

клінічне мислення, клиническое мышление, clinical thinking, інтерактивні методи навчання, интерактивные методы обучения, interactive study methods

Бібліографічний опис

Кейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінам / І. М. Скрипник, С. І. Сорокіна, Т. І. Шевченко [та ін.] // Вища освіта України. – 2012. – Т. І, №1 (додаток 3). – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 372–377.