Форми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології
Ескіз недоступний
Дата
2006
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
В умовах значних інформаційних перевантажень важливо враховувати психологічні особливості юнацтва й умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Сучасні психолого-педагогічні дослідження свідчать, що працездатність студента, а також ефективність його сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, значно зростають в умовах, коли методи навчання та контролю є різноманітними. Постійна зміна видів пізнавальної діяльності, їхніх форм, особливо в умовах позитивного емоційного забарвлення, робить власне пізнавальний процес для студента цікавим, захоплюючим, різноманітним, а значить - і більш ефективним;
В условиях значительных информационных перегрузок важно учитывать психологические особенности юношества и условия эффективности психических процессов в познавательной деятельности. Современные психолого-педагогические исследования показывают, что работоспособность студента, а также эффективность его восприятия, памяти, внимания, мышления, значительно возрастают в условиях, когда методы обучения и контроля разнообразны. Постоянная смена видов познавательной деятельности, их форм, особенно в условиях положительного эмоционального окраса, делает собственно познавательный процесс для студентов интересным, захватывающим, разнообразным, а значит - и более эффективным.
Опис
Ключові слова
форми і методи контролю знань, студенти, формы и методы контроля знаний, студенты
Бібліографічний опис
Форми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / А. К. Ніколішин, Д. Є. Кіндій, Т. О. Петрушанко [та ін.] // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 2. – Полтава, 2006 – С. 22–24.