Творча активність викладача як фактор його компетентності та інноваційної діяльності
Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
Розглянуто питання одного з найважливіших розділів педагогічного процесу в медичному виші - клінічної підготовки студентів та опанування ними практичних навичок за фахом. Показано, що застосування рейтингової оцінки знань у вищих медичних закладах дозволяє мотивувати студентів до засвоєння знань та оволодіння практичними навичками при вивченні дисципліни. The discussed questions of one of the most important sections of the pedagogical process in a medical college are the clinical trainig of students and acquiring practical skills by profession. It is shownt that use of a knowledge rating assessment in higher medical institutions can motivate students to acquire knowledge and master practical skills when studying the discipline.
Опис
Ключові слова
знання, оцінка, рейтинг, практичні навички
Бібліографічний опис
Творча активність викладача як фактор його компетентності та інноваційної діяльності / Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола, В. В. Талаш [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 199–201.