Формування і вдосконалення професійних навичок лікаря стоматолога‒терапевта в іноземних студентів

Анотація

Висвітлено питання актуальності проблеми формування і вдосконалення практичних навичок у студентів-іноземців. Випускники факультету підготовки іноземних студентів, розпочинаючи самостійну практичну роботу в себе вдома, мають деякі труднощі, пов’язані з процесом адаптації до нових умов професійної діяльності. Така ситуація зумовлює необхідність наявності глибоких знань із клініки, етапів діагностики, диференційованої діагностики, способів лікування і профілактики під час прийому пацієнтів зі стоматологічними хворобами. Представлений досвід проведення практичних занять зі студентами-іноземцями на кафедрі терапевтичної стоматології у вигляді ділової гри. Показано, що в рамках навчального плану на кафедрі оптимізована підготовка іноземних студентів із метою прискорення їх адаптації до реальних умов практичної діяльності ; Освещены вопросы актуальности проблемы формирования и совершенствования практических навыков у студентов-иностранцев. Выпускники факультета подготовки иностранных студентов, приступая к самостоятельной практической работе у себя дома, имеют некоторые трудности, связанные с процессом адаптации к новым условиям профессиональной деятельности. Такая ситуация требует глубоких знаний клиники, этапов диагностики, дифференциальной диагностики, способов лечения и профилактики во время приема пациентов со стоматологическими болезнями. Представлен опыт проведения практических занятий со студентами-иностранцами на кафедре терапевтической стоматологии в виде деловой игры. Показано, что в рамках учебного плана на кафедре оптимизирована подготовка иностранных студентов с целью ускорения их адаптации к реальным условиям практической деятельности ; The questions of relevance of the problem of formation and improvement of practical skills of foreign students are highlighted. Graduates of the faculty of foreign students training, having started self-study at their home, have some difficulties related to the process of adaptation to the new conditions of professional activity. This situation necessitates the availability of in-depth knowledge of the clinic, stages of diagnosis, differential diagnosis, treatment methods and prevention during admission of patients with dental diseases. The article presents the experience of conducting practical classes with foreign students at the department of therapeutic dentistry in the form of a business game. So, within the framework of the curriculum, the faculty has optimized the training of foreign students in order to accelerate their adaptation to the real conditions of practical activity.

Опис

Ключові слова

іноземні студенти, практичні навички, ділова гра, иностранные студенты, практические навыки, деловая игра, foreign students, practical skills, business game

Бібліографічний опис

Формування і вдосконалення професійних навичок лікаря стоматолога-терапевта в іноземних студентів / Т. О. Петрушанко, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян : проблеми та перспективи : матеріали навч.‒наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 22 листопада 2018 р. ‒ Полтава, 2018. ‒ С. 69‒71.