Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 69
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Філософські парадокси vs парадокси мови(Полтавський державний медичний університет, 2021) Содомора, П. А.; Єрченко, O. B.The phenomena of knowledge acquisition and the process of learning have been discussed and studiedfor centuries, since ancient times. Most important points of view on the issue were expressed by Greek philosophers who considered the learning processes as a certain motion from imperfect to more perfect. The article makes an attempt the studying the process of learning on the basis of learning the second language. In general there are two approaches to linguistic theorizing (externalism and essentialism) which originate in ancient times. The article argues that the phenomenon of language possesses a paradoxical nature that seems not to be unambiguously explained by behavioristic theories.Документ Das spiel im deutschunterricht(Полтавський державний медичний університет, 2021) Mihaela, H.The article highlights the issue of virtual identity and the environment it is supposed to be constructed and developed. The author discusses the challenges facing the study of identity from the sociological perspective. Based on the current literature on the subject matter, the concept of cyberspace and its dimensions in relation to virtual identity of its participants have been defined in the paper. The idea of taking under control the process of virtual identity development has been defined as a necessary action to be taken by people.Документ Просторова організація роману Мішеля Уельбека «Розширення поля борні»(Полтавський державний медичний університет, 2021) Дерев’янченко, Н. В.У статті розглянуто особливості просторової організації роману сучасного французького письменника М. Уельбека «Розширення простору борні». Визначено, що одним із центральних топосів його творів є Париж. Композиційна будова роману відображена також у просторовій їх організації. Відзначено, що мотив подорожі є невід’ємним елементом творів М. Уельбека. Досліджено специфіку зображення опозиції столиця - провінція, оскільки Париж зазвичай постає похмурим містом, а провінція - місцем, куди прагнуть потрапити герої. Окреслено особливості використання письменником міфологічної концепції побудови простору.Документ COVID-19 та дистанційне навчання англійської мови студентів-медиків старших курсів(Полтавський державний медичний університет, 2021) Волкова, Г. К.; Вілер, Г. О.Статтю присвячено висвітленню наукового пошуку створення навчальних матеріалів з англійської мови для студентів старших курсів і використання їх в системі дистанційного навчання у медичному університеті. «Практикум з англійської мови професійного спрямування» призначений для студентів 5-6 курсів медичного університету, які продовжують вивчення англійської мови з метою вступу до магістратури та аспірантури, а також для студентів і широкого кола осіб, які самостійно вдосконалюють свої теоретичні та практичні навички володіння англійською мовою. При створенні методичної складової Практикуму автори керувались сучасними досягненнями вітчизняної та англомовної методичної науки, брались до уваги рекомендації фахівців методики підготовки до міжнародних іспитів з англійської мови. Метою практикуму є удосконалення рецептивних та репродуктивних мовленнєвих навичок студентів і подальше формування та розвиток навичок професійної комунікативної компетентності. Тексти та вправи Практикуму спрямовані на розширення професійного потенційного словарного та граматичного запасу в англійській мові майбутніх фахівців медицини та створення і розвиток вмінь міжмовного професійного спілкування, інформаційні технології у нашому сьогоденні повинні розглядатися як необхідний елемент навчального процесу. Навчальні посібники, складені на основі сучасних інформаційних матеріалів та укомплектовані інтерактивними вправами і комунікативними завданнями є потужним засобом навчання і сприяють розвитку творчої навчальної активності обох сторін навчального процесу.Документ Лінгвопрогностика акцентологічної специфіки дієслівного претеріту в аудиторії студентів-медиків(Poltava Ukraine, 2021) Тукова, Тетяна Володимирівна; Козуб, Галина МиколаївнаУ статті разглядаються особливості російської акцентологічної системи у сфері форм минулого часу дієслів, необхідні для відпрацювання навичок літературної вимови у спеціальному середовищі. Показана необхідність бачення системних особливостей російського наголосу, тісно пов’язаного з граматичною специфікою російської мови. Продемонстровано складні випадки засвоєння нормативних форм наголосу у родових формах претерітних форм дієслова, пов’язаних з рухливістю та різномісністю акцентологічних характеристик російської мови.Документ Контроль рівня знань студентів при дистанційному форматі організації навчального процесу(Полтавський державний медичний університет, 2021) Савчук, Г. О.У статті аналізуються основні підходи, методи та форми контролю набутих студентами знань та вмінь при дистанційному форматі організації освітнього процесу на основі досвіду викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» для студентів І курсу медичного факультету спеціальності 222 «Медицина».Документ Формування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти в процесі вивчення латинської мови та медичної термінології(Полтавський державний медичний університет, 2021) Некрашевич, Т. В.У статті проведено теоретичний аналіз аспектів формування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти та обгрунтовано актуальність здобуття студентами soft skills. У дослідженні виявлено, що важливим напрямком процесу освітньо-професійного становлення студентів-медиків є сформованість комунікативних та соціальних навичок «soft skills». Визначено поняття soft skills майбутніх медиків. Процес формування «м'яких навичок» ідентифікований як форма едукації, що реалізується через парадигму комунікативних процесів між здобувачами освіти, викладачами та медичними працівниками.Документ Деякі настанови при номінації лікарських засобів(Полтавський державний медичний університет, 2021) Єрьомкіна, Г. Г.; Нетребчук, Л. М.Документ Специфіка вивчення української мови як іноземної в багатоетнічних групах медичного закладу вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2021) Юфименко, Вікторія Георгіївна; Курило, Володимир ОлександровичВисвітлено теоретичне осмислення специфіки управління навчальними й адаптаційними процесами в навчальних групах, до складу яких входять здобувані освіти з різних країн світу в різному співвідношенні, а також вироблення ефективних методів педагогічної взаємодії. Проаналізовано труднощі, які виникають у роботі з багатоетнічною навчальною групою.Документ U źródeł pedagogiki chrześcijańskiej - księdza psalmów jako klucz frazeologii języka polskiego at the sources of christian pedagogy - the book of psalms as a key phraseology of the polish language(Полтавський державний медичний університет, 2021) Roman Bogusław SierońKsięga Psalmów należy do niezwykle oryginalnych ksiąg Biblii. Obejmuje aż 150 utworów i należy do utworów mądrościowych o zabarwieniu poetyckim. Psalmy są modlitwą wieków tak dla Żydów jak i chrześcijan. Przez wieki, były natchnieniem teologów, mistyków, artystów. Niniejszy artykuł, kontynuujący rozpoczęty cykl badawczy starotestamentalnych źródeł, pedagogiki biblijnej podejmuje ukazuje wymiar pedagogiczny Księgi Psalmów. Autor koncentruje się na wpływie biblijnych Psalmów na frazeologię języka polskiego i poda odpowiednie przykłady (wymiar lingwistyczno- kulturowy).Документ Die deutsche schriftliche medizinische dokumentation: arzt- bzw. Entlassungsbriefe (didaktischer aspekt)(Полтавський державний медичний університет, 2021) Panasiuk, I.У статті представлено конспект заняття тривалістю 90 хвилин з навчання складанню аутентичного тексту епікризу німецькою мовою для студентів польських та українських медичних вузів. Увага звертається на формальну та мовну сторони цього документа. Автором розроблено систему вправ, які покликані навчити майбутніх медиків із рівнем мовної підготовки В1 та В2 складати німецькою мовою медичні консультаційні висновки лікаря заключення - при виписці пацієнта із лікарні. Студенти працюють із аутентичним німецькомовним матеріалом із різних лікарняних закладів ФРН. Увага звертається на лексичні та граматичні аспекти тексту такого виду. В рамках цієї дидактичної одиниці студенти-медики навчаються також порядку заповнення форми первинної облікової документації та проведенню розмови із пацієнтом при оформленні його до стаціонару (складання анамнезу).Документ Тенденції розвитку неологізмів в сучасній англійський мові під час пандемії COVID-19(Полтавський державний медичний університет, 2021) Левченко, О. О.; Сьомак, А. В.У статті досліджено деякі особливості словотворення та умови виникнення неологізмів в англійський мові, що з 'явилися під час пандемії СОУЮ-19. Ми акцентуємо увагу на неологізмах медичної тематики, що вийшли далеко за межі кола суто медичної галузі та увійшли до словообігу різних верств населення. Були зібрані цікаві приклади тенденцій розвитку мови в умовах пандемії з різних Інтернет-джерел, а саме: електронні словники, Інтернет видання, блоги, тощо. Результати дослідження показали наскільки стрімким та рівнобоким може бути розвиток мови за певних умов, та те, що мова дійсно нагадує живий організм, який розвивається за своїми законами, та реагує на переломні моменти у суспільстві.Документ Елементи мовної підготовки іноземних студентів у процесі вивчення української мови як іноземної(Полтавський державний медичний університет, 2021) Шевченко, Олена Миколаївна; Shevchenko, O. M.У статті розглядається питання мовної підготовки іноземних студентів-медиків, ефективне вирішення яких є однією зі складових високої якості професійної освіти майбутніх спеціалістів. Автор окреслює основні напрямки роботи з іноземними студентами, методи та шляхи удосконалення мовної підготовки. Зазначено, що використання новітніх освітніх платформ на заняттях з української мови як іноземної – це спосіб реалізації освітньої, розвивальної та виховної мети навчання, спрямований на організацію ефективного освітнього процесу, основним завданням якого є досягнення бажаного результату. Застосування інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з української мови як іноземної дає змогу студентам формувати навички та вміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі, вдосконалювати вміння письмового мовлення, поповнювати словниковий запас, налагоджувати та підтримувати зв’язки і контакти зі своїми однолітками в Україні, вдосконалюючи одночасно комунікативні навички, мати доступ до статей, газет, журналів, книг, аудіо - та відеоматеріалів.Документ Архетип трікстера в романі Дж. Керуака «Бродяги Дхарми»(Полтавський державний медичний університет, 2021) Дюрба, Д. В.Образ трікстера первісно є предметом вивчення антропології та психоаналізу. К. Г. Юнг описує образ трікстера як «я», відкинуте в далеке минуле колективної свідомості, як відображення свідомості людини, яка щойно почала відходити від тваринного світу. Пізніше також ряд дослідників-міфологів, антропологів і літературознавців також присвятили свої роботи феномену трікстера. На нашу думку, в романістиці Дж. Керуака архетип трікстера реалізується через образ друга або посібника головного героя-оповідача, що присутній майже у всіх романах автора. В романі «На дорозі» - це Дін Моріарті, в романі «Доктор Сакс» - Доктор Сакс, в романі «Бродяги Дхарми» - Джефі Райдер.Документ Наративно-когнітивні маркери часу в романі Юстейна Ґордера «Замок в Піренеях»(Полтавський державний медичний університет, 2021) Мацевко-Бекерська, Л. В.Стаття присвячена когнітивним аспектам художнього наративу в романі Юстейна Ґордера. Зокрема, показані особливості часової репрезентації основних рівнів нарації, наративу та рецепції з подальшою інтерпретацією. Акцент зроблений на часових параметрах розгортання історії, особливостях співвіднесення часу історії, часу нарації, часу рецепції та осмислення викладеної історії. Показані окремі аспекти організації художнього наративу, що поглиблюють психологізацію зображення та сприймання й аналізу, а також окреслюють когнітивні горизонти пізнання прози сучасного норвезького письменника.Документ Метафорическая номинация в латинской ботанической номенклатуре(Полтавський державний медичний університет, 2021) Кузнецова, Е. Л.Разглянуто латинські родові назви трав'янистих лікувальних рослин, які утворені за допомогою метафоричної номинації. Дані фітоніми класифіковані в залежності від мотивації. Встановлено, що більшість метафоричних назв зв ’язана з формою лікувальних трав.Документ Термінологічні словосполучення зі спільним базовим компонентом «Вакцина»(Полтавський державний медичний університет, 2021) Телеки М. М.У статті на матеріалі латинської та англійської мов визначені і прокоментовані лексико-семантичні групи термінологічних словосполучень зі спільним базовим компонентом «вакцина», що функціонують у термінологічній підсистемі вакцинології.Документ «Клятва Гіппократа» та актуальність її сьогодні(Полтавський державний медичний університет, 2021) Толкачова, Н. Д.Документ Методичні аспекти навчання латинської мови як іноземної в медичному ЗВО(Полтавський державний медичний університет, 2021) Лєбєдь, Ю. Ф.Стаття присвячена аналізу методичних аспектів професійної підготовки здобувачів медичної освіти, опису методичних рекомендацій викладання латинської мови студентам-медикам.Документ Лексична одиниця ‘Mystery’ в інтелектуальному детективному жанрі: семантика та переклад(Полтавський державний медичний університет, 2021) Христич, Н. С.Дослідження проводиться на основі інтелектуальних детективів англійської письменниці Агати Крісті. Основна ідея дослідження - показати можливості художнього перекладу лексичної одиниці «таємниця». З цією метою у статті проводиться аналіз можливих варіантів художнього перекладу та способів лексичного переміщення. Автор досліджує семантичну ємність лексичної одиниці «таємниця», що забезпечує можливість будувати на цій основі адекватний переклад. Автор доводить думку про те, що, у цілому, лексична одиния «таємниця» у плані перекладу не становить лексичних труднощів. Підтверджується думка, що застосування різноманітних перекладацьких стратегій поглиблює теорію тексту, а перекладознавчі тактики сприяють розвиткові лексичного вокабуляру.