Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 153
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація змішаної форми навчання іноземних студентів на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ(Полтавський державний медичний університет, 2024) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Бублій, Тетяна Дмитрівна; Петрушанко, Володимир Миколайович; Іленко, Наталія Миколаївна; Іленко-Лобач, Наталія Володимирівна; Костиренко, Олексій ПетровичСучасна дійсність в Україні зумовлює необхідність шукати і вдосконалювати шляхи організації навчального процесу зі студентами-іноземцями старших курсів для здобуття знань і вмінь із майбутньоїспеціальності.Документ Концептуальні аспекти оптимізації якості освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Шерстюк, Олег Олексійович; Каценко, Андрій Любославович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Гринь, Володимир Григорович; Білаш, Валентина Павлівна; Максименко, Олександр Сергійович; Устенко, Роман Леонідович; Пілюгін, Андрій ВалентиновичВисвітлено питання забезпечення якості освіти як провідної мети організації та функціонування багатоукладного й розгалуженого освітнього процесу. Запропоновано дієвий засіб подання якості освіти у формі піраміди.Документ Використання інтерактивних методів навчання на заняттях при вивченні терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2024) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, O. V.; Sydorova, A. I.; Tkachenko, I. M.В статті йде мова про роль медичної педагогіки в підготовці майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я та актуальність формування комунікативних навичок у майбутнього лікаря, як частини загальнокультурних компетенцій спеціаліста в рамках основних освітніх програм медичного вузу.Документ Спеціальні компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності « Фармація» та їх формування під час вивчення дисципліни « Фізіологія»(Полтавський державний медичний університет, 2024) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Коковська, Оксана ВалеріївнаОсобливої уваги потребує визначення структури компетентностей. У досвіді певних країн, які впроваджують дану концепцію в зміст освіти, можна спостерігати тенденції розробки певної ієрархії ком- петентностей на різних рівнях змісту.Документ Використання моделі змішаного навчання в системі медичної освіти в реаліях воєнного часу в Україні(Полтавський державний медичний університет, 2024) Жукова, Марина Юріївна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Міщенко, Ігор ВіталійовичУ статті розглядаються проблеми використання різних моделей організації навчання в медичних закладах вищої освіти в сучасних умовах, їхні переваги й недоліки. Підкреслюється роль змішаного навчання як інтеграції традиційного й дистанційного навчання.Документ Студентоцентроване персоніфіковане навчання як засіб підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Борзих, Оксана Анатоліївна; Лавренко, Анна Володимирівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Белан, Оксана Василівна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Білько, Валерія Володимирівна; Кайдашев, Ігор ПетровичСучасні умови вимагають удосконалення підходів до забезпечення якості вищої медичної освіти. Студентоцентроване навчання розглядає компетенції як результати навчання і сприяє розвитку здатності до критичного мислення, формування позитивної мотивації й особистісно-професійного саморозвитку.Документ Упровадження інноваційних підходів у процес професійної та практичної підготовки майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ройко, Наталія Віталіївна; Филенко, Борис Миколайович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Черняк, Валентина Володимирівна; Старченко, Іван ІвановичІнноваційна освіта трактується не як передача знань, а як формування базових компетенцій, які допомагають здобувати нові знання самими студентами і з часом застосовувати ці знання й уміння для успішної діяльності в певній галузі медицини. Визначальними умовами сучасного освітнього процесу визнано високий професійний рівень викладачів закладу вищої освіти; раціональне поєднання класичних методів з активними, інтерактивними методами; постійні наукові дослідження науково-педагогічних працівників кафедри із залученням до них здобувачів освіти; достатнє (сучасне) матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу; його грамотний управлінський і методичний супровід.Документ Особливості формування культури здорового способу життя в майбутніх лікарів на кафедрі біології ПДМУ(Полтавський державний медичний університет, 2024) Клепець, Олена Вікторівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Рябушко, Олена Борисівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Шевченко, Костянтин Васильович; Григоренко, Альона СергіївнаСтаття висвітлює систему підходів до формування культури здорового способу життя в студентів-медиків на кафедрі біології Полтавського державного медичного університету в розрізі проведення різних видів освітньої роботиДокумент Науково-дослідна робота здобувачів вищої освіти як складова їхньої професійної підготовки(Полтавський державний медичний університет, 2024) Полянська, Валентина Павлівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Дерев’янко, Тетяна ВасилівнаВисвітлено роль науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти в структурі освітнього процесу. Охарактеризовано її форми й методи, спрямовані на підвищення якості знань, виховання ініціативи, формування навичок постійної самоосвіти в майбутньому.Документ Вплив психологічних аспектів і якості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану на мотивацію навчальної діяльності студентів(Полтавський державний медичний університет, 2024) Боброва, Нелля Олександрівна; Коваленко, Нінель Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Ганчо, Ольга Валеріївна; Поспєлова, Ганна ДмитрівнаВивчено проблеми організації навчального процесу в умовах воєнного стану і вплив психологічних аспектів на мотивацію навчальної діяльності студентів. Проаналізовано різні форми організації навчального процесу в умовах воєнного стану й основні проблеми їх упровадження. Розглянуто варіанти покращення організації дистанційного навчання.Документ Реалізація навчальної технології задач-ситуацій у викладанні освітнього компонента «Медична біологія» здобувачам другого (магістерського) рівня вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ваценко, Анжела Володимирівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Клепець, Олена Вікторівна; Кінаш, Оксана В'ячеславівна; Шевченко, Костянтин Васильович; Григоренко, Альона Сергіївна; Донець, Ілона МиколаївнаУ формуванні медико-біологічної компетентності здобувачів освіти при викладанні медичної біології актуальною є реалізація технології задач-ситуацій, які створюють зміст і структуру майбутньої професійної діяльності, сприяють зацікавленості та мотивації студентів-першокурсниківДокумент Емоційний інтелект як важлива складова компетентнісного підходу в умовах викладання в закладах вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ананьєва, Майя Миколаївна; Федорченко, Віра Іванівна; Лобань, Галина Андріївна; Івахнюх, Тетяна ВасиліївнаСучасна психологія має здобутки у вивченні міжособистісних і комунікативних навичок, які можна й доцільно впроваджувати на практиці, у взаємодії викладача і студента незалежно від предмета, що викладається. Цей процес потребує обізнаності самого викладача щодо даного питання.Документ Перспективи традиційних та інноваційних методів викладання гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024) Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Вільхова, Олена Вікторівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Рудь, Марія Володимирівна; Дубінін, Дмитро Сергійович; Данилів, Оксана ДмитрівнаВимоги до професійної підготовки й особистісних якостей лікаря постійно підвищуються, оскільки головними характеристиками випускника медичного вишу стають його компетентність і мобільність. Це насамперед зумовлює зміщення акценту щодо вивчення морфологічних дисциплін на власне процес пізнання, ефективність якого повністю залежить від пізнавальної активності самого здобувача освіти.Документ Можливості застосування VR- і AR-технологій у медицині й закладах освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ткаченко, Павло Іванович; Резвіна, Катерина Юріївна; Білоконь, Сергій Олександрович; Попело, Юлія Вікторівна; Коротич, Наталія Миколаївна; Лохматова, Наталія Михайлівна; Доленко, Ольга БорисівнаРозглянуто переваги впровадження AR- і VR- технологій в освітній процес і медицину.Документ Роль викладача в підвищенні якості сучасного освітнього процесу(Полтавський державний медичний університет, 2024) Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна ОлександрівнаУ сучасній вищій школі відбувається масштабний перехід до нової освітньої парадигми. З огляду на це, потребує поглибленого з’ясування значення ролі викладача університету в організації навчального процесу. Авторки звертають увагу на зміну вимог до участі в сучасній практиці вищої освіти. Проаналізовані наукові дослідження свідчать про необхідність удосконалити процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів і внести корективи в практику підвищення кваліфікації.Документ Використання велоергометрії для визначення функціонального стану серцево-судинної системи на практичних заняттях у студентів-медиків(Полтавський державний медичний університет, 2024) Сухомлин, Андрій Анатолійович; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Журавльова, Аліна ОлексіївнаПроаналізовано використання велоергометрії для визначення адаптації ССС до фізичних навантажень на практичних заняттях у студентів-медиків. Це дозволило студентам опанувати практичні навички з функціональних методів дослідження і проведення аналізу результатів.Документ Основні аспекти підвищення якості підготовки фахівців(Полтавський державний медичний університет, 2024) Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Уласевич, Лариса Павлівна; Янко, Наталія Валентинівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Уласевич, Лариса Павловна; Янко, Наталья Валентиновна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.; Ulasevych, L. P.; Yanko, N. V.; Vashchenko, I. Yu.Розглянуто окремі питання щодо підвищення якості вищої освіти з урахуванням сучасних вимог задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці висококваліфікованих фахівців нового поколінняДокумент Ідеї реалізації принципу мультимодальності в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина МиколаївнаУ праці описано доцільність і нагальність освітніх трансформацій, представлено й проаналізовано ідеї і способи реалізації принципу мультимодальності в навчальний процес під час формування соціокультурної компетенції іноземних здобувачів освіти.Документ Особливості викладання судової медицини і науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Черняк, Валентина Володимирівна; Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Малик, Наталія ІгорівнаПостійні зміни парадигми освітнього процесу й виклики в суспільстві, реформування галузі медицини спрямовані на вдосконалення електронних і комунікативних технологій у всіх сферах і в суспільстві в цілому. Навчальна дисципліна «Судова медицина. Медичне право України» є вибірковою й викладається для здобувачів вищої медичної освіти за спеціальностями 222 «Медицина», 228 «Педіатрія» і 221 «Стоматологія». Вивчення Модуля 1. «Судова медицина» передбачає подання теоретичного матеріалу і проведення практичних занять відповідно до навчальної програми, алгоритмів засвоєння матеріалу з відповідним акцентуванням на юридичних аспектах експертизи об’єктів судово-медичного дослідження (обстеження). Урахування всіх необхідних аспектів правової регламентації під час проведення судово-медичної експертизи, починаючи з підстав для виконання досліджень у різних відділах і відділеннях бюро судово-медичної експертизи, відображає необхідність виконання алгоритмів судово-медичної експертизи.Документ Значення креативності мотивації та аксіологічних аспектів у формуванні особистості майбутнього лікаря(Полтавський державний медичний університет, 2024) Шарлай, Наталія Миколаївна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Шевченко, Костянтин ВасильовичВзаємозв'язок особистісних психологічних структур студента-медика і розвитку критичного мислення як показника особистісного становлення майбутнього лікаря до практичної діяльності проявляється в тісному взаємозв'язку їхніх компонентів. Критичне мислення створює всі необхідні умови для оволодіння студентами своєю майбутньою професією.