Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 153
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Didaktisierung der märchen im daf-unterricht(Полтавський державний медичний університет, 2024) Hristea, MihaelaMeine Forschung zur Didaktisierung von Literatur, mit Schwerpunkt auf Märchen, ist das Ergebnis monatelanger sorgfältiger Planung und gründlicher Recherche. Es ist eine einzigartige Kombination aus meiner Faszination für Märchen und meiner Leidenschaft für Bildung und ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis. Ich hatte gehofft, einen Einblick in die Lehr- und Lernmethodik zu schaffen, die das Potenzial haben, Interesse, Engagement und positive Auseinandersetzungen unter den Studenten jeden Alters zu wecken, und ich glaube, dieses Vorhaben wurde erfüllt. Ich hatte bereits die Gelegenheit, dieses Konzept und einige der Ergebnisse mit Studenten zu teilen, sowie mit einigen meiner Kollegen, auch Lehrer, und die Resonanz war überwältigend erfreulich. Meine Sprechpartner sind gerührt von der Aussicht auf etwas Besonderes, das in modernen Deutsch-Lektionen nicht häufig vorkommt, und ich bin von der Tatsache beschwingt, dieses Etwas zum Leben erweckt zu haben.Документ Dziecko w sytuacji straty bliskiej osoby - analiza indywidualnego przypadku wkontekście traumy i żałoby(Полтавський державний медичний університет, 2024) Pasztyla, AdrianaМета статті полягає в дослідженні індивідуальної історії життя хлопчика у зв'язку з втратою близької людини. Для досягнення мети у пропонованій розвідці використано автобіографічне оповідальне інтерв'ю. У статті завдяки аналізу результатів оповідання дана відповідь на проблему дослідження: Які прояви травми та перебіг процесу жалоби в обстежуваної дитини в контексті переживання смерті сестри? Виявляється, що хлопчик дуже переживав смерть старшої сестри, цей досвід украй негативно позначився на його емоційному стані, але завдяки тісному емоційному зв'язку з матір'ю та завдяки її підтримці він успішно пережив цю трагедію. Історія дитини, подана у дослідженні, свідчить про гостру необхідність вирішення танатологічних питань у педагогіці та освітній практиці щодо адекватного реагування, надання всебічної підтримки і супроводу дитини в екстремальній ситуації, зокрема, у разі смерті близької людини. У висновках зазначається, що надання допомоги в проходженні складного й індивідуального процесу скорботи є необхідною умовою для того, щоб дитина закрила її та адаптувалася до життя після втрати. Celem rozważań podjętych w artykule jest przedstawienie indywidualnej historii życia chłopca w związku ze stratą bliskiej osoby. Do realizacji tego celu w badaniu własnym posłużono się autobiograficznym wywiadem narracyjnym. W artykule dzięki analizie wyników narracji, udzielono odpowiedzi na problem badawczy: Jakie są przejawy traumy i przebieg procesu żałoby u badanego dziecka w kontekście doświadczenia śmierci siostry? Okazuje się, że chłopiec bardzo przeżył śmierć starszej siostry, doświadczenie to dotkliwie rzutowało na jego stan emocjonalny, jednak dzięki bliskiej więzi emocjonalnej z matką i wsparciem z jej strony, poprawnie przeszedł i zakończył proces żałoby. Zaprezentowana w opracowaniu historia dziecka wskazuje na palącą potrzebę podejmowania w pedagogice problematyki tanatologicznej, zaś w praktyce edukacyjnej prawidłowego reagowania, służenia wielowymiarowym wsparciem, a przede wszystkim towarzyszenia dziecku w sytuacji skrajnej, to jest śmierci bliskiej osoby. Udzielenie pomocy w przejściu złożonego i indywidualnego procesu żałoby, jest niezbędnym warunkiem zamknięcia jej przez dziecko i jego adaptacji do życia po stracie.Документ Metacognitive aspects in learning romanian as a foreign language(Полтавський державний медичний університет, 2024) Maftei, LauraThe Romanian language acquisition by foreign students often takes place in poor learning contexts, where students do not know how to learn, how to acquire the grammar rules, how to apply them, why to apply them where needed. The students equipped with metacognitive skills, meaning those who know how to learn and who can control and become consciousof their own learning activity, are more effective and faster at learning the Romanian language.Документ Академічна доброчесність у закладі вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Безкоровайна, Ірина Миколаївна; Воскресенська, Людмила Костянтинівна; Олефір, Ірина СергіївнаАкадемічна доброчесність у закладі вищої освіти є дуже важливою складовою підготовки здобувачів вищої освіти і залежить вона в першу чергу не від того, як студентів вчать чесності в навчанні, у проведенні наукових досліджень і написанні письмових робіт, а від прикладу, який демонструють викладачі. Academic integrity in an institution of higher education is a very important component of training students of higher education and it depends primarily not on how students are taught honesty in studies, in conducting scientific research and in written works, but in the example demonstrated by teachers.Документ Академічна доброчесність у студентському середовищі: ставлення до списування українських і французьких студентів у розрізі інтеграції вітчизняної освіти в європейський освітній простір(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-28) Мохначов, Олександр Володимирович; Циганенко, Ірина Володимирівна; Овчаренко, Людмила Костянтинівна; Рустамян, Сатєнік ТігранівнаПильна увага до академічної доброчесності й підвищення якості вищої освіти як пріоритетів освітньої політики України стикається з особливостями вітчизняного менталітету і його несхожістю, з усіма позитивними й негативними сторонами, що потребує детальнішого аналізу.Документ Активні методи навчання як засіб підвищення якості вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Тарасенко, Яна Альбертівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Шерстюк, Олег ОлексійовичЗадля підвищення якості підготовки здобувачів вищої медичної освіти сучасні умови вимагають упровадження інноваційних форм навчання, а саме – активних методів, що сприяють глибшому вивченню теоретичних, базових дисциплін і розвитку клінічного мислення.Документ Активні форми викладання в підготовці здобувачів у медичних закладах вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2024) Безега, Олена Вікторівна; Ємченко, Яна Олександрівна; Васильєва, Катерина Володимирівна; Попова, Ірина Борисівна; Нестуля, Катерина ІгорівнаІз розвитком суспільства у всіх сферах виникає необхідність формування у здобувачів вищої освіти вміння творчо мислити, швидко орієнтуватися і приймати рішення у складних ситуаціях, тому викладачам потрібно переоцінити тактику викладання. With the development of society in all spheres, there is a need to develop the ability of higher education students to think creatively, quickly navigate and make decisions in difficult situations, so teachers need to reassess teaching tactics.Документ Актуальні методи навчання, якими має володіти кожний викладач(Полтавський державний медичний університет, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.Метод навчання – це спосіб спрямованої, упорядкованої взаємодії викладача і здобувачів освіти для досягнення поставлених цілей навчальної дисципліни. Натепер застосовують досить багато різноманітних методів (наочні, словесні й практичні)Документ Актуальні питання організації дистанційного навчання в умовах сьогодення(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-28) Коршенко, Володимир Олександрович; Матвієнко, Таміла МиколаївнаРозглянуто окремі питання організації навчального процесу в умовах воєнного стану – подальшого впровадження дистанційного навчання, удосконалення його форм і методів контролю.Документ Актуальні проблеми, з якими стикаються науково-педагогічні працівники в процесі підготовки студентів-першокурсників(Полтавський державний медичний університет, 2024) Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Клепець, Олена Вікторівна; Шевченко, Костянтин Васильович; Кінаш, Оксана В'ячеславівна; Григоренко, Альона СергіївнаВисвітлено актуальні проблеми, з якими стикаються науково-педагогічні працівники в процесі підготовки студентів-першокурсників: дидактичні, професійні, емоційно-психологічні, розв’язання яких потребує педагогічного досвіду й розуміння, що перший рік навчання в ЗВО – це переломний і ключовий етап студентського життя.Документ Актуальність змішаного навчання молодших бакалаврів стоматологічного профілю на базі 11 класів(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-28) Тончева, Катерина Дмитрівна; Козак, Руслан Васильович; Ярковий, Віталій Васильович; Калашніков, Дмитро Вікторович; Король, Дмитро МихайловичСучасний підхід до вищої медичної освіти першого рівня вимагає поєднання двох стратегій навчання – традиційної та інноваційної, тобто змішаної форми, що полегшує сприйняття здобувачами нової інформації та покращує опанування практичних навичок на основі вивченої теорії. Змішана форма навчання дозволяє зробити процес персоналізованим, із постійним професійним і особистісним становленням.Документ Аналіз впливу пост-covid-19-синдрому на якість навчання серед здобувачів освіти вищого навчального закладу (результати власного дослідження)(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-28) Ярмола, Тетяна Іванівна; Катеренчук, Іван Петрович; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Пустовойт, Ганна Леонідівна; Гуцаленко, Ольга Олексіївна; Кострікова, Юлія АнатоліївнаСтаття висвітлює дані проведеного кафедрою внутрішньої медицини № 2 дослідження поширення і впливу постковідного синдрому серед здобувачів освіти вищих навчальних закладів.Документ Аспекти планування освітнього процесу в закладі вищої освіти залежно від віку студентів(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-28) Бойко, Ігор Васильович; Гаврильєв, Віктор Миколайович; Іваницька, Олена Сергіївна; Буханченко, Ольга Петрівна; Яценко, Павло ІгоровичСучасний підхід до навчання здобувачів вищої освіти вимагає задоволення конкретних та індивідуалізованих освітніх потреб індивіда. Здобування вищої освіти необхідно організовувати вже не на суто педагогічних засадах, а з використанням андрагогічних принципів. Мета роботи - оптимізація навчального процесу в закладі вищої медичної освіти шляхом аналізу і кореляції чинних методик і розгляду андрагогічних принципів.Документ Аспекти підвищення якості підготовки здобувачів міжнародного факультету в медичних закладах у період воєнного стану в Україні(Полтавський державний медичний університет, 2024) Пікуль, Катерина Вікторівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Муравльова, Оксана Василівна; Шаєнко, Златослава Олексіївна; Прилуцький, Костянтин ЮрійовичНатепер дистанційна освіта (distance learning) на міжнародному факультеті стала найбільш адекватною відповіддю на виклики сучасного життя. Онлайн-платформи дають можливість висловити свою думку кожному. Але необхідно оцінювати вміння виписувати рецепти, призначати лікування пацієнту й надсилати викладачу на перевірку через засоби комунікації. Todate, distance education at the international faculty is the most adequate response to the challenge that modern life throws at us. Online platforms give everyone the opportunity to express their opinion. But it is necessary to evaluate the ability to write prescriptions and prescribe treatment to the patient and send it to the teacher for verification through means of communication.Документ Вивчення навчальної дисципліни «Медична хімія» як один із кроків до майбутньої професії(Полтавський державний медичний університет, 2024) Іващенко, Олена Дмитрівна; Копанцева, Лариса Миколаївна; Стрижак, Світлана Володимирівна; Стрижак, Діана ОлександрівнаРоль і функції хімії в підготовці лікаря – важлива складова процесу навчання здобувачів-медиків і формування в них хімічних знань і вмінь, єдиний, монолітний фундамент майбутніх професійних компетенцій, міцна основа майбутньої успішної лікарської діяльності, а самостійна робота – одна з найважливіших складових навчального процесу. The role and functions of chemistry in the training of a doctor is an important component of the process of training medical students and the formation of chemical knowledge and skills in them as a single, monolithic foundation of future professional competencies, as a solid foundation for future successful medical activity, and independent work is one of the most important components educational processДокумент Викладання історії України як чинник націєтворення(Полтавський державний медичний університет, 2024) Харченко, Тетяна Олексіївна; Каюн, Вікторія Олександрівна; Зінченко, Наталія Олександрівна; Липій, Євгенія Анатоліївна; Біланов, Олег Сергійович; Дашевська, Таміла ВіталіївнаРозглядаються провідні тенденції розвитку історичної освіти в закладах вищої освіти. Звернено увагу на роль історичної підготовки здобувачів вищої освіти у формуванні патріотизму й національ-ної самосвідомості. The main trends in the development of historical education in institutions of higher education are considered. Attention is paid to the role of historical training of students of higher education in the formation of patriotism and national self-awareness.Документ Використання варіантів методики «стандартизований пацієнт» у викладанні клінічних дисциплін(Полтавський державний медичний університет, 2024) Ксьонз, Ігор Володимирович; Гриценко, Євген Миколайович; Пилипюк, Євген Вікторович; Овчар, Олег ВолодимировичОписано модель практичних занять із клінічної дисципліни, засновану на освітній технології «Стандартизований пацієнт» із проведенням ділової гри «дитина – батьки – лікар». Така форма навчання дозволяє здобувачам усвідомити основні проблеми опанування навичок комунікації, обстеження, медичного сортування і прийняття науково обґрунтованих клінічних рішень; The article describes a model for conducting practical classes in the clinical discipline based on the educational technology of the "standardized patient" and the business game "child – parents – doctor". This form of training allows students to realize the main problems in mastering the skills of communication, examination, medical triage and evidence-based clinical decision-making.Документ Використання велоергометрії для визначення функціонального стану серцево-судинної системи на практичних заняттях у студентів-медиків(Полтавський державний медичний університет, 2024) Сухомлин, Андрій Анатолійович; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Журавльова, Аліна ОлексіївнаПроаналізовано використання велоергометрії для визначення адаптації ССС до фізичних навантажень на практичних заняттях у студентів-медиків. Це дозволило студентам опанувати практичні навички з функціональних методів дослідження і проведення аналізу результатів.Документ Використання методів візуалізації при викладанні хімічних дисциплін(Полтавський державний медичний університет, 2024) Куценко, Наталія Петрівна; Сизоненко, Наталія ВалентинівнаРозглянуто методи візуалізації й обґрунтовано доцільність їх використання при викладанні хімічних дисциплін у фаховому медико-фармацевтичному коледжі з метою оптимізації освітнього процесу і набуття здобувачами освіти необхідних компетентностей. The article examines visualization methods and substantiates the feasibility of their use in teaching chemical disciplines in a specialized medical and pharmaceutical college in order to optimize the educational process and acquire the necessary competencies for students.Документ Використання моделі змішаного навчання в системі медичної освіти в реаліях воєнного часу в Україні(Полтавський державний медичний університет, 2024) Жукова, Марина Юріївна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Міщенко, Ігор ВіталійовичУ статті розглядаються проблеми використання різних моделей організації навчання в медичних закладах вищої освіти в сучасних умовах, їхні переваги й недоліки. Підкреслюється роль змішаного навчання як інтеграції традиційного й дистанційного навчання.