Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання симуляційних технологій у вивченні модуля “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” здобувачами вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Шепітько, Костянтин Володимирович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Кульпінов, Олексій Олександрович; Shepitko, K. V.; Hordiienko, L. P.; Kulpinov, O. O.Висвітлено впровадження й переваги симуляційного навчання у вивченні модуля “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях”. Нові підходи до медичної освіти полегшать здобувачам опанування практичних навичок із дисципліни й підвищать якість їхньої професійної підготовки.Документ Виховна робота на кафедрі внутрішньої медицини як чинник формування особистості майбутнього фахівця(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Третяк, Наталія Григорівна; Кудря, Ірина Павлівна; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Сорокіна, Світлана Іванівна; Шевченко, Тетяна ІванівнаСеред головних завдань викладачів ЗВО на сучасному етапі - формування особистості студента, яка відповідає потребам сьогодення, створення всебічно й гармонійно розвиненого фахівця, патріота і громадянина, носія високої моралі й духовності.Документ Вища медична освіта й охорона здоров’я: виклики сьогодення(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Аветіков, Давид Соломонович; Старченко, Іван Іванович; Бєляєва, Олена МиколаївнаРозглянуто етапи розвитку медицини. Автори торкаються питань, пов’язаних із перевагами компетентісного підходу в медичній освіті, що спрямований на усунення прогалин і недоліків у підготовці майбутніх лікарів на додипломному етапі в різних країнах світу. Приділено увагу морально-етичним аспектам професійної діяльності лікаря. Показано, що в складних умовах сьогодення, зумовлених глобалізаційними процесами, інформатизацією суспільства, численними проблемами, породженими COVID-19, людство в цілому й медична спільнота зокрема, повинні згуртуватися для подолання медичних, економічних, соціальних, психологічних наслідків пандемії і виходу з кризи.Документ До проблеми формування духовної особистості майбутнього лікаря-патріота України в умовах моделювання навчально-виховної діяльності й професійної взаємодії(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Юфименко, Вікторія ГеоргіївнаУ контексті завдань сучасної вищої медичної освіти підкреслено взаємозв’язок між навчальними й виховними завданнями українського медичного вишу як основами формування професіоналізму лікаря. The tasks of modern higher medical education are covered, it turns out the relationship between the educational and upbringing tasks of the medical university as the basis for the formation of the professionalism of the doctor.Документ Застосування сучасних засобів навчання на кафедрі анатомії людини(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Шерстюк, Олег Олексійович; Підлужна, Світлана Андріївна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Корчан, Наталія Олександрівна; Каценко, Андрій Любославович; Шерстюк, Олег Алексеевич; Sherstiuk, O. О.; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Подлужная, Светлана Андреевна; Pidluzhna, S. A.; Svintsitska, N. L.; Корчан, Наталья Александровна; Korchan, N. O.; Каценко, Андрей Любославович; Katsenko, A. L.Висвітлено питання вдосконалення викладання анатомії людини студентам, розкрито шляхи оптимізації навчального процесу і якісної підготовки майбутніх фахівців в умовах реформування вищої медичної освіти.Документ Значення лікарської етики й деонтології у формуванні особистості майбутнього лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипніков, Андрій Миколайович; Гринь, Катерина Вікторівна; Гринь, Володимир Григорович; Скрипников, Андрей Николаевич; Skrypnikov, A. M.; Гринь, Екатерина Викторовна; Hryn, K. V.; Гринь, Владимир Григорьевич; Hryn, V. H.У формуванні всебічно розвинутої особистості студента-медика як майбутнього лікаря велике значення маєнавчання дотримання норм етики й деонтології в медицині, що покладене насамперед на викладацький склад іорганізаторів навчального процесу.Документ Можливості застосування інтерактивних методів у викладанні розділу паліативної допомоги лікарям-інтерна у загальнолікарській практиці(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Іваницький, Ігор Валерійович; Шилкіна, Людмила Миколаївна; Катеренчук, Олександр Іванович; Хайменова, Галина СергіївнаВикористання інтерактивного методу освіти «рольові ігри» у післядипломній підготовці лікарів-інтернів може поглибити базові знання в наданні допомоги хворим і теоретичної, і практичної частин навчання, що поліпшить професійне зростання. Це зумовлює необхідність ширшого застосування методу інтерактивної підготовки на післядипломному етапі.Документ Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів і курсантів(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03) Потяженко, Максим Макарович; Кітура, Оксана Євгенівна; Соклюк, Ніна Людвигівна; Люлька, Надія Олександрівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.; Соклюк, Нина Людвиговна; Sokolyuc, N. L.; Люлька, Надежда Александровна; Lyulka, N. O.; Настрога, Татьяна Викторовна; Nastroga, T. V.; Невойт, Анна Владимировна; Nevoyt, G. V.; Potiazhenko, М. М.Висвітлено методи дистанційного навчання, які застосовуються на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів задля засвоєння теоретичних знань і опанування практичних навичок і вмінь в умовах пандемії коронавірусної інфекції. Освещены методы дистанционного обучения, применяемые на кафедре внутренних болезней и медицины неотложных состояний для усвоения теоретических знаний и овладения практических навыков и умений в условиях пандемии коронавирусной инфекции.Документ Особливості дистанційного навчання на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Дельва, Михайло Юрійович; Силенко, Галина Ярославівна; Литвиненко, Наталія Володимирівна; Пінчук, Вікторія Анатоліївна; Дельва, Ірина Іванівна; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Гладка, Вікторія Михайлівна; Таряник, Катерина Анатоліївна; Кривчун, Анжеліна Михайлівна; Саник, Олександр Володимирович; Самарченко, Лариса Анатоліївна; Палєнка, Олена Євгенівна; Піддубна, Олександра ОлегівнаВисвітлюються питання підготовки медичних кадрів в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано дві форми дистанційного навчання із застосуванням прямого онлайн-спілкування (Zoom-конференція) і використання тестів та задач за допомогою сервісу Google Classroom.Документ Особливості соціально-культурної адаптації індійських студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Юфименко, Вікторія ГеоргіївнаРозглядаються форми й умови ефективної адаптації іноземних студентів до життя й навчання в Україні, описано особливості соціально-культурної адаптації індійських студентів. The tasks of forms and conditions of effective adaptation of foreign students to life and study in Ukraine are considered, features of social and cultural adaptation of Indian students are described.Документ Професіоналізм викладача - гарантія якості навчання студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Старченко, Іван Іванович; Ройко, Наталія Віталіївна; Филенко, Борис Миколайович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичПершочерговою умовою забезпеченів? високої якості освіти в медичному ЗВО є професійні компетенції викладача. Підкреслено безсумнівну необхідність використання нових ефективних інноваційних форм і методів роботи, упровадження в навчальний процес мформаційно-освітніх технологій, що дозволяють активізувати Навчальну й науково-дослідну діяльність студентів, стимулювати їхню самостійну роботу й розвішати творчий потенціал.Документ Підвищення якості навчання студентів у сучасних умовах на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Коваль, Тетяна Ігорівна; Лимаренко, Ніна Петрівна; Ізюмська, Олена Михайлівна; Боднар, Вадим Анатолійович; Полторапавлов, Володимир Анатолійович; Котелевська, Тетяна Михайлівна; Прийменко, Наталія Олегівна; Сизова, Людмила Михайлівна; Руденко, Станіслав Станіславович; Марченко, Олена Геннадіївна; Здор, Олег ІвановичВисвітлено питання сучасних підходів до організації навчального процесу на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією УМСА, включаючи інноваційні технології навчання.Документ Роль викладача-клініциста у формуванні майбутнього сімейного лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бабаніна, Марина Юріївна; Кітура, Євдокія Михайлівна; Іщейкіна, Юлія Олексіївна; Ткаченко, Максим Васильович; Волченко, Григорій Вілійович; Лебідь, Володимир ГригоровичНині головним чинником якості освіти в цілому є формування відповідних компетенцій у майбутніх сімейних лікарів завдяки професіоналізму викладача-клініциста. Майстерність викладача виражається в умінні організувати навчальний процес. Підготовка лікарів має бути клінічно орієнтована, і забезпечити її може не лектортеоретик, навіть дуже обізнаний, а викладач-клініцист.Документ Суб’єктивна оцінка студентами закладу вищої медичної освіти ефективності дистанційного ведення освітнього процесу під час карантину і пошуки шляхів його покращення(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Водоріз, Ярослав Юрійович; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Лемешко, Анна Валентинівна; Тончева, Катерина Дмитрівна; Vodoriz, Y. Y.; Tkachenko, I. M.; Lemeshko, A. V.; Toncheva, K. D.Обговорено результати опитування студентів стоматологічного й міжнародного факультетів щодо якості дистанційної освіти в умовах карантину, її гострі проблеми. Запропоновано можливі шляхи їх розвʼязання.Документ Сучасні аспекти викладання анатомії людини на основі компетентнісного підходу(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Тарасенко, Яна Альбертівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Гринь, Володимир Григорович; Костиленко, Юрій Петрович; Степанчук, Алла Петрівна; Тихонова, Олеся Александровна; Тарасенко, Яна Альбертовна; Tarasenko, Ya. A.; Tykhonova, O. О.; Гринь, Владимир Григорьевич; Hryn, V. H.; Костиленко, Юрий Петрович; Kostylenko, Yu. P.; Степанчук, Алла Петровна; Stepanchuk, A. P.Сучасні вимоги вищої медичної освіти передбачають насамперед компетентнісний підхід до викладання базових дисциплін, зокрема анатомії людини. Формування професійних і особистих навичок дозволяє майбутньому фахівцю виконувати професійні завдання різних рівнів складності.Документ Текстоцентричність мовної підготовки іноземних студентів-медиків(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Тукова, Тетяна Володимирівна; Козуб, Галина МиколаївнаОбґрунтовано важливість поєднання ономасіологічного й текстоцентричного принципів у навчанні чужоземних студентів іноземної мови зі спеціальності. Розглянуто основні етапи опрацювання текстів медичного й соціокультурного спрямування, їхню доцільність у формуванні комунікативних компетенцій майбутніх медиків.Документ Тенденції й напрями в дистанційній освіті(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Білаш, Валентина Павлівна; Гринь, Володимир Григорович; Гринь, Катерина Вікторівна; Билаш, Валентина Павловна; Bilash, V. P.; Гринь, Владимир Григорьевич; Hryn, V. H.; Гринь, Екатерина Викторовна; Hryn, K. V.Прогресивні зміни в сучасному суспільстві ініціюють процеси переорієнтації сучасної вищої освіти і зміни напрямів векторів її функціонування в сферу дистанційного навічання.