Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 153
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід застосування цифрових технологій задля активізації дистанційного навчання на кафедрі ортодонтії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Дмитренко, Марина Іванівна; Лучко, Олена Володимирівна; Нестеренко, Олег Миколайович; Білоус, Алевтина МиколаївнаЯкість викладання й навчання має лежати в основі програми реформування вищої освіти – з акцентом на цифрових комп’ютерних технологіях, які забезпечують відповідні, глобально пов’язані, актуалізовані знання й уміння, які можна використовувати на ринку праці, що є основою постійного навчання випускників.Документ Проблема синдрому професійного вигорання студентів-медиків(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Могильник, Антон Ігорович; Адамчук, Наталія Миколаївна; Бодулєв, Олексій ЮрійовичПраця медичних працівників характеризується вираженою психічною, моральною й етичною напруженістю й належить до найскладніших видів діяльності людини. Нині стрес і професійне вигорання студентів-медиків є такою ж гострою проблемою, як і працюючих лікарів. Необхідно розробляти програми для покращення психоемоційного статусу студентів-медиків, профілактики стресу й раннього професійного вигорання і впроваджувати їх у закладах вищої медичної освіти.Документ До проблеми формування духовної особистості майбутнього лікаря-патріота України в умовах моделювання навчально-виховної діяльності й професійної взаємодії(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Юфименко, Вікторія ГеоргіївнаУ контексті завдань сучасної вищої медичної освіти підкреслено взаємозв’язок між навчальними й виховними завданнями українського медичного вишу як основами формування професіоналізму лікаря. The tasks of modern higher medical education are covered, it turns out the relationship between the educational and upbringing tasks of the medical university as the basis for the formation of the professionalism of the doctor.Документ Професійні особливості гігієни хребта викладачів і студентів при аудиторному й дистанційному навчанні(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Люблінська, Ірина Олександрівна; Пелипенко, Олександр ВасильовичСтаття присвячена вивченню проблеми розвитку вертеброгенної патології викладачів кафедр клінічного профілю і студентів закладів вищої освіти під час виконання професійних обов’язків за аудиторної й дистанційної форм навчання. Визначено критерії ризику виникнення хвороб, запропоновано заходи профілактики.Документ Перспективи створення й упровадження програми дисципліни на вибір із невідкладної хірургії(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Панасенко, Сергій Іванович; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Осіпов, Олександр Сергійович; Кербаж, Нізар РідаПредставлено узагальнений досвід авторів щодо проблем упровадження нової навчальної дисципліни «Невідкладна хірургія» на кафедрі хірургії №3 УМСА в умовах реформування вищої медичної освіти України. Наведено фрагмент розробленої авторами навчальної програми з хірургії для студентів міжнародного факультету, висвітлено питання перспектив її вдосконалення.Документ Упровадження дистанційного навчання в навчальний процес при вивченні внутрішньої медицини і професійних хвороб(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Гуцаленко, Ольга ОлексіївнаРозглянуто питання впровадження дистанційного викладання внутрішньої медицини і професійних хвороб студентам 5 і 6 курсів в умовах карантину внаслідок пандемії CoViD-19. З’ясовано можливість використання інтернет-технологій на етапі додипломної підготовки лікарів.Документ Students with special educational needs characterization - examples and useful instructions for english language teachers(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Jopek-Bizon, M.It is essential to point out that English language teachers have to be aware o f their responsibilities they have to students with special educational needs. Even if English language teachers are very good at English grammar, they have a large range of vocabulary, highly developed listening and speaking skills, and are excellent at lesson planning and know a lot o f teaching methods; they still can discourage students with special educational needs from learning English language. If they do not acquire specialized knowledge and training related to different kinds o f children’s development impairments and disorders, they are not able to understand these children needs and identify students’ problems in their development and learning process. If they are not able to do so, they will not be ready to organize favorable school circumstances for children with special educational needs at their English lessons.Документ Проблеми і перспективи дистанційної форми навчання в закладах вищої медичної освіти України(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Локес, Катерина Петрівна; Аветіков, Давид Соломонович; Стебловський, Дмитро ВалерійовичВисвітлено проблеми й перспективи впровадження системи дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти, які виникли в студентів і викладачів клінічних кафедр під час проведення практичних і лекцйних занять в умовах загальнодержавного карантину.Документ Роль наставництва у вихованні особистості лікаря-інтерна(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег ГеннадійовичУ статті проаналізовані три основні стратегії наставництва, які позитивно впливають на особистісні, освітні та професійні результати навчання лікарів-інтернів: загальне особисте благополуччя, кар’єрні рішення, задоволеність роботою та продуктивність праці.Документ Симуляційне навчання з травматології та ортопедії як метод вибору під час дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Ковальов, Олександр Сергійович; Пелипенко, Олександр Васильович; Павленко, Світлана Миколаївна; Півень, Юрій МиколайовичОхарактеризовано симуляційне навчання як середовище, наближене до реальності, що допоможе в стислі терміни забезпечити опрацювання теоретичних розділів програми й практичні навички з дисципліни «Травматологія і ортопедія».Документ Професіоналізм викладача - гарантія якості навчання студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Старченко, Іван Іванович; Ройко, Наталія Віталіївна; Филенко, Борис Миколайович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичПершочерговою умовою забезпеченів? високої якості освіти в медичному ЗВО є професійні компетенції викладача. Підкреслено безсумнівну необхідність використання нових ефективних інноваційних форм і методів роботи, упровадження в навчальний процес мформаційно-освітніх технологій, що дозволяють активізувати Навчальну й науково-дослідну діяльність студентів, стимулювати їхню самостійну роботу й розвішати творчий потенціал.Документ Особистісні характеристики студентів-стоматологів як фактор майбутньої професійної успішності(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипніков, Андрій Миколайович; Рудь, Вадим Олексійович; Рудь, Марія Володимирівна; Герасименко, Лариса ОлександрівнаПроаналізовано психологічні особливості студентів стоматологічного факультету, які сприяють професійному успіху в майбутній практичній діяльності. Підкреслено важливість формування мотивації досягнення успіху й нівелювання мотивації уникнення невдач у студентів.Документ Особливості вивчення предмета «Ортодонтія» в умовах дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Трофименко, Марина Вікторівна; Ляховська, Анастасія Віталіївна; Карасюнок, Анна Євгеніївна; Воронкова, Ганна ВолодимирівнаНаведено й обґрунтовано необхідні зміни структури дистанційного навчання предмета «Ортодонтія» для досягнення вищої його ефективності. Це зумовлено недостатнім контролем засвоєння здобувачами вищої освіти знань, особливо щодо практичної складової навчального процесу.Документ Деякі аспекти навчання аудіювання іноземних здобувачів вищої освіти на початковому етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Максименко, Надія Володимирівна; Іотова, Ірина МиколаївнаРозглянуто проблеми мовленнєвого розвитку іноземних громадян на початковому етапі навчання. Доводиться важливість формування навичок аудіювання в процесі мовної підготовки в умовах дистанційного навчання. Демонструються приклади аудіювання як активного виду мовленнєвої діяльності, зокрема метод від простого до складного, що сприяє розумінню потоку мови й формує навички спілкуванняДокумент Значення лікарської етики й деонтології у формуванні особистості майбутнього лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипніков, Андрій Миколайович; Гринь, Катерина Вікторівна; Гринь, Володимир Григорович; Скрипников, Андрей Николаевич; Skrypnikov, A. M.; Гринь, Екатерина Викторовна; Hryn, K. V.; Гринь, Владимир Григорьевич; Hryn, V. H.У формуванні всебічно розвинутої особистості студента-медика як майбутнього лікаря велике значення маєнавчання дотримання норм етики й деонтології в медицині, що покладене насамперед на викладацький склад іорганізаторів навчального процесу.Документ Проблемні питання підготовки медичних кадрів в умовах реформування системи охорони здоров’я(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаНаведено результати аналізу основних ризиків зниження якісної й кількісної підготовки студентів медичних ЗВО в сучасних умовах реформування системи охорони здоров’я й поширення у світі та на території України гострої респіраторної хвороби Со^С)-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.Документ Проблеми й перспективи викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Ярешко, Анатолій Григорович; Куліш, Марина Володимирівна; Вородюхіна, Алла Кирилівна; Костріков, Анатолій ВасильовичПроаналізовано проблеми викладання фтизіатрії в закладах вищої медичної освіти в умовах реформування фтизіатричної служби із суттєвим обмеженням базової ролі протитуберкульозних закладів у підготовці лікарів і проблеми у виконанні навчальної й наукової роботи працвників клінічних кафедр.Документ Сучасні методи освіти. Перспективи розвитку(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипников, Петро Миколайович; Хавалкіна, Людмила Михайлівна; Тимошенко, Юлія Володимирівна; Писаренко, Олена АнатоліївнаПроаналізовано стан дистанційного навчання в медичній галузі України й безпосередньо на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів УМСА. Висвітлено гострі проблеми й перспективи викладання медичних дисциплін дистанційно на кафедрі.Документ Сутність, особливості, переваги й недоліки, контроль якості знань у дистанційній формі навчання студентів закладів вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Бичко, Марина Вікторівна; Стеценко, Сергій АнатолійовичНадано порівняльну характеристику понять «дистанційне навчання» і «дистанційна освіта». Описано основні види технологій дистанційного навчання; виділено низку педагогічних вимог і елементи системи контролю якості навчання до організації контролю навчальних досягнень студентів; висвітлено переваги й недоліки дистанційної форми навчання.Документ Проблеми й перспективи вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Борзих, Оксана Анатоліївна; Лавренко, Анна Володимирівна; Селіхова, Людмила Григорівна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Бєлан, Оксана Василівна; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Кайдашев, Ігор ПетровичРозглядаються важливі питання фахової підготовки магістрів медицини з урахуванням сучасних реалій загальноосвітнього простору, інтернаціоналізації медичної освіти.