Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 153
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід застосування цифрових технологій задля активізації дистанційного навчання на кафедрі ортодонтії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Дмитренко, Марина Іванівна; Лучко, Олена Володимирівна; Нестеренко, Олег Миколайович; Білоус, Алевтина МиколаївнаЯкість викладання й навчання має лежати в основі програми реформування вищої освіти – з акцентом на цифрових комп’ютерних технологіях, які забезпечують відповідні, глобально пов’язані, актуалізовані знання й уміння, які можна використовувати на ринку праці, що є основою постійного навчання випускників.Документ Імплементація дистанційного навчання на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Силенко, Юрій Іванович; Силенко, Богдан Юрійович; Писаренко, Олена Анатоліївна; Коломієць, Світлана ВеніамінівнаОнлайн-технологї сприяють можливості навчання в умовах карантину CoViD-19, безперевному професійному розвитку лікарів-стоматологів, оптимізації й зменшенням витрат на організацію навчального процесу в академії.Документ Європейські техніки тайм-менеджменту в умовах дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Богиня, Лариса ВікторівнаРозглянуто деякі методики тайм-менеджменту, які можуть застосовуватися в закладах вищої освіти з метою ефективного використання часу в умовах дистанційного навчання. Описано прийоми індивідуального тайм-менеджменту учасників навчального процесу.Документ Упровадження компетентнісного підходу на етапі модернізації вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Нємченко, Іван Іванович; Ляховський, Віталій Іванович; Ковальов, Олександр Павлович; Люлька, Олександр Миколайович; Рябушко, Роман Миколайович; Городова-Андрєєва, Тамара Валер'янівна; Сидоренко, Архип Владимирович; Баля, Геннадій Миколайович; Уласевич, Лариса ПавлівнаМодернізація системи вищої освіти конче потребує впровадження сучасного викладання предметів, залучення новітніх інноваційних методик викладання матеріалу, поширення форм і методів навчального процесу, що, звісно, має привести до його якісної зміни, оскільки інноваційні методи навчання сприяють його інтенсифікації й оптимізації, дозволяють навчити студентів ефективно й продуктивно мислити і своєчасно приймати правильні рішення.Документ Особливості навчання на післядипломному етапі в умовах карантину(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Куроєдова, Віра Дмитрівна; Галич, Людмила Борисівна; Стасюк, Олексій Анатолійович; Виженко, Євгеній Євгенович; Петрова, Анна Володимирівна; Ніколішин, Ігор АнатолійовичCoViD-19 і введення жорсткого карантину загострили багато важливих проблем у вищій освіті, зокрема медичній. Новітні технології вже давно стали невід’ємною частиною життя й активно впроваджуються в освітній процес.Документ Проблема синдрому професійного вигорання студентів-медиків(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Могильник, Антон Ігорович; Адамчук, Наталія Миколаївна; Бодулєв, Олексій ЮрійовичПраця медичних працівників характеризується вираженою психічною, моральною й етичною напруженістю й належить до найскладніших видів діяльності людини. Нині стрес і професійне вигорання студентів-медиків є такою ж гострою проблемою, як і працюючих лікарів. Необхідно розробляти програми для покращення психоемоційного статусу студентів-медиків, профілактики стресу й раннього професійного вигорання і впроваджувати їх у закладах вищої медичної освіти.Документ Формування емоційного самовигорання викладача закладу вищої медичної освіти й концепція його подолання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Крючко, Тетяна Олександрівна; Кушнерева, Тетяна Вікторівна; Коленко, Ірина Олексіївна; Пода, Ольга Анатоліївна; Щербак, Вікторія ВалеріївнаФормування синдрому емоційного вигорання викладача пов'язане зі зниженням емоційного ресурсу; дисфункціональні наслідки негативно проявляються в незадоволеності роботою й погіршують якість життя.Документ Упровадження дистанційного навчання в навчальний процес при вивченні внутрішньої медицини і професійних хвороб(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Гуцаленко, Ольга ОлексіївнаРозглянуто питання впровадження дистанційного викладання внутрішньої медицини і професійних хвороб студентам 5 і 6 курсів в умовах карантину внаслідок пандемії CoViD-19. З’ясовано можливість використання інтернет-технологій на етапі додипломної підготовки лікарів.Документ Дистанційне навчання в реаліях вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Овчаренко, Людмила Костянтинівна; Циганенко, Ірина Володимирівна; Мохначов, Олександр ВолодимировичПерехід до європейської стандартної освіти спонукає до пошуку шляхів удосконалення класичних методів навчання, упровадження активних та інтерактивних методів освіти, розкриття проблем у підготовці лікаря, що сприяє формуванню певних індивідуальних властивостей студента. Нові навчальні методи в сучасних умовах, такі як дистанційне навчання, спрямовані на вміння розв'язувати актуальні проблеми, здатність до самостійної роботи, критичного підходу до нової інформації, опанування комунікативних навичок і вміння працювати в команді.Документ Значення лікарської етики й деонтології у формуванні особистості майбутнього лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипніков, Андрій Миколайович; Гринь, Катерина Вікторівна; Гринь, Володимир Григорович; Скрипников, Андрей Николаевич; Skrypnikov, A. M.; Гринь, Екатерина Викторовна; Hryn, K. V.; Гринь, Владимир Григорьевич; Hryn, V. H.У формуванні всебічно розвинутої особистості студента-медика як майбутнього лікаря велике значення маєнавчання дотримання норм етики й деонтології в медицині, що покладене насамперед на викладацький склад іорганізаторів навчального процесу.Документ Проблемні питання підготовки медичних кадрів в умовах реформування системи охорони здоров’я(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаНаведено результати аналізу основних ризиків зниження якісної й кількісної підготовки студентів медичних ЗВО в сучасних умовах реформування системи охорони здоров’я й поширення у світі та на території України гострої респіраторної хвороби Со^С)-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.Документ Роль наставництва у вихованні особистості лікаря-інтерна(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег ГеннадійовичУ статті проаналізовані три основні стратегії наставництва, які позитивно впливають на особистісні, освітні та професійні результати навчання лікарів-інтернів: загальне особисте благополуччя, кар’єрні рішення, задоволеність роботою та продуктивність праці.Документ Проблеми й перспективи викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Ярешко, Анатолій Григорович; Куліш, Марина Володимирівна; Вородюхіна, Алла Кирилівна; Костріков, Анатолій ВасильовичПроаналізовано проблеми викладання фтизіатрії в закладах вищої медичної освіти в умовах реформування фтизіатричної служби із суттєвим обмеженням базової ролі протитуберкульозних закладів у підготовці лікарів і проблеми у виконанні навчальної й наукової роботи працвників клінічних кафедр.Документ Сучасні методи освіти. Перспективи розвитку(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипников, Петро Миколайович; Хавалкіна, Людмила Михайлівна; Тимошенко, Юлія Володимирівна; Писаренко, Олена АнатоліївнаПроаналізовано стан дистанційного навчання в медичній галузі України й безпосередньо на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів УМСА. Висвітлено гострі проблеми й перспективи викладання медичних дисциплін дистанційно на кафедрі.Документ Використання ситуаційних завдань для дистанційного навчання англомовних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Коробейнікова, Юлія Леонідівна; Король, Дмитро Михайлович; Коробейніков, Леонід СергійовичВисвітлено особливості складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів.Документ Професіоналізм викладача - гарантія якості навчання студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Старченко, Іван Іванович; Ройко, Наталія Віталіївна; Филенко, Борис Миколайович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичПершочерговою умовою забезпеченів? високої якості освіти в медичному ЗВО є професійні компетенції викладача. Підкреслено безсумнівну необхідність використання нових ефективних інноваційних форм і методів роботи, упровадження в навчальний процес мформаційно-освітніх технологій, що дозволяють активізувати Навчальну й науково-дослідну діяльність студентів, стимулювати їхню самостійну роботу й розвішати творчий потенціал.Документ Особистісні характеристики студентів-стоматологів як фактор майбутньої професійної успішності(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Скрипніков, Андрій Миколайович; Рудь, Вадим Олексійович; Рудь, Марія Володимирівна; Герасименко, Лариса ОлександрівнаПроаналізовано психологічні особливості студентів стоматологічного факультету, які сприяють професійному успіху в майбутній практичній діяльності. Підкреслено важливість формування мотивації досягнення успіху й нівелювання мотивації уникнення невдач у студентів.Документ Проблеми вищої медичної освіти, методи й перспективи їх розв'язання в умовах карантину(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Оджубейська, Ольга Дмитрівна; Король, Дмитро Михайлович; Кіндій, Дмитро Данилович; Рамусь, Михайло Олександрович; Малюченко, Микола Миколайович; Кіндій, Віктор ДаниловичПредставлено перспективні напрями розв’язання актуальних проблем сучасної вищої медичної освіти в Україні; особливості теоретичної й практичної підготовки студентів з урахуванням сучасних вимог і умов навчання; методи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освіти майбутніх лікарів.Документ Шляхи безперервної професійної освіти лікаря-стоматолога на кафедрі дитячої стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Труфанова, Валентина Петрівна; Шешукова, Ольга Вікторівна; Поліщук, Тетяна Вікторівна; Казакова, Катерина Станіславівна; Бауман, Софія Сергіївна; Мосієнко, Анна СергіївнаРозглядаються актуальні питання переходу від традиційної системи післядипломного навчання лікарів до системи безперервної медичної освіти, шляхи реалізації освітніх програм із застосуванням елементів дистанційного навчання. Висвітлюється тема атестації в сучасних умовах фахівців, особливості проведення курсів професійного удосконалення в умовах локдауну.Документ Проблеми, перспективи та реалії викладання судової медицини(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Черняк, Валентина Володимирівна; Дев'яткін, Олександр Євгенійович; Нікіфоров, Артем Геннадійович; Мустафіна, Галія Міркатівна; Малик, Наталія ІгорівнаОтримання ґрунтовних знань з судової медицини здобувачами вищої медичної освіти полягають у забезпеченні в повному об’ємі виконання навчальних програмам та планів. Саме тому, актуальність їх наповнення відображає не лише методичні та навчальні цілі, але й необхідність розуміння експертного значення судово-медичних досліджень. Реалії сьогодення медичної галузі, а особливо специфіка предмету вимагають ґрунтовних знань та практичного застосування їх не лише під час вивчення предмету, але в подальшому в професії. Тому, вивчення основних складових навчальної дисципліни, а також знання алгоритмів опису трупних явищ, ушкоджень, встановлення ступеня важкості у відповідності до правової регламентації при проведенні експертизи різних об’єктів, залишаються обов’язковими складовими для професії лікаря.