Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 153
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Colloquial words and expressions in professional environment(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Athu, C.; Mihaila, R.; Botezat, O.Language generally represents a means of communications in society, a complex reality that may be conceptualized in various ways as it is differently approached. Due to the current explosive development of science and technology to satisfy the multi-folded demands and desires of people worldwide as well as the increase of inter-cultural changes, many words belonging to the “terminological bank” have passed into the common literary or even colloquial vocabulary. When we speak about professionalisms we refer to the lexical units used in a definite trade, profession or calling by people connected by common interests both at work and at home.Документ Students with special educational needs characterization - examples and useful instructions for english language teachers(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Jopek-Bizon, M.It is essential to point out that English language teachers have to be aware o f their responsibilities they have to students with special educational needs. Even if English language teachers are very good at English grammar, they have a large range of vocabulary, highly developed listening and speaking skills, and are excellent at lesson planning and know a lot o f teaching methods; they still can discourage students with special educational needs from learning English language. If they do not acquire specialized knowledge and training related to different kinds o f children’s development impairments and disorders, they are not able to understand these children needs and identify students’ problems in their development and learning process. If they are not able to do so, they will not be ready to organize favorable school circumstances for children with special educational needs at their English lessons.Документ The ideal picture of marriage and family in the opinion of ukrainian students(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Wiqckiewicz, B.The presented text describes the sociological research among Ukrainian youth studying in Poland. The article describes the image of an ideal marriage and family model that Young people are supposed to create in the future. The research shows that three basic family models can be distinguished among the surveyed students. The first is a traditional relationship and a traditional family. The second model is currently the most advanced in European countries, i.e. partnership. The third model is a free relationship which the young rather do not want to formalize, and professional activity is more important to them than having a child.Документ U zrodel pedagogiki chrzescijanskiej - ksiedza psalmow jakoklucz frazeologii jezyka polskiego(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Sieron, R. B.The book of Psalms is one of the most original books of the Bible. It includes as many as 150 songs and is considered as one of the poetically coloured wisdom pieces. The Psalms are the prayer of the centuries for both Jews and Christians. For centuries, they have inspired theologians, mystics and artists. This article, continuing the started research cycle of the Old Testament sources of biblical pedagogy, takes up the pedagogical dimension of the Book of Psalms. The author focuses on the influence of the biblical Psalms on the phraseology of the Polish language and provides appropriate examples (in linguistic and cultural dimensions).Документ Актуальність використання дистанційних технологій учасниками освітнього процесу в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Бобирьова, Людмила Єгорівна; Муравльова, Оксана Василівна; Дворник, Ірина Леонідівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Пікуль, Катерина Вікторівна; Дуднікова, Антоніна МиколаївнаВ умовах пандемії освітній процес вимагає застосування дистанційних технологій. Розглянуто особливості підготовки здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання в УМСА й необхідність підвищення професійного рівня викладачів задля забезпечення якості освітніх послуг.Документ Актуальність проблеми викладання акушерства і гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Мітюніна, Ніна Іванівна; Ляховська, Тетяна Юріївна; Кетова, Олена Миколаївна; Нестеренко, Леонід Анатолійович; Талаш, Валентин ВасильовичВідображено провідну мету реформування вищої медичної освіти, актуальність створення тренінгових центрів для опанування практичних навичок студентами й перелік необхідного навчально-методичного забезпечення.Документ Англомовна медична термінологія в підготовці сучасних лікарів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Гриценко, Євген МиколайовичОписано значення англомовної медичної термінології й особливості її перекладу при реферуванні медичної англомовної літератури й викладанні студентам-іноземцям.Документ Вебінар як дистанційна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників(2021-03-25) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Znamenska, I. V.; Знаменская, Иванна Владиславовна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Висвітлено досвід використання вебінарів у системі підвищення кваліфікації викладачів.Документ Видавнича діяльність як фактор підвищення якості викладання фармакології(2021) Островська, Галина Юріївна; Петрова, Тамара Аркадіївна; Луценко, Руслан Володимирович; Капустянська, Анна Анатоліївна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Власова, Олена Вікторівна; Колот, Еліна Георгіївна; Ostrovska, G. Yu.; Petrova, T. A.; Lutsenko, R. V.; Kapustianska, A. A.; Moisieievа, N. V.; Vlasova, O. V.; Kolot, E. G.Розглядаються напрями оптимізації процесу навчання в Українській медичній стоматологічній академії на кафедрі експериментальної та клінічної фармакології з клінічною імунологією та алергологією в умовах пандемії СоVіD-19 і карантину в закладах вищої освіти. Одним із важливих видів такої роботи викладачі кафедри визнають створення й упровадження в процес навчання новітньої навчально-методичної літератури.Документ Використання ділової гри як активної методики навчання майбутніх лікарів загальної практики - сімейної медицини(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Казаков, Юрій Михайлович; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Шуть, Світлана Володимирівна; Гончарова, Олена ОлегівнаРозглядається використання різноманітних інноваційних технологій, зокрема ділової гри, спрямованої на активізацію в студентів пізнавальної діяльності, розвиток творчого мислення, комунікативних здібностей, уміння приймати оптимальні рішення й сприяти їх реалізації.Документ Використання симуляційних технологій у вивченні модуля “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” здобувачами вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Шепітько, Костянтин Володимирович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Кульпінов, Олексій Олександрович; Shepitko, K. V.; Hordiienko, L. P.; Kulpinov, O. O.Висвітлено впровадження й переваги симуляційного навчання у вивченні модуля “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях”. Нові підходи до медичної освіти полегшать здобувачам опанування практичних навичок із дисципліни й підвищать якість їхньої професійної підготовки.Документ Використання ситуаційних завдань для дистанційного навчання англомовних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Коробейнікова, Юлія Леонідівна; Король, Дмитро Михайлович; Коробейніков, Леонід СергійовичВисвітлено особливості складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів.Документ Використання телекомунікаційної системи в навчальному процесі на кафедрі оториноларингології(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Безшапочний, Сергій Борисович; Соннік, Наталія Богданівна; Лобурець, Валерій Васильович; Лобурець, Андрій Валерійович; Джіров, Олексій РомановичТелемедицина стає особливо актуальною, тому що використання інноваційних освітніх технологій посилює інтерес до навчання, заохочує студента працювати самостійно, адаптуватися до вимог сучасного суспільства.Документ Використання інтерактивних можливостей інформаційних технологій навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Гончаренко, Наталія Іванівна; Іваницька, Олена Сергіївна; Іваницький, Ігор ОлексійовичРозкривається роль інтерактивних методів навчання в підвищенні якості вищої освіти, визначаються їхні переваги, доводиться, що впровадження в навчальний процес інформаційних технологій, дистанційної освіти розширює можливості плідної взаємодії викладача і студентів.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Кулай, Ольга Олександрівна; Ващенко, Ірина ЮріївнаКомпетентне використання інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість підвищити рівень пізнавальної активності, розширює і збагачує інформаційний потенціал студентів, адаптує їх до життя й роботи в інформаційно насиченому суспільстві.Документ Вимоги сучасної медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Харченко, Наталія Вікторівна; Кундій, Жанна Петрівна; Ющенко, Юлія Петрівна; Костріков, Анатолій ВасильовичВисвітлюються вимоги конкурентоздатної вищої медичної освіти: стимулювання клінічного мислення в студентів, застосування міждисциплінарних підходів при насиченні їх знаннями, уміннями, навичками, взаємовідносини лікаря з пацієнтом.Документ Виховання академічної доброчесності у студентської молоді при викладанні медичної біології(Полтавський державний медичний університет, 2021) Дубінін, Сергій Іванович; Рябушко, Олена Борисівна; Клепець, Олена Вікторівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна ОлександрівнаУ статті наголошено на важливості формування у студентів академічної доброчесності як необхідної складової освітнього процесу та гармонійного розвитку особистості, а також узагальнено організаційні засади її виховання викладачами кафедри медичної біології.Документ Виховна робота на кафедрі внутрішньої медицини як чинник формування особистості майбутнього фахівця(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Третяк, Наталія Григорівна; Кудря, Ірина Павлівна; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Сорокіна, Світлана Іванівна; Шевченко, Тетяна ІванівнаСеред головних завдань викладачів ЗВО на сучасному етапі - формування особистості студента, яка відповідає потребам сьогодення, створення всебічно й гармонійно розвиненого фахівця, патріота і громадянина, носія високої моралі й духовності.Документ Вища медична освіта й охорона здоров’я: виклики сьогодення(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Аветіков, Давид Соломонович; Старченко, Іван Іванович; Бєляєва, Олена МиколаївнаРозглянуто етапи розвитку медицини. Автори торкаються питань, пов’язаних із перевагами компетентісного підходу в медичній освіті, що спрямований на усунення прогалин і недоліків у підготовці майбутніх лікарів на додипломному етапі в різних країнах світу. Приділено увагу морально-етичним аспектам професійної діяльності лікаря. Показано, що в складних умовах сьогодення, зумовлених глобалізаційними процесами, інформатизацією суспільства, численними проблемами, породженими COVID-19, людство в цілому й медична спільнота зокрема, повинні згуртуватися для подолання медичних, економічних, соціальних, психологічних наслідків пандемії і виходу з кризи.Документ Вища освіта під час карантину: інструменти, ресурси й методи контролю(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Тесленко, Юрій Віталійович; Тесленко, Марина МиколаївнаУ науково-педагогічній статті розглянуто основні інструменти й ресурси, які використовуються в дистанційному навчанні в закладах вищої освіти під час карантину, спричиненого пандемією Со'^ій-19. За результатами опитування студентів Української медичної стоматологічної академії й Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка з ’ясовано думку студентів про найефективніші інструменти, ресурси й методи контролю за змішаної форми навчання під час пандемії.