Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти

Ескіз недоступний

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто сутність поняття «освітні інновації». Визначено структуру та функції освітніх інновацій. Показано, що домінантами інноваційної освіти є антропоцентризм, гуманізація мислення і дій як викладача, так і студента.

Опис

Ключові слова

освітні інновації (ОІ), структура ОІ, функції ОІ, антропоцентризм, суб’єкти ОІ

Бібліографічний опис

Бєляєва О. М. Освітні інновації: сутність, структура, функції, суб’єкти / О. М. Бєляєва // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 19–20.