Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 137
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні методи контролю знань клінічних ординаторів у засвоєнні предмета «Ортодонтія»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Куроєдова, Віра Дмитрівна; Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Стасюк, Олексій Анатолійович; Виженко, Євгеній Євгенович; Макарова, Олександра МиколаївнаНа сучасному етапі розвитку медицини, ортодонтії зокрема, контроль освіти є необхідною складовою підготовки фахівців у рамках європейської інтеграції системи вищої освіти, де пильна увага приділяється впровадженню методів об’єктивної оцінки знань і практичних навичок серед клінічних ординаторів. At the present stage of medicine development, including orthodontics, education control is a necessary component of specialists’ training in the framework of European integration of the higher educational system, where much attention is paid to the introduction of methods for the objective assessment of academic performance and practical skills among clinical residents.Документ Оптимізація оцінювання і підвищення якості освіти студентів вищих медичних навчальних закладів в умовах викладання хірургічних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Іващенко, Дмитро Миколайович; Дудченко, Максим Олександрович; Прихідько, Роман Анатолійович; Кравців, Микола ІгоровичЗ метою підвищення якості освіти і викладання хірургічних дисциплін авторами пропонується впровадити індивідуально-диференційоване навчання та навчання з використанням комбінації новітніх комп'ютерних тренажерів і біологічного матеріалу. Для оптимізації оцінювання запропоновано методику сумарного оцінювання. It is proposed to introduce the individually differentiated training and a training using a combination of the latest computer simulators and biological material in order to improve the quality of education and teaching surgical disciplines. For optimization of estimation is offered the technique of cumulative assessment.Документ Комп’ютерний тестовий контроль як метод об’єктивного оцінювання майбутніх лікарів-стоматологів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ніколішина, Елла Вячеславівна; Марченко, Алла Володимирівна; Ніколішин, Ігор Анатолійович; Nikolishyna, E. V.; Marchenko, A. V.; Nikolishyn, I. A.Автори доводять, що комп’ютерне тестування - додатковий, але обов’язковий засіб організації навчального процесу в межах традиційної системи підготовки майбутніх лікарів на кафедрах терапевтичної стоматології та післядипломної освіти лікарів-стоматологів. Саме комп'ютерне тестування спрямоване і служить засобом поглибленої перевірки вивченої теми заняття або дисципліни в цілому та допомагає оцінити рівень засвоєння студентом певних знань; Computer testing is an additional but obligatory means of organizing the educational process within the framework of the traditional system of future doctors’ training at the Departments of Therapeutic Dentistry and Postgraduate Education of Dental Practitioners. The computer testing is aimed and serves as a means of in-depth examination of the studied topic or discipline in general and helps to assess the level of student's mastering certain knowledge.Документ Шляхи і методи вдосконалення контролю знань студентів задля підвищення якості навчального процесу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Нечепаєва, Людмила Володимирівна; Матвієнко, Таміла Миколаївна; Філатова, Валентина ЛуківнаРозглядаються різні форми, засоби і методи контролю знань студентів у ВНЗ. Проведена їх порівняльна характеристика, сформовані висновки про переваги і недоліки кожного з них. Various forms, means and methods of students’ academic performance assessment in high school are considered in the article. They are compared and conclusions on the advantages and disadvantages are formed.Документ Роль та особливості тестового контролю в оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Тесленко, Юрій Віталійович; М'якінькова, Людмила Олександрівна; Тесленко, Марина МиколаївнаРозглянуто основні принципи тестового контролю і його роль у оцінюванні якості знань. Висвітлено провідні функції, переваги та роль тестового контролю. Розглянуто особливості тестового контролю при оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах. The article reports about the basic principles o f test control and its role in estimating the quality o f knowledge. The main functions, advantages and role of test control are featured. The particular qualities of test control in assessing the quality of knowledge in higher medical education institutions are considered.Документ Контроль якості освіти: використання інноваційних технологій(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Баштан, Володимир Петрович; Корнєєв, Олег Вітольдович; Литвиненко, Віктор Євгенович; Муковоз, Оксана Євгенівна; Чорнобай, Анатолій ВалентиновичУ сучасному світі основний показник якості здобутої освіти -конкурентоспроможність. Завдання педагога - надання майбутнім медикам систем інтегрованих фундаментальних і клінічних знань, умінь, навичок, мислень, що формують у них адаптаційні здібності та здатність до професії лікаря. In the modern world a basic index of the education quality is competitiveness. The aim of the teacher is to provide the future physicians with systems of the integrated fundamental and clinical knowledge, abilities, skills, thinking that form their adaptive abilities.Документ Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Федотенкова, Наталія МиколаївнаПроаналізовано ставлення студентів до навчання та їхню поведінку під час занять. Розглянуто способи допомоги здібним і нездібним студентам під час екзаменаційної сесії. Систематизовано проблеми здібних студентів під час екзамену, враховуючи стратегії «самозакопування» і «самопорятунку». Конкретизована тактика успішної поведінки студентів під час екзамену. Обґрунтована проблема байдужості студентів до вивчення наукових дисципін та успішного складання екзаменів. Проаналізовано ймовірність отримання позитивної оцінки слабкими студентами. У контексті системного підходу розкрита формула «універсальної шпаргалки». The attitude o f students to study and their behavior during classes are analyzed. The ways o f helping bright and weak students during the examination session are considered. The problems of bright students during the exam are systematized taking into account the strategies of "self-trapping" and "self-salvation". The tactic of successful behavior of students during the exam is specified. The problem of students’ indifference to the study of scientific disciplines and successful passing o f examinations is grounded. The probability o f receiving a positive evaluation by weak students is analyzed. In the context of the system approach, the formula of the "universal crib " is disclosed.Документ Інтегрований іспит - критерій контролю знань лікарів-інтернів у післядипломній освіті(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Мельник, Владислав Леонідович; Шевченко, Василь КириловичВисвітлено роль методів і засобів підготовки лікарів-інтернів стоматологів перед проведенням інтегрованих іспитів для оцінки знань та вмінь лікарів на післядипломному етапі навчання; The article describes the role of methods and means of training interns in dentistry before integrated exams for the assessment of academic performance and skills of doctors at the postgraduate stage of training.Документ Роль наукометричних ресурсів у розвитку інформаційно-комунікаційної компетенції здобувачів ступеня доктора філософії(2018) Мороховець, Галина Юріївна; Мороховец, Галина Юрьевна; Morokhovets, H. Yu.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті обґрунтовано доцільність використання сучасних електронних науково-інформаційних ресурсів у процесі підготовки здобувачів ступеня доктора філософії у вищих медичних навчальних закладах. Окреслено основні напрямки роботи з наукометричними та реферативними базами даних (Scopus, PubMed, ORCID, Google Scholar) у рамках освітньо-наукових програм підготовки фахівців третього освітньо-наукового рівня вищої освіти.Документ Тестування як основний елемент педагогічного контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Тарасенко, Яна Альбертівна; Тихонова, Олеся Олександрівна; Рошко, Володимир МихайловичОхарактеризовано позитивні сторони і недоліки тестування як методу визначення рівня знань та вмінь студентів із конкретної дисципліни. Автори рекомендують для оцінювання знань студента використовувати одночасно тестування й усне опитування; The article presents the positive aspects and disadvantages of testing as a method for determining the level of students’knowledge and skills on a particular discipline. The authors recommend that teachers evaluate the student's knowledgeby both testing and oral interviewing.Документ Компетентнісний підхід - контроль якості освіти(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Жукова, Тетяна Олександрівна; Васько, Лариса Миколаївна; Почерняєва, Вікторія Федорівна; Корнєєв, Олег Вітольдович; Жукова, Татьяна Александровна; Васько, Лариса Николаевна; Почерняева, Виктория Федоровна; Корнеев, Олег Витольдович; Zhukova, T. O.; Vasko, L. M.; Pocherniayeva, V. F.; Korneev, O. V.У сучасному світі основний показник якості отриманої освіти - це конкурентоспроможність. Завдання викладача вищого медичного навчального закладу - формування в майбутніх медиків системи інтегрованих фундаментальних і клінічних знань, умінь, навичок, здібностей та придатності до професії лікаря. In the modern world, a basic indicator of quality of the received education is competitiveness. Teacher’s task is the formation of a system of integrated fundamental and clinical knowledge, skills and abilities in the future physicians.Документ Контроль якості навчання як важлива складова формування професійної компетентності майбутнього лікаря.(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Зюзіна, Лариса Степанівна; Фесенко, Марія Євгенівна; Козакевич, Вероніка КлавдіївнаОхарактеризовано сучасні форми і методи контролю якості навчання як важливої складової формування професійної компетентності майбутнього лікаря; The article describes modern forms and methods of quality control training as an important component in forming the professional competence of a future doctor.Документ Ефекти мультикультуралізму: розв’язання проблем і використання переваг у роботі з іноземними студентами(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Коровіна, Лідія Дмитрівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Рудь, Марія ВолодимирівнаОцінено вплив мультикультуралізму на ефективність роботи з іноземними студентами. Показано, що навчальний процес відбувається ефективніше, а відхилення поведінки і порушення внутрішніх правил вищого навчального закладу спостерігаються рідше в групах іноземних студентів, у яких навчаються вихідці з різних країн, із різними культурними особливостями і відсутністю монокультурних субгруп. The influence o f multiculturalism on efficiency o f work with foreign students is evaluated. It has been shown that the educational process is more effective, and behavior deviations and violations o f internal rules o f higher educational establishments are observed less frequently in groups o f foreign students, in which natives o f different countries with variable culture features are educated, and monocultural subgroups are absent.Документ Оцінка якості знань студентів при вивченні урології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Саричев, Леонід Петрович; Сухомлин, Сергій АдольфовичРозглядаються питання якісного засвоєння матеріалу з пропедевтики внутрішньої медицини як першого рівня формування клінічного мислення в студента медичного вишу. Визначається роль контролю якості освіти в процесі спеціальної медичної підготовки майбутніх лікарів. The questions of qualitative assimilation of the material from propedeutics of internal medicine as the first step for a student of medical university in the formation of clinical thinking are considered. The role of quality control of the education in the process of special medical training of future physicians is determined.Документ Моніторинг якості навчального процесу засобами тестового контролю при вивченні медичної біології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Дубінін, Сергій Іванович; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана ВасилівнаУ статті висвітлюються питання якісного контролю сучасними технологіями та методами освіти. Тестовий контроль - ефективна форма моніторингу навчання, яка є організаційно-дисциплінуючим та мотивуючим фактором, що передбачає однаковий рівень вимог для студентів і підвищує ефективність контролюючої діяльності викладача; An article describes the questions of qualitative controls by the modern technologies and educational methods. Testing is an effective form of studying monitoring, which means the same level of students controls and increases effectiveness of control activities for the teachers.Документ Особливосі викладання внутрішньої медицини іноземним студентам(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Третяк, Наталія Григорівна; Сорокіна, Світлана Іванівна; Дудченко, Максим АндрійовичАвтори вважають, что самостійна робота студентів сприяє формуванню саморозвитку, творчому застосуванню знань та їх адаптації до професійної діяльності. Удосконалення самостійної роботи студентів підвищить якість підготовки майбутніх лікарів. The authors consider that the independent work of students contributes to the formation of self-development, the creative use of acquired knowledge and their adaptation to professional activity. Improving the independent work of students will improve the quality of future physicians’ training.Документ Виконання курсової роботи як індикатор оцінки якості засвоєння теоретичних знань і практичних навичок студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ляхова, Наталія Олександрівна; Касинець, Світлана Сергіївна; Бєлікова, Інна ВолодимирівнаРозглядається питання доцільності написання курсової роботи для оцінки рівня опанування навичок роботи з літературою, логічного мислення, практичного застосування теоретичних знань, проведення самостійного дослідження студентами. The article deals with the question of the expediency of writing a course work to assess the level of mastering the skills of working with literature, logical thinking, the practical use of the obtained theoretical knowledge, conducting an independent study by students.Документ Організація і проведення патріотичного виховання студентів на кафедрі хірургії №1(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Нємченко, Іван Іванович; Ковальов, Олександр Павлович; Люлька, Олександр Миколайович; Кизименко, Олексій Олексійович; Ляховський, Віталій ІвановичУпровадження інтерактивних методів навчання на кафедрі хірургії №1 сприяє створенню комфортних умов навчання, в яких студент відчуває свою успішність, інтелектуальну самостійність, що робить продуктивним процес навчання. The introduction of interactive teaching methods at the Department of Surgery No. 1 promotes the creation of comfortable learning conditions in which the student feels successful and feels intellectual autonomy, which makes the learning process productive.Документ Важливість контролю якості підготовки студентів у вищих навчальних медичних закладах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Тумакова, Олена Борисівна; Новіков, Вадим Михайлович; Єрис, Любов Борисівна; Кузь, Гельфіра Маліківна; Тесленко, Олександра Іванівна; Рябушко, Наталія ОлексіївнаВисвітлено важливість контролю якості підготовки студентів-медиків, особливості методів контролю навчання і шлях їх удосконалення. The article is focused on the importance of quality control of medical students’ training, methods of educational processand their improvements.Документ Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Шуть, Світлана Володимирівна; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Чекаліна, Наталія ІгорівнаНаголошується, що в умовах стрімкого розвитку медицини, впровадження нових методів терапії і діагностики необхідно переглянути програми підготовки фахівців для української медичної галузі. Сучасна медицина потребує нової системи освіти, яка сформує в майбутніх лікарів здатність до проективної детермінації майбутнього, відповідальність за нього, віру в себе і свої професійні здібності. Розглядаються переваги використання у вищій медичній освіті інтерактивних методів навчання. It is noted that in conditions o f rapid medicine development the implementation o f new methods of therapy and diagnosis require reconsideration o f the training and educational programs o f medical students in Ukrainian medical sector. Modern medicine demands a new system o f education that will develop in physicians the ability to make a projective determination o f the future, responsibility for it, belief in oneself and, o f course, their professional abilities. Interactive teaching method is a joint activity o f students and teachers, in which all participants interact with each other in the educational process, jointly solve problems, simulate situations, evaluate the actions o f each other and their own behavior.