Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 137
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Educational setting and operations of the it-systems at lauder Business school(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Novikov, M.; Matviienko, V.; Novikov, V.; Новіков, Вадим МихайловичНаиболее продуктивной концепцией образования взрослых во многих странах мира считается андрагогический подход к образованию американского учёного М.Ш. Ноулза, активно разрабатываемый специалистами, осуществляющими последипломное образование. The most productive concept of adult education in many countries of the world is the andragogical approach to the formation of the American scientist M. Sh. Knowles, actively developed by specialists who carry out postgraduate education.Документ Formation of management skills in students of higher medical educational establishments in the period of health care reforming(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Zhdan, V.; Fal, Andrzej M.; Bobyriov, V.; Holovanova, I.; Pokhylko, V.; Bielikova, I.; Ждан, Вячеслав Миколайович; Бобирьов, Віктор Миколайович; Голованова, Ірина Анатоліївна; Похилько, Валерій Іванович; Бєлікова, Інна ВолодимирівнаThe paper focuses on formation of managerial skills in students of higher medical educational institutions within the framework of developing the doctor’s competencies in the light of European health policy and reconsideration of existing mechanisms of health care management.Документ The interaction dimensions in academic setting(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Nowakowski, Piotr TomaszУ статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized.Документ Актуальні питання контролю знань студентів із судової медицини(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018-03-22) Черняк, Валентина Володимирівна; Дев'яткін, Олександр Євгенійович; Нікіфоров, Артем Геннадійович; Мустафіна, Галія Міркатівна; Chernyak, V. V.; Devyatkin, O. Ye.; Nikiforov, A. G.; Mustafina, G. M.; Черняк, Валентина Владимировна; Девяткин, Александр Евгеньевич; Никифоров, Артем Геннадьевич; Мустафина, Галия МиркатовнаМетодика викладання предмета передбачає контроль якості засвоєних знань на кожному занятті, зокрема на підсумковому занятті та за темами самостійної роботи студентів. Систематичний контроль сприяє кращому засвоєнню знань майбутніми фахівцями і розумінню ними суті експертних завдань. The teaching methodology of the subject involves quality control of the acquired knowledge at every lesson and particularly during the final lesson, including the topics which are not in the classroom lesson plan. Systematic control helps to better obtain the knowledge and understand the essence of expert tasks. Методика преподавания предмета предусматривает контроль качества усвоенных знаний на каждом занятии, в частности на итоговом занятии и по темам самостоятельной работы студентов. Систематический контроль способствует лучшему усвоению знаний будущими специалистами и пониманию ими сути экспертных задач.Документ Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах(2018) Бобирьова, Людмила Єгорівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Пікуль, Катерина Вікторівна; Прилуцький, Костянтин Юрійович; Рощак, А. М.; Савченко, В. О.Стаття висвітлює питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах, що розглядається як сукупність властивостей освіти, які визначають її здатність задовольняти відповідні потреби особистості, суспільства, держави.; The article outlines the issue, which concerns the quality control of medical education in higher educational establishments. It is considered as a set of educational properties that determine its ability to meet the corresponding needs of the individual, society, and state in accordance with the purpose of education.Документ Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Селіхова, Людмила Григорівна; Лавренко, Анна Володимирівна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Кайдашев, Ігор ПетровичРозглядаються питання якісного засвоєння матеріалу з пропедевтики внутрішньої медицини як першого рівня формування клінічного мислення в студента медичного вишу. Визначається роль контролю якості освіти в процесі спеціальної медичної підготовки майбутніх лікарів. The questions o f qualitative assimilation o f the material from propedeutics of internal medicine as the first step for a student of medical university in the formation of clinical thinking are considered. The role of quality control of the education in the process of special medical training of future physicians is determined.Документ Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Розкрито питання застосування деяких видів і методів контролю як дидактичного засобу управління навчанням -забезпечення його ефективності приведенням до системи знань, умінь, навичок студентів, самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання їх до навчальної діяльності, формування прагнення до самоосвіти.The article describes the application of some types and methods of control as a didactic mean of teaching management –providing its effectiveness by making the system of students’ knowledge, abilities and skills, t he independent application of the knowledge that was gained in practice, encouraging them to study, forming a desire for self-education.Документ Актуальні проблеми якісної підготовки студентів медичних ВНЗ із фтизіатрії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ярешко, Анатолій Григорович; Куліш, Марина Володимирівна; Вородюхіна, Алла Кирилівна; Костріков, Анатолій Васильович; Коломієць, В. М.Розглянуто умови якісної підготовки студентів медичних ВНЗ із фтизіатрії: доцільно вибудоване програмне забезпечення навчального процесу, наявність висококваліфікованих науково-педагогічних працівників, забезпечення об’єктивного оцінювання якості знань студента на завершальному етапі навчання. Qualitative students’ training on phthisiology is possible only if the software of the educational process is correctly built.The availability of highly qualified scientific and pedagogical workers and the provision of an objective assessment of the student's knowledge at the final stage have been analyzed.Документ Актуальність залучення лікарів первинної ланки до навчання за програмою циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейними лікарями»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018-03-22) Ждан, Вячеслав Миколайович; Шилкіна, Людмила Миколаївна; Скрипник, Ігор Миколайович; Бабаніна, Марина Юріївна; Кир'ян, Олена АнатоліївнаРозглянуто мету циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнтів з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейним лікарем», яка полягає в поглибленні знань, підвищенні рівня сформованості вмінь і навичок роботи з ВІЛ-інфікованими хворими, а також зниженні стигми та дискримінації, пов’язаної з ВІЛ-інфекцією; The object of series for thematic improvement «Management of patients with HIV/AIDS by family doctor» is to deepen the knowledge, to up-grade the level of formed abilities and skills when working with HIV patients and to reduce stigma and discrimination concerning HIV.Документ Актуальність питання контролю якості освіти з патоморфології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ніколенко, Дмитро Євгенійович; Гасюк, Анатолій Петрович; Винник, Наталія Іванівна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Насонов, Петро ІвановичРозглянуто важливість формування клініко-анатомічного мислення в розвитку професійної компетенції майбутнього лікаря. На прикладі патоморфології показана актуальність питання контролю знань і вмінь студента-медика, характеризуються його форми і методи. The article considers the importance o f formation of clinical and anatomical thinking in professional competence development of the future physician. The pathomorphology example has shown actuality of the and skills of a studentphysician. Forms and methods of the academic performance assessment are characterized.Документ Актуальність упровадження об'єктивного структурованого клінічного іспиту у вищих медичних навчальних закладах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Король, Дмитро Михайлович; Калашніков, Дмитро Вікторович; Кіндій, Дмитро Данилович; Коробейніков, Леонід Сергійович; Запорожченко, Ігор Вікторович; Тончева, Катерина ДмитрівнаПроаналізовано результати досліджень В. Ріфлекса, Е. Рослякової, А. Бісерової, Н. Байжанової, А. Алписової, в яких наголошується на важливості впровадження в навчальний процес студентів-медиків професійно орієнтованого іспиту з метою об’єктивного оцінювання базових знань і практичних навичок.The authors of the artical analyze the results of research by V. Riflex, Ye. Rosliakova, A. Biserova, N. Baizhanova, A. Alpysova which emphasizes the importance of introducing into the educational process of medical students a professionally oriented exam with the aim of objective assessment of basic knowledge and practical skills.Документ Альтернатива: контрольні роботи чи тести?(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Глобіна, Людмила Вікторівна; Козуб, Галина Миколаївна; Шевченко, Олена МиколаївнаРозглянуто особливості та переваги застосування контрольних робіт і тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Іноземна мова (російська, українська)"; This article deals with the features and advantages of knowledge control testing and control works in the process of studying the discipline "Foreign language (Russian, Ukrainian)". The usage of the test control in combination with other methods can give good results in students' education.Документ Аналіз якості навчання студентів при вивченні хірургії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Крижановський, Олександр Анатолійович; Шейко, Володимир Дмитрович; Панасенко, Сергій Іванович; Ситнік, Дмитро Анатолійович; Должковий, Сергій ВікторовичПроаналізовано якість навчання студентів 5 і 6 курсів із дисципліни «Хірургія» за результатами складання іспитів за останні 2 роки і результати складання ліцензійного іспиту «Крок-2» студентами 6 курсу; визначені об'єктивні та суб'єктивні причини недостатнього рівня засвоєння знань. Quality of academic performance of 5th and 6th year students in “Surgery" was made based on the results of examinations in the last 2 years and the results of the Licensing Integrated Examination «Krok-2». Objective and subjective reasons of insufficient level of knowledge acquisition were established.Документ Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Новицкая, С. Ф.; Романова, А. П.Наиболее продуктивной концепцией образования взрослых во многих странах мира считается андрагогический подход к образованию американского учёного М.Ш. Ноулза, активно разрабатываемый специалистами, осуществляющими последипломное образование.; The most productive concept of adult education in many countries of the world is the andragogical approach to the formation of the American scientist M. Sh. Knowles, actively developed by specialists who carry out postgraduate education.Документ Важливість контролю якості підготовки студентів у вищих навчальних медичних закладах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Тумакова, Олена Борисівна; Новіков, Вадим Михайлович; Єрис, Любов Борисівна; Кузь, Гельфіра Маліківна; Тесленко, Олександра Іванівна; Рябушко, Наталія ОлексіївнаВисвітлено важливість контролю якості підготовки студентів-медиків, особливості методів контролю навчання і шлях їх удосконалення. The article is focused on the importance of quality control of medical students’ training, methods of educational processand their improvements.Документ Виконання курсової роботи як індикатор оцінки якості засвоєння теоретичних знань і практичних навичок студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ляхова, Наталія Олександрівна; Касинець, Світлана Сергіївна; Бєлікова, Інна ВолодимирівнаРозглядається питання доцільності написання курсової роботи для оцінки рівня опанування навичок роботи з літературою, логічного мислення, практичного застосування теоретичних знань, проведення самостійного дослідження студентами. The article deals with the question of the expediency of writing a course work to assess the level of mastering the skills of working with literature, logical thinking, the practical use of the obtained theoretical knowledge, conducting an independent study by students.Документ Використання тестового контролю знань студентів у викладанні хімічних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Сизоненко, Наталія Валентинівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Куценко, Наталія ПетрівнаРозглянуто завдання і функції контролю знань студентів, обґрунтовується доцільність використання тестового контролю при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному відділенні медичного коледжу. Tasks and functions of controlling students’ knowledge are considered. The feasibility o f using test control in teaching chemical disciplines at the Pharmaceutical Department of Medical College has been substantiated.Документ Використання тестування як ефективної форми контролю у вищому навчальному закладі(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018-03) Саєнко, Марина Сергіївна; Саенко, Марина Сергеевна; Saenko, M.S.Висвітлені вимоги до педагогічного контролю, функції та види контролю як методу навчання, розглядається тестування як одна з форм контролю, його переваги і недоліки використанняДокумент Використання тестів як форма контролю знань студентів при вивченні гуманітарних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Джадан, Ольга ІванівнаПроаналізовано переваги і недоліки використання тестів як форми контролю у викладанні гуманітарних дисциплін із точки зору їхньої відповідності сучасним вимогам до організації контролю навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів.; The advantages and disadvantages of using tests as a form of control in teaching humanitarian disciplines in terms of their compliance with modern requirements for the monitoring of educational achievements of students, studying at higher educational institutions have been analyzed.Документ Використання інформаційних технологій при вивченні дисциплін фізико-математичного і природничого циклів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Стеценко, Сергій АнатолійовичСтаття присвячена інформаційним технологіям та їх використанню в освітньому процесі. Розглянуто особливості, переваги і недоліки використання комп’ютерного тестування студентів при вивченні медичної і біологічної фізики. The article is devoted to information technologies and their use in the educational process. Features, advantages and disadvantages of using computer testing when studying medical and biological physics are considered.