«Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання) за Автор "Борута, Наталія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання проблемно-орієнтованого методу навчання на заняттях з гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Данилів, Оксана ДмитрівнаВикористання на заняттях з гістології, цитології та ембріології проблемно-орієнтованого методу навчання сприяє більш якісному та ефективнішому засвоєнню професійних знань з дисципліни.Документ Дотримання принципів академічної доброчесності – головний орієнтир у якісній освіті на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Шепітько, Володимир Іванович; Борута, Наталія Володимирівна; Стецук, Євген Валерійович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Данилів, Оксана ДмитрівнаДотримання академічної доброчесностi є дуже актуальним для освітніх закладів України, оскiльки поєднує в собі норми i правила поведінки всiх учасників освiтнього процесу в освітньо‒науковому середовищi.Документ Запровадження студентоцентрованого підходу на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Борута, Наталія Володимирівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Данилів, Оксана Дмитрівна; Дубінін, Дмитро СергійовичВ статті розглядаються актуальні питання ролі студентоцентрованого навчання в системі підготовки медичних фахівців у вищих навчальних закладах. Висвітлене створене освітнє середовище на кафедрі гістології, цитології та ембріології Полтавського державного медичного університету, яке зорієнтоване на задоволення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти.Документ Методичні аспекти викладання здобувачам-педіатрам особливостей розвитку та вікових змін органів виділення(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Дубінін, Дмитро СергійовичВажливе медичне значення для лікарів-педіатрів мають знання розвитку органів сечовидільної системи та особливостей будови і функцій нирок в дитячому віці, які будуть використані в подальшій їх професійній діяльності для діагностики та корекції лікувань патологій і захворювань у дітей.Документ Методологічні основи викладання теми «Глотка. Стравохід та шлунок» здобувачам-педіатрам на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Вільхова, Олена Вікторівна; Волошина, Олена Валеріївна; Рудь, Марія Володимирівна; Штепа, Катерина ВікторівнаСучасні підходи до навчання сприяють засвоєнню здобувачами- педіатрами знань про особливості будови органів травної системи у дітей, які необхідні майбутнім педіатрам для корекції якості і режиму харчування, профілактики захворювань, встановлення діагнозів та вибору оптимальних методів лікування хвороб.Документ Організація студентського гуртка як форма наукової діяльності студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Стецук, Євген Валерійович; Шепітько, Володимир Іванович; Борута, Наталія Володимирівна; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Данилів, Оксана ДмитрівнаВ статті розглянуті етапи формуванні майбутнього спеціаліста, зокрема залучення найкращих представників до науково-дослідної роботи кафедр через студентський науковий гурток. Така діяльність дає можливість студентам підготувати повноцінну наукову роботу, що активізує навчально-виховний процес, сприяє їх професійному зростанню, допомагає поєднати творчий підхід, набуті теоретичні знання та практичні навички.Документ Особливості регулювання кровопостачання індівідуальної часточки підшлункової залози людини(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Пелипенко, Лариса Борисівна; Волошина, Олена Валеріївна; Борута, Наталія Володимирівна; Лисаченко, Ольга ДмитрівнаДокумент Професійна підготовка спеціалістів медичної сфери, як спосіб удосконалення професійної компетентності(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Борута, Наталія Володимирівна; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Данилів, Оксана Дмитрівна; Штепа, Катерина Вікторівна; Дубінін, Дмитро СергійовичУ статті розкрито особливості формування професійної компетентності молодших медичних працівників і визначено сутність проблемномодульного навчання як засобу підвищення професійної компетентності здобувачів освіти медичних закладів до професійної діяльності.Документ Характеристика мікроциркуляторного русла підшлункової залози під впливом довготривалої дії триптореліну ембонату (експеримент)(Полтавський державний медичний університет, 2024-04) Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Борута, Наталія Володимирівна; Михайленко, В. В.; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Левченко, Ольга Анатоліївна; Дубінін, Дмитро СергійовичВідмічається підвищена чутливість судин гемомікроциркуляторного русла підшлункової залози до дії триптореліну. Збільшенні середніх діаметрів артеріол, капілярів та судин ємнісної ланки протягом першого місяця дослідження вказує на активізацію компенсаторних механізмів гемомікроциркулятоного русла екзокринного апарату підшлункової залози щурів за умов тестостеронової депривації триптореліном. На третій місяць експерименту компенсаторна здатність строми вичерпалась, ендотеліоцити перейшли в стадію декомпенсації та виникли дистрофічні зміни гемомікроциркуляторного русла екзокринної частини підшлункової залози.